Rozdelovacie hlavy do cerpadiel

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

pistky

Příspěvek od wr8 »

chtel bych se zeptat jestli nahodou nekdo nevite jakej pistek je v cerpadle 1,9 Tdi co se davaly do crom,aspon vy co predelavaty na mTdi by ste to mohli videt,kde ji v cerpadle najdu?Obrázek
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Stačí opsat z čerpadla bosch číslo je desetimístné, z toho se to taky dá poznat. začíná 0 460 404..... - 10 mm pístek, 0 460 494 ... 9 mm pístek, 0 460 484 ... 8 mm pístek.
Naposledy upravil(a) Dawe dne 08 črc 2007, 19:00, celkem upraveno 1 x.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jenže číslo je na plášti čerpadla a čerpadlo z roku 1994 bez zásahu jsem snad ještě neviděl. :D Pak tomu věř.
wr8: Číslo pět je regulační šoupátko pístku rozdělovací hlavy. Ta je od něj vpravo. Vedou od ní trubičky ke vstřikům. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

BOSCH
VER 286-1
0 460 414 059


vsechno co vim o cerpadle



tak toto asi bude ten rozdelovaci pistek, co jsme meril ma prumer 9mm


Obrázek
Dawe
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2006, 20:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od Dawe »

Myslím si, že na čerpadlo dal někdo jinou hlavu, protože podle čísla tam má být 11 mm pístek.třeba z Fiatu 1,9TD, tam jsou 9 mm.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

mám za to, je už to sice dýl co jsem to na cromě měřil a tam bylo též 9 mm a podle mě to neni ani moc nereálné, protože když se porachá čerpadlo z td a to má též 9mm tak to i v mtdi chodí celkem dobře
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

určitě se v čerpadlech nevyznám nějak super, tak měl jednu (možná hloupou) otázku ze zvědavosti. rozdělal jsem pokažené čerpadlo, abych konečně viděl jak to vypadá naživo. když sundám hlavu, tak vidím takovou "placku", pod kterou jsou pak čtyři kladky. otázka je.. když se to skládá je jedno jak se tam ta placka vrátí? protože se dá dat buď jak byla nebo o 180° pootočená. a jestli se pootočí na co to má vliv?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Nepojede ti to. Budeš mít přehozené pořadí vstřiku.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

jj, to jsem si myslel. a jde to podle něčeho poznat - když to dám tak a tak, bude to dělat to.. - nebo je to padesát na padesát? :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Nepojede to kvůli tomu, že jde pístek do vačky nasadit jen v jedné poloze a když otočíš o 180° vačku, budeš mít obráceně i pístek rozdělovací hlavy. :)
A ta vačka patří správně tak, že ten kolíček aretace na kotoučové čelní vačce ( ta placka :D ) musí směřovat směrem k motoru. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Dawe píše:Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.
[/b]Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě.
A vypláchnutá do trysek (LOL)
[/url]
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

conti píše:
Dawe píše:Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.
[/b]Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě.
A vypláchnutá do trysek (LOL)
[/url]


tu vazelinu bych az tak neresil,rozpusti se v nafte a ze jednou tema tryskama projde neco jinyho nez jen cista nafta nemuze vadit,podivej se do sekce kde jezdi na oleje,liji to tam porad a je to v poradku,mnohdy jim motory vydrzi vic nez nam(teda urcite vic nez me (noteeth) ),myslim si ze to po ceste zadnou skodu neudela,pouzivaji to i zkuseni cerpadlari,urcite se to nebude doporucovat to tam davat,Boschi se to libit nebude,ale takovejch veci je......... :-D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Hlava ............... zalezi do akej konfiguracie ju davas. V prvom rade zalezi na tom v akom stave je celkovo vstrekovacie cerpadlo. ak nema v dobrom stave predsuvnik vstreku tak na studenealebo popripade teple starty ti 12 mm hlava nepomeoze pripadne stav este zhorsi. na start su dolezite dve veliciny kolko a kedy. to vies ovplyvnit aj s 10mm hlavou tak aby to vsetko bolo koser. ale max vykom je o tom kolko kedy a aky cas a ao tom je uz 12 mm halva. tato hlava dokaze teoteticky / a dokonca aj prakticky/ navstrekovat o skoro polovicu viac paliva za jednotku casu. ale ak mas 520 alebo 764 tak ti staci kludne 10 mm alebo v najkrajnejsiej medzi 11 mm hlava a vsetko je v klude. Ked si extremistra a mas race 520 tak 12 mm a kvalitny software. lebo ked nieje software tak vsetky investicie do hardware su vyhodene peniaze. Takisto montaz a zriadenie cerpadla zverte niekomu co to robil a dokaze to aspon zhruba nastavit k poziadavkam motora.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

wr8 píše:
conti píše:
Dawe píše:Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě. Dokonce jsem našel bílou vazelínu na čerstvě zrepasovaném čerpadle od p. Bosche na pružinkách co jsou v hlavě pro páku ovládání.
Co se týče průměru pístku rozdělovací hlavy, tak ten je vždy uveden v typovém označení čerpadla např. VE 4/9F2250R170 zde je pístek průměr 9mm a čerpadlo je určené pro čtyřválec, VE - označuje rotační čerpadlo, čerpadlo pro TDi je VE4/10E2075R650 - tady je pístek 10 mm. Já používám rozdělovací hlavy 11mm z čerpadel určených pro Renault 1,9 DTi. Pístek o průměru 11 mm zde frantíci používají kvůli emisím. Tyhle čerpadla se dají sehnat od 4000,- do 5500,- Kč v hodně slušném stavu.
[/b]Ahoj, nikdy s vazelínou v čerpadle nebyl problém, než uděláš rozvody a odvzdušníš, je vazelína rozpuštěná v naftě.
A vypláchnutá do trysek (LOL)
[/url]


tu vazelinu bych az tak neresil,rozpusti se v nafte a ze jednou tema tryskama projde neco jinyho nez jen cista nafta nemuze vadit,podivej se do sekce kde jezdi na oleje,liji to tam porad a je to v poradku,mnohdy jim motory vydrzi vic nez nam(teda urcite vic nez me (noteeth) ),myslim si ze to po ceste zadnou skodu neudela,pouzivaji to i zkuseni cerpadlari,urcite se to nebude doporucovat to tam davat,Boschi se to libit nebude,ale takovejch veci je......... :-D

Já myslim, že žádnej zkušenej čerpadlář nemá důvod tam tu vazelínu dávat. ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“