Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.Eagle_! píše:Hi all sem tu new, ale majitelem auti sem neco pres rok.Zatim sem se rozhoupal jen k filtru.A moc bych se chtel zeptat jestli ma cenu neco zkouset.Rad bych zvisil vykon protoze by to po roce jezdeni chtelo trosku koniku navic. Takze mam G3 rv 96 1.9 TDi 66kW nalitano presne 140tkm a motor bohuzel 1Z. Chtel bych vedet jestli muzu dat chip bez toho abych motor odepsal po 10tkm.Nemam moc love a cca20hp ktere chip prida bude zatim bohate stacit.A kdyby nekdo vedel nejakou opravdu spolehlivou firmu na chiptuning praha a okoli?.Moc love na to taky nemam tak motor urco menit nebudu.Setrim tak poradte pls esli to ma cenu nebo muzu bejt rad ze to zezdi a setrit na opravy? THX
Změna výkonu ze 66 na 81 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Chci se zeptat na pár věcí mám 1,9 Tdi Agr 66kw rv 7-2000 chci vyměnit trysky ale mám dilema jestli sprint 520 nebo větší 764 nechci měnit turbo,čip do budoucna(Dieselpower)Na foru jsem nikde nenašel jestli někdo má kombinaci sprint 520+čip co se týká výkonu kolik se od toho nechá očekávat koní. Domnívám se že sprint 764 do tohoto motoru a turba asi nejsou to pravé kvůli kouřivosti podle mě se musí ubrat jejich výkon dávkou paliva.Takže se nedá tak využít jejich výkon.Co vy na to?
Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ...reesha píše:Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.Eagle_! píše:Hi all sem tu new, ale majitelem auti sem neco pres rok.Zatim sem se rozhoupal jen k filtru.A moc bych se chtel zeptat jestli ma cenu neco zkouset.Rad bych zvisil vykon protoze by to po roce jezdeni chtelo trosku koniku navic. Takze mam G3 rv 96 1.9 TDi 66kW nalitano presne 140tkm a motor bohuzel 1Z. Chtel bych vedet jestli muzu dat chip bez toho abych motor odepsal po 10tkm.Nemam moc love a cca20hp ktere chip prida bude zatim bohate stacit.A kdyby nekdo vedel nejakou opravdu spolehlivou firmu na chiptuning praha a okoli?.Moc love na to taky nemam tak motor urco menit nebudu.Setrim tak poradte pls esli to ma cenu nebo muzu bejt rad ze to zezdi a setrit na opravy? THX

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Trošku se pokusím to tu specifikovat.
Facelift Octv. maj 66kw a 81kw turba stejný, tudíž rozdíl je jen ve vstřikách a SW. Takže pokud dáš větší vstřiky na 66kw a ještě upravíš SW, dostaneš se na 130-140PS klidně, někteří "ladiči" tvrdí 150PS. Ovšem co na to životnost a kouřivost? Můj názor je, že bez výměny turba těch 130, max.135PS, na těch 140PS už by to chtělo turbo určitě, ovšem potom už se to zase s tou úpravou co v tom bude dalo jít podstatně výš. A pokud si vezmeš v úvahu cenu turba (staršího) což je cca 4000kč, tak oproti tomu čipu a vstřikům je to nejmenší položka, tak to už bych do toho turba šel určitě, poněvadž pak ten výkon je uplně někde jinde.
Facelift Octv. maj 66kw a 81kw turba stejný, tudíž rozdíl je jen ve vstřikách a SW. Takže pokud dáš větší vstřiky na 66kw a ještě upravíš SW, dostaneš se na 130-140PS klidně, někteří "ladiči" tvrdí 150PS. Ovšem co na to životnost a kouřivost? Můj názor je, že bez výměny turba těch 130, max.135PS, na těch 140PS už by to chtělo turbo určitě, ovšem potom už se to zase s tou úpravou co v tom bude dalo jít podstatně výš. A pokud si vezmeš v úvahu cenu turba (staršího) což je cca 4000kč, tak oproti tomu čipu a vstřikům je to nejmenší položka, tak to už bych do toho turba šel určitě, poněvadž pak ten výkon je uplně někde jinde.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístůEagle_! píše:Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ...reesha píše:
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.


Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky
a mne neodpovie nik?pali-LM píše:mozno to tu uz niekde bolo riesene,ale nenasiel som to.Chcem sa opytat ako to je pri vymene turba za silnejsie?Myslim tym,ked sa meni to,co nema natacanie lopatiek za to co natacanie ma.Ja sa do toho nevyznam,ale pocul som,ze jedno je ovladane tlakom a druhe podtlakom.Je to teda pravda?A co vsetko sa potom musi menit?Dakujem

- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Michal dk: Ted jsme zrovna dávali trysky Sprint764 do Passata 66kW (ještě malé turbo s obtokem), auto neuvěřitelně ožilo a to bez kouře! Takže není pravidlo, že při výměně trysek to musí kouřit, záleží na stavu komponent motoru.
PS:Ale až po výměně malého turba za 130PS turbo a doladění u Dieselpower to bylo teprve ono
PS:Ale až po výměně malého turba za 130PS turbo a doladění u Dieselpower to bylo teprve ono

kurnik zrovna sem v tom musel dostat nejnemodyfikovatelnejsi motorreesha píše:Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístůEagle_! píše:Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ...reesha píše:
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.![]()
Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky



Naposledy upravil(a) Eagle_! dne 22 bře 2006, 14:25, celkem upraveno 1 x.