Startér octavia 1,6 AEE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Co člověk to jiný pohled na svět..Já to beru, protože třeba je to výborný chirurg nebo umí výborně na housle, popřípadě umí špičkovou svíčkovou, tak proto mu to připadalo nakyslé... :)
nepropadat panice...
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

příští týden mám slíbený rozdělovač komplet i cívku na půjčení, tak se uvidí... Díky všem za tipy, dám info jak to dopadlo... Rozdělovač má značnou vůli na hřídelce, tak se uvidí. Cívka se dávala Teslácká, tak doufám že ta by vydržet mohla...
Jinak Lambdu jsem odpojenou měl, a žádná změna. Testoval jsem v měřených hodnotách klapku, a ta se taky zdá ok..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Co člověk to jiný pohled na svět..Já to beru, protože třeba je to výborný chirurg nebo umí výborně na housle, popřípadě umí špičkovou svíčkovou, tak proto mu to připadalo nakyslé... :)
ten termín vokyslý to vypadlo z automechanika, nyní dělá na stk,

já se tomu už týden válím smíchy :) prostě je to vokyslý :D
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

tak vyměněn rozdělovač i zapalovací trafo, a žádná změna :-(. V týdnu ještě zkusím změřit tlak paliva, a pokud i to bude v pořádku, tak už to jde ze skály...
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

vyměnil jsem i čerpadlo a znovu palivový filtr. problém stále přetrvává. Když to shrnu - vyměněno:
svíčky
kabely
rozdělovač
trafo
palivák
čerpadlo v nádrži
a motor stále zlobí. Jen malý poznatek - pokud je motor ohřátý (delším během na volnoběh), tak jede jak drak, pokud je studený, tak s ním nikam nedojedu...
Nemáte někdo nějaký tip? Už jsem bezradný... :-(
Uživatelský avatar
M@ty
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2012, 11:59
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od M@ty »

Co ti meri teplotni cidlo chlad. kapaliny pri studenem motoru a pri ohrivani? Skrtici klapka nehazi chyby v nastaveni?
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

čidlo podle měřených hodnot na diag OK. Vyzkoušeno i odpojení - beze změny. Škrtící klapka chyby nehází, provedeno vyčištění, základní nastavení, kontrola funkce v akčních členech a potenciometru v měřených hodnotách taky ok...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“