Hydraulická ruční brzda - jak na to?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Hydraulická ruční brzda - jak na to?

Příspěvek od Jindra »

Poraďte jak na hydraulickou ručku? Nějak mi nejde do hlavy napojení na orig . hydr. okruh. Tam by musel být nějaký zpětný ventil, aby tlak nešel do HBV, nebo bývají třmeny se 4 pístkama? 2 na klasické brzdy a 2 na ručku? Neznáte někdo nějaké řešení? :? :?
Fabka TDI vše červeně
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Hydraulická ruční brzda - jak na to?

Příspěvek od miš »

Jindra píše:Poraďte jak na hydraulickou ručku? Nějak mi nejde do hlavy napojení na orig . hydr. okruh. Tam by musel být nějaký zpětný ventil, aby tlak nešel do HBV, nebo bývají třmeny se 4 pístkama? 2 na klasické brzdy a 2 na ručku? Neznáte někdo nějaké řešení? :? :?
Viděl jsem dva třmeny, jeden na klasiku a jeden mrňavej na ručku, byla to nějaká B5...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

jj buď dva strmene alebo 4 piesty dozadu, ale myslím že by to malo fungovať aj z nejakým spätným ventilom len to už je troška komplikovanejšie ako prve dve riešenia
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tady máš schéma zapojení na jeden okruh http://speedpro.cz/speedpro-rucni-hydra ... p-247.html , nebo tam mají i dvouokruhové.
Přeruší se vedení k zadním kolům, do něj se vloží ručka. To je celé. A do HBV to netlačí. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

Bodo ozivim stare tema.. Ted to resim k sobe.. Pri zapojeni jak pises, se nemusi rusit ABS..??
Fabia ATD - under construction - Obrázek
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Taky to budu řešit.Jsou dvě možnosti.Ještě jeden třmen nebo váleček do kterého se zapojí hydraulika od ručky a hlavní okruh.ABS pak funguje normálně.Blbý je to,že ten váleček stojí 10 litrů.
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

Libor Hanzal píše:Taky to budu řešit.Jsou dvě možnosti.Ještě jeden třmen nebo váleček do kterého se zapojí hydraulika od ručky a hlavní okruh.ABS pak funguje normálně.Blbý je to,že ten váleček stojí 10 litrů.
No dalsi trmen davat nemam v planu protoze se mi tam nevejde. A brzdovy valec? Jaky za10t? Nejake schema by nebylo? :))) Diky
Fabia ATD - under construction - Obrázek
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Obrázek
Mělo by to být asi toto.Pokud je tam vstup od ručky a dva výstupy k brzdám,zbývá jen jeden vstup od pedálu.Pak by ABS nefungovalo.Muselo by to mít 5 vstupů.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Obrázek
Pokud se na první otvory přivede vstup od HBV a na zadní výstup k brzdám,ručka uzavře vstup a tlačí do brzd.Otázkou je jestli tlak od HBV udrží ty tyčky ručky co drží pístky.
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

Diky za typ. Ted jeste resim jednodusi variantu. Dam vedet pokud se to povede.
Fabia ATD - under construction - Obrázek
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Tak už vím jak ten váleček.Použije se jako plovoucí válec ruční brzdy.Na ty čtyři vstupy se dá 2x přívod od HBV a 2x výstup k brzdičům.Ručka mačká na na ty boční táhla.Jen ta cena.
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

Vipouš píše:Pri zapojeni jak pises, se nemusi rusit ABS..??
tak ho zruš ne ? beztak je u fabie na <l> (LOL)
xxjamboxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 04 čer 2011, 23:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořovice

Příspěvek od xxjamboxx »

oživím téma.
kamarád chce dávat hydraulickou ručku na tourana.
vzadu budou 4pístky brembo nemá někdo schéma jak to zapojit nebo návod??
díky.
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

dalo by se to vyřešit i brzdičem ze škodovky 130. Je to čtyřpíst, s oddělenýma pístama. dva zapojíš na pedál, dva na ručku. Dělávalo se to tak.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

jirkastrachota píše:dalo by se to vyřešit i brzdičem ze škodovky 130. Je to čtyřpíst, s oddělenýma pístama. dva zapojíš na pedál, dva na ručku. Dělávalo se to tak.
Ja to chapem, fungovat to bude jak ma, ale fakt, ze nahodis na Touran brzdice zo 130, tak to ma poser.. (LOL) (LOL) Idem radsej spat, lebo tu narazim zachvilu na opravovnu vzducholodi, + montaz fmic a pripadny chip s meranim na veternej brzde (noteeth) (rofl)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“