

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Viděl jsem dva třmeny, jeden na klasiku a jeden mrňavej na ručku, byla to nějaká B5...Jindra píše:Poraďte jak na hydraulickou ručku? Nějak mi nejde do hlavy napojení na orig . hydr. okruh. Tam by musel být nějaký zpětný ventil, aby tlak nešel do HBV, nebo bývají třmeny se 4 pístkama? 2 na klasické brzdy a 2 na ručku? Neznáte někdo nějaké řešení?![]()
No dalsi trmen davat nemam v planu protoze se mi tam nevejde. A brzdovy valec? Jaky za10t? Nejake schema by nebylo?Libor Hanzal píše:Taky to budu řešit.Jsou dvě možnosti.Ještě jeden třmen nebo váleček do kterého se zapojí hydraulika od ručky a hlavní okruh.ABS pak funguje normálně.Blbý je to,že ten váleček stojí 10 litrů.
Ja to chapem, fungovat to bude jak ma, ale fakt, ze nahodis na Touran brzdice zo 130, tak to ma poser..jirkastrachota píše:dalo by se to vyřešit i brzdičem ze škodovky 130. Je to čtyřpíst, s oddělenýma pístama. dva zapojíš na pedál, dva na ručku. Dělávalo se to tak.