Změna výkonu ze 66 na 81 kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Eagle_! píše:Hi all sem tu new, ale majitelem auti sem neco pres rok.Zatim sem se rozhoupal jen k filtru.A moc bych se chtel zeptat jestli ma cenu neco zkouset.Rad bych zvisil vykon protoze by to po roce jezdeni chtelo trosku koniku navic. Takze mam G3 rv 96 1.9 TDi 66kW nalitano presne 140tkm a motor bohuzel 1Z. Chtel bych vedet jestli muzu dat chip bez toho abych motor odepsal po 10tkm.Nemam moc love a cca20hp ktere chip prida bude zatim bohate stacit.A kdyby nekdo vedel nejakou opravdu spolehlivou firmu na chiptuning praha a okoli?.Moc love na to taky nemam tak motor urco menit nebudu.Setrim tak poradte pls esli to ma cenu nebo muzu bejt rad ze to zezdi a setrit na opravy? THX ;)
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

Chci se zeptat na pár věcí mám 1,9 Tdi Agr 66kw rv 7-2000 chci vyměnit trysky ale mám dilema jestli sprint 520 nebo větší 764 nechci měnit turbo,čip do budoucna(Dieselpower)Na foru jsem nikde nenašel jestli někdo má kombinaci sprint 520+čip co se týká výkonu kolik se od toho nechá očekávat koní. Domnívám se že sprint 764 do tohoto motoru a turba asi nejsou to pravé kvůli kouřivosti podle mě se musí ubrat jejich výkon dávkou paliva.Takže se nedá tak využít jejich výkon.Co vy na to?
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

jestli nechces meni turbo, tak ti trysky z 81kW postaci, tedy ty 520 myslim...s temi urcite 110hp budes mit...

Mas pravdu, dat ty 764 jako ja, to bude hulit, a musel bys to nechat ubrat,... (LOL)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

Ressha psal na Octavia clubu že by to mělo mít dokonce kolem 120 koníků protože 66kw verze dává víc nafty že je to jako 81kw + mírný čip.Nejsem závodník ale je dobrý mít pár koníků k dobru navíc.Hlavně při předjíždění je 66kw málo.Však to znáte.
johan
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 19:25

Příspěvek od johan »

taky přemýšlím otryskách ale powerplus 520 mám 66 ALH 2002.Co spotřeba nebude to kouřit? A co na to spojka, když dám jen tyto trysky?
Uživatelský avatar
Eagle_!
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2006, 23:36

Příspěvek od Eagle_! »

reesha píše:
Eagle_! píše:Hi all sem tu new, ale majitelem auti sem neco pres rok.Zatim sem se rozhoupal jen k filtru.A moc bych se chtel zeptat jestli ma cenu neco zkouset.Rad bych zvisil vykon protoze by to po roce jezdeni chtelo trosku koniku navic. Takze mam G3 rv 96 1.9 TDi 66kW nalitano presne 140tkm a motor bohuzel 1Z. Chtel bych vedet jestli muzu dat chip bez toho abych motor odepsal po 10tkm.Nemam moc love a cca20hp ktere chip prida bude zatim bohate stacit.A kdyby nekdo vedel nejakou opravdu spolehlivou firmu na chiptuning praha a okoli?.Moc love na to taky nemam tak motor urco menit nebudu.Setrim tak poradte pls esli to ma cenu nebo muzu bejt rad ze to zezdi a setrit na opravy? THX ;)
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ... ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Trošku se pokusím to tu specifikovat.
Facelift Octv. maj 66kw a 81kw turba stejný, tudíž rozdíl je jen ve vstřikách a SW. Takže pokud dáš větší vstřiky na 66kw a ještě upravíš SW, dostaneš se na 130-140PS klidně, někteří "ladiči" tvrdí 150PS. Ovšem co na to životnost a kouřivost? Můj názor je, že bez výměny turba těch 130, max.135PS, na těch 140PS už by to chtělo turbo určitě, ovšem potom už se to zase s tou úpravou co v tom bude dalo jít podstatně výš. A pokud si vezmeš v úvahu cenu turba (staršího) což je cca 4000kč, tak oproti tomu čipu a vstřikům je to nejmenší položka, tak to už bych do toho turba šel určitě, poněvadž pak ten výkon je uplně někde jinde.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

eagle: protoze, dle typu trysek pak prizpusobis software...

kdyz se to dela obracene, tak to pak nema takovy efekt jak bys cekal..
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Eagle_! píše:
reesha píše:
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ... ;)
Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístů :D :D

Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2006, 13:15

Příspěvek od pali-LM »

pali-LM píše:mozno to tu uz niekde bolo riesene,ale nenasiel som to.Chcem sa opytat ako to je pri vymene turba za silnejsie?Myslim tym,ked sa meni to,co nema natacanie lopatiek za to co natacanie ma.Ja sa do toho nevyznam,ale pocul som,ze jedno je ovladane tlakom a druhe podtlakom.Je to teda pravda?A co vsetko sa potom musi menit?Dakujem ;)
a mne neodpovie nik? :(
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

CAu musis asi prerobit podtlakovy ovladac na turbe uz to tu bolo niekde rozpisane prehodit strunu ktora v plechovke na turbe aby sa zmenil system tlak podtlak
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

pali-LM: Těch věcí okolo je trochu víc - 1.díl výfuku, sací trubka, odtok oleje, ventil N75, a hlavně úprava map v ECU
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Michal dk: Ted jsme zrovna dávali trysky Sprint764 do Passata 66kW (ještě malé turbo s obtokem), auto neuvěřitelně ožilo a to bez kouře! Takže není pravidlo, že při výměně trysek to musí kouřit, záleží na stavu komponent motoru.
PS:Ale až po výměně malého turba za 130PS turbo a doladění u Dieselpower to bylo teprve ono ;)
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2006, 13:15

Příspěvek od pali-LM »

dakujem :)
Uživatelský avatar
Eagle_!
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2006, 23:36

Příspěvek od Eagle_! »

reesha píše:
Eagle_! píše:
reesha píše:
Nazdar. Hoď tam radši trysky, dostaneš z toho stejné zvýšení výkonu a uděláš údržbu... 140tis .. to už začínají být zralé na výměnu.
Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ... ;)
Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístů :D :D

Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky
kurnik zrovna sem v tom musel dostat nejnemodyfikovatelnejsi motor :roll: Prave me laka ze chip neni az zase takovej zasah do motoru a spotreba se ridi chodidlem :) a hlavne nemam moc love a dalsi upravu g3 uz asi neplanuju takze mi asi bude stacit chip.. a chipem na 115Hp ten motor snat tolik neutrpi, pokud ovsem neprasknou pisty :)
Naposledy upravil(a) Eagle_! dne 22 bře 2006, 14:25, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“