renault espace 2.2dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
renault espace 2.2dci
Mam na opravu Renault espace 3 2.2dci rv 2001.
Obcas spatne startuje,chytne nekdy az na 4 pokus.Udelal.jsem tesr vstriku na prepady pri chodu motoru a kazdy vstrik dava na prepady jinak.Potreboval bych jeste udelat test vysokeho tlaku,jestli je schopny dat pri startu maximalni tlak.paliva.
Moje otazky zni-
1 pokud odpojim vstriky od konektoru a budu startovat,vymaze se mi kody vstriku v ridici jednotce?
2 jak u tohoto systemu docilim vysoky tlak?Odpojenim DRV ventilu od konektoru,nebo pripojenim 12v na drv ventil?
Je to BOSCH EDC 15C3C
Dekuji
Obcas spatne startuje,chytne nekdy az na 4 pokus.Udelal.jsem tesr vstriku na prepady pri chodu motoru a kazdy vstrik dava na prepady jinak.Potreboval bych jeste udelat test vysokeho tlaku,jestli je schopny dat pri startu maximalni tlak.paliva.
Moje otazky zni-
1 pokud odpojim vstriky od konektoru a budu startovat,vymaze se mi kody vstriku v ridici jednotce?
2 jak u tohoto systemu docilim vysoky tlak?Odpojenim DRV ventilu od konektoru,nebo pripojenim 12v na drv ventil?
Je to BOSCH EDC 15C3C
Dekuji
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
muze se neco stat kdyz z drv ventilu odpojim konektor a dam na drv venti + - 12v z baterky?muze se ventil spalit?jinak mam activator tester.kolik ma tenhle system davat maximalni tlak?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jinak tlak na volnobeh je 303 baru a 18% strida.chosepm píše:na ten ventil bych nemakal...načti to a vidíš tam co dělá tlak a co dělá DRV a hned víš jak je na tom čerpadlo...
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
synchronizaci to hlida,ale v merenych hodnotach sedi.chosepm píše:tak to je v poho... jde o to co tam je pak při startu, nejlíp ohřátym motoru...
má to podávací čerpadlo? hlídá to synchronizaci vačky? 2.2 na EIII jsem neřešil
-co se tyce prepadu vstriku tak je v nich razantni rozdil pri 2 minutach volnobehu:viz foto
1-válec 5ml
2-válec 6,7ml
3-válec 7,5ml
4-válec 4ml
podavaci cerpadlo nevim jestli to ma,musim se podivat je spis z vrchu nebo zespodu od podvozku?

vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Jak často se závada projevuje?Otestuj si to i v plný zátěži ty přepady na dvě minuty nevypadaj tak zle to by mohlo čerpadlo dohnat.Na mástrech to dělám tak že zde máme táhlej kopec tak tam něco naložím trochu ho podtočím a pak do kopce plnej a většinou když má problém s tlakem tak se to projeví tlak vyleze max na 1300bar střída je nadoraz a po chvilce to jednotka vypne.Pokud to majitel šudlá tak to ani nepozná ale při startu to zlobí.Nahraj si to jak psal chosepm tlak a střídu při špatným staru.Pokud bude na 50% a tlak tam nebude tak budeš muset proveřit i nízkotlakou část.
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
s tim kopcem to dělam uplně stejně
Některý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...
a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu
Jednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo
Jen na roztlačení 

a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu



***VAG,PSA,Renault***
Ale vůbec nejsme mimo mísu adi je vybavenej jenom potřebuje roztlačit aby měřil.Starter je potvora na mondeu jsem si pujčil i jiné kleště abych tomu uvěřil přitom točil na ucho pěkně.chosepm píše:s tim kopcem to dělam uplně stejněNěkterý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...
a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísuJednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo
Jen na roztlačení
Mas pravdu geo,vybavu mam,jen potrebuji spravne nasmerovat popripade nakopnout spravnym smerem.geo píše:Ale vůbec nejsme mimo mísu adi je vybavenej jenom potřebuje roztlačit aby měřil.Starter je potvora na mondeu jsem si pujčil i jiné kleště abych tomu uvěřil přitom točil na ucho pěkně.chosepm píše:s tim kopcem to dělam uplně stejněNěkterý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...
a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísuJednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo
Jen na roztlačení
Mam autoskop 2 s 90% vybavenim,uz budu mit i activator tester na drv ventil a spoutu jinych komponentu.
Akorat teprve ziskavam praxi.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009