renault espace 2.2dci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

renault espace 2.2dci

Příspěvek od adi »

Mam na opravu Renault espace 3 2.2dci rv 2001.
Obcas spatne startuje,chytne nekdy az na 4 pokus.Udelal.jsem tesr vstriku na prepady pri chodu motoru a kazdy vstrik dava na prepady jinak.Potreboval bych jeste udelat test vysokeho tlaku,jestli je schopny dat pri startu maximalni tlak.paliva.
Moje otazky zni-
1 pokud odpojim vstriky od konektoru a budu startovat,vymaze se mi kody vstriku v ridici jednotce?
2 jak u tohoto systemu docilim vysoky tlak?Odpojenim DRV ventilu od konektoru,nebo pripojenim 12v na drv ventil?
Je to BOSCH EDC 15C3C
Dekuji
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

kodování se ti nesmaže.Regulátor jednotka ukostřuje čím větší střída tím větší tlak.Takže bude chtít krátkodobě ukostřit a musí dát při odpojených vstřikách plnej tlak.Chce to samozřejmě hlídat i přepady aby ti to neletělo do přepadu.
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 274
Registrován: 18 říj 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tempest »

Připojením na 12V se DRV zavře, ale jestli není ZME na čerpadle, tak to nebude mít čím regulovat vysokotlak.
Spíš bych to viděl na vstřikovače, když mají rozdílné množství na přepadu.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

muze se neco stat kdyz z drv ventilu odpojim konektor a dam na drv venti + - 12v z baterky?muze se ventil spalit?jinak mam activator tester.kolik ma tenhle system davat maximalni tlak?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
tempest
Přispěvovatel
Příspěvky: 274
Registrován: 18 říj 2009, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tempest »

Řídící jednotka tam pouští max. proud okolo 2A. Ale ten signál je upravený. Jak se to bude chovat po připojení na baterku nevím.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

na ten ventil bych nemakal...načti to a vidíš tam co dělá tlak a co dělá DRV a hned víš jak je na tom čerpadlo...
***VAG,PSA,Renault***
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

chosepm píše:na ten ventil bych nemakal...načti to a vidíš tam co dělá tlak a co dělá DRV a hned víš jak je na tom čerpadlo...
jinak tlak na volnobeh je 303 baru a 18% strida.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

tak to je v poho... jde o to co tam je pak při startu, nejlíp ohřátym motoru...
má to podávací čerpadlo? hlídá to synchronizaci vačky? 2.2 na EIII jsem neřešil ;)
***VAG,PSA,Renault***
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

chosepm píše:tak to je v poho... jde o to co tam je pak při startu, nejlíp ohřátym motoru...
má to podávací čerpadlo? hlídá to synchronizaci vačky? 2.2 na EIII jsem neřešil ;)
synchronizaci to hlida,ale v merenych hodnotach sedi.
-co se tyce prepadu vstriku tak je v nich razantni rozdil pri 2 minutach volnobehu:viz foto
1-válec 5ml
2-válec 6,7ml
3-válec 7,5ml
4-válec 4ml
podavaci cerpadlo nevim jestli to ma,musim se podivat je spis z vrchu nebo zespodu od podvozku?Obrázek
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

občas to nechytá...jako že by občas pouštěl vstřik do přepadu a občas ne?
jde o to jak ti ten tlak na rampě roste při startu... Ten výstup na 2. válec by nebyl problém na start zaslepit na zkoušku, ale tipuju, že chyba bude jinde...
***VAG,PSA,Renault***
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jak často se závada projevuje?Otestuj si to i v plný zátěži ty přepady na dvě minuty nevypadaj tak zle to by mohlo čerpadlo dohnat.Na mástrech to dělám tak že zde máme táhlej kopec tak tam něco naložím trochu ho podtočím a pak do kopce plnej a většinou když má problém s tlakem tak se to projeví tlak vyleze max na 1300bar střída je nadoraz a po chvilce to jednotka vypne.Pokud to majitel šudlá tak to ani nepozná ale při startu to zlobí.Nahraj si to jak psal chosepm tlak a střídu při špatným staru.Pokud bude na 50% a tlak tam nebude tak budeš muset proveřit i nízkotlakou část.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

s tim kopcem to dělam uplně stejně ;) Některý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...

a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu :-) Jednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo :) Jen na roztlačení :)
***VAG,PSA,Renault***
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

chosepm píše:s tim kopcem to dělam uplně stejně ;) Některý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...

a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu :-) Jednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo :) Jen na roztlačení :)
Ale vůbec nejsme mimo mísu adi je vybavenej jenom potřebuje roztlačit aby měřil.Starter je potvora na mondeu jsem si pujčil i jiné kleště abych tomu uvěřil přitom točil na ucho pěkně.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

geo píše:
chosepm píše:s tim kopcem to dělam uplně stejně ;) Některý jednotky při nízkym tlaku ani nezhasínaj, jen zkrátka nejedou jak maj... Ale ty % na DRV ti řeknou nejvíc jak celej systém na tom je...

a pak impulz na vstřiku, snímač otáček, napětí při startu atd...ale to už jsme mimo mísu :-) Jednou jsem viděl kabel ke starteru těsně kolem snímače otáček a taky to nechytalo :) Jen na roztlačení :)
Ale vůbec nejsme mimo mísu adi je vybavenej jenom potřebuje roztlačit aby měřil.Starter je potvora na mondeu jsem si pujčil i jiné kleště abych tomu uvěřil přitom točil na ucho pěkně.
Mas pravdu geo,vybavu mam,jen potrebuji spravne nasmerovat popripade nakopnout spravnym smerem.
Mam autoskop 2 s 90% vybavenim,uz budu mit i activator tester na drv ventil a spoutu jinych komponentu.
Akorat teprve ziskavam praxi.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

hmmm....tak to potom jo ;) jen testuj :)
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“