HLUČNÉ rozvody DAYCO + INA na O1 ALH 66kW - VYŘEŠENO ! str.5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jozzo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 12 čer 2010, 09:32

Příspěvek od jozzo »

inak mám presne to isté, ten istý zvuk. Remen Dayco, kladky INA. Po rozvodoch cca 8000 km a furt stejné. Už som to mal rozobraté a nič sme tam nenašli. Tak som si nejak na to zvykol. No som zvedavý, čo tam nájdete, ale podla mna východisko je prehodiť nový remen od iného výrobcu...
Seat Leon 1,9 TDI,66 kw,AGR,rok 2000
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Táák a výsledek je jasný :-D předem tohoto povídání chci opět moc poděkovat kamarádovi RudisTDic za jeho opět profesionální práci na mém prokletém voze :-D Rudo dobrá práce !!!

A teď k jádru problému pod názvem HLUČNÉ ROZVODY , po opětovné rozborce nově namontované rozvodové sady firmy DAYCO a ujetí 2400km na této sadě, jsme s Rudou zjistili, že příčinou onoho hučení je zmetkové vodní čerpadlo firmy Magneti Marelli spolu se zmetkovými ( zřejmě Čínskými napodobeninami ) dvěma kladkami ( ty menší válečky ), které byli součást sady Dayco kterou jsem pořídil za 3500 Kč. Bohužel ony dvě malé kladky nenesou označení INA nýbrž jakési GMB a číselné označení, no vydrželi rovných 2400 KM !!!!!!!!!!! Mám prostě smůlu na koupě vadných zmetků místo kvalitních autodílů, v podstatě už ani nevěřím , že kvalitní díly existujou ( v téhle zlodějské době ) :x Bohužel s autem potřebuju jezdit a nebyl čas 120 km od domova nechat auto rozebrané a opět duplicitně shánět nové kvalitnější kladky a tudíž po pečlivém zvážení a zkoumání se tyto 2 kladky nahradili již vymontovanýma kladkama INA, které mají 110 000 Km za sebou a pořád bez vůle a viditelného opotřebení !!!! Opět jsem vyhodil peníze z okna a bohužel tyto kladky prý nelze reklamovat jelikož jsem je koupil v SADĚ a né jednotlivě (tudíž bych musel poslat na reklamaci celou sadu a byl bych bez rozvodů) a stejně nemám papír tak je to fuk. :roll: Vodní čerpadlo reklamovat dle slov dodavatele bude problém , ale prý to zkusí, no snad se mu to povede. Nezbývá než doufat.

Tady odkaz na video jak vypadá vadná nová vodní pumpa Magneti Marelli:

http://www.youtube.com/watch?v=d2N-OR_G ... e=youtu.be

A tady ŠMEJDI ROKU 2014 !!! Výdrž 2400 Km !!!

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

hm pěkný ale možná by bylo dobrý vědět kdes tu sadu koupil, jestli někde na inzerát nebo aukru tak co k tomu dodat - levné věci se ve finále pěkně prodraží, příště pojedeš rovnou k rudimu a můžeš klidně spát, ale mohlo to dopadnou i hůř takže ve finále i klika
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Jinak vadnou vodní pumpu jsem nahradil jinou novou pumpou z prodejny AutoKelly a je od značky GRAF ( bohužel SKF nebylo skladem :( )
Tak snad konečně bude fungovat no.

Obrázek
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

sadu dayco som daval na svoje ALH avsak pumpa bola contitech a kladky origo INA... kde si sa dostal k tejto sade???
Octavia 2 77kw
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Jeden Plzeňský eshop s dílama.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

No jen co se týká toho klidného spaní tak je otázkou kolik toho ještě vydrží ty dvě původní kladky Ina které už mají 110 000 km za sebou a byl jsem nucenej je tam vrátit , leč se tvářili jako v dobré kondici. No každopádně oproti těm sráčům co tam byli pouze 2400 Km to je v klidu , na těch by tenhle motor umřel počítám tak do půl roka !!! A mohlo mě to stát o mnoho tisíc víc (hm) Kdyby mě někdo opravdu garantoval kvalitu tak si i připlatím, holt by člověk šetřil déle a počkal si ale stálo by to za to :-? ovšem to v téhle špatné době nějak nejde. Jsem poučen do budoucna, a budu sakra přemýšlet u koho a za co utratím své peníze. Vím ale jistě ke komu budu jezdit auto servisovat a udržovat !!!
RudisTDic je opravdu KAPACITA a to mu nelezu do té jeho chlupaté prdele (rofl)
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2013, 21:15

Příspěvek od veksll »

Těchto sad jsem za poslední rok namontoval možná víc jak 10 a nikdy nebyl problém samozřejmě neříkám stát se muže ale prodáme jich opravdu hodně plus to co namontuji sám a nikdy sem se s negatyvní reakcí nesetkal teď je mám už i na svém a asi dalších 5 aut co s touto sadou jezdí a potkavám je deně, Jinak s Grafem jsem taky nikdy neměl problém, s Magneti mareli nemohu soudit těch jsem dal jen pár. Ale měl jsem problém například s dolzem ale to již při montáži blbě obrobený odlitek a nešel zastrčit do bloku nebo jedna šla dokonce docela dost stuha ale graf zatím, musím zatukat, problém nebyl. :-)
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

graf sa montuje aj v prvovyrobe v niektorych automobilkach.
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

No jo no , mám smůlu na zmetkové díly :( třeba zase dalších 1000 sad od této firmy od tohoto prodejce bude ok. a 1001 pro mě bude zase v pič... (wallbash)
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Jak kurva víš,že mám chlupatou prdel :? (hm)
Octavia II RS
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

RudisTDic píše:Jak kurva víš,že mám chlupatou prdel :? (hm)
Ty už si to nepamatuješ ? Si byl asi vážně nalitej (noteeth)
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
maxx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 29 srp 2011, 18:34

Příspěvek od maxx99 »

já jsem dával taky pumpu GRAF, řemen Contitech a kladky INA, ovšem po postavení původních dílů vedle těch nových jsem byl docela nemile překvapenej - kladky INA vypadaly opravdu nechutně lacině (všechny) a ty původní dvě malé vodící (taky INA) měly tloušku stěny 2,5mm a ty nové 1mm! A ještě větší hrůza byly šrouby - mechanik tam vrátil zpátky ty původní...klidně bych si za takovou věc připlatil třeba 300Kč, aby byl materiál kvalitní...když jsem viděl rozvody staré 7 let a najeto na nich 85.000km, docela jsem litoval, že jsem si neuššetřil dost peněz a času a vesele nejezdil dál na těch původních! Říkal jsem si pro klidný spaní, ale ono o moc klidnější není, když jsem viděl ten ošizenej materiál...
Toledo 1M (AHF)
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 547
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tak tak, koukám že nejsem sám ........
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Hele celý sem to nečetl, tak se nezlobte zda to tu už je, ale moje zkušenost je taková:



Prodal sem OI ALH a dal sem tam nový rozvody INA tuším, ale nejsem si jistej, majitel dojel za 2 roky, že tam najel kdyby 30 tis km a že z toho jde neuvěřitelnej rachot, no tak dojel, řikam si, to je v cajku, jen plochej řemen na altík, sundal sem ho a hovno, byly KO rozvody.

Ale co, sundal sem je a všechny ty vodící kladky vyscaný, prostě vazelina vytekla ven, ložiska volný jak sviňa. Proč?

Dali mi ty mrdky nějaký ležáky rozvody co leželi X let v regále někde a podle mě ta vazelina v tom, nebo ten mazací tuk prostě ztratil svý mazací schopnosti a po pár KM to vyteklo ven. Dělalo to děsnej rachot.

Schválně se podívej, zda tam nemáš nějaký datum výroby, podle čeho by sme se chytli.

Nedávno mi zase cpal prodavač rozvody a řikám, hele vole, ty si dej jiným lidem, jsou 5 let v regále :D Chci nový :D

Možná to je kec,ale to moje zkušenost. Kdyby to borec zadřel v mým případě, potkalo se to, tak bych měl postaráno o zábavu, on je z 99% v Německu a sem jezdí jen ke mně na STK a hned zase valí po dovolené na Německo.

Schválně by to chtělo datum PUMPY nebo nějaké kladky, zda to bude směrodatný, pokud bys to našel, že to je rok třeba 2007 nebo tak, sme doma.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“