Hydraulická ruční brzda - jak na to?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hydraulická ruční brzda - jak na to?
Poraďte jak na hydraulickou ručku? Nějak mi nejde do hlavy napojení na orig . hydr. okruh. Tam by musel být nějaký zpětný ventil, aby tlak nešel do HBV, nebo bývají třmeny se 4 pístkama? 2 na klasické brzdy a 2 na ručku? Neznáte někdo nějaké řešení?

Fabka TDI vše červeně
Re: Hydraulická ruční brzda - jak na to?
Viděl jsem dva třmeny, jeden na klasiku a jeden mrňavej na ručku, byla to nějaká B5...Jindra píše:Poraďte jak na hydraulickou ručku? Nějak mi nejde do hlavy napojení na orig . hydr. okruh. Tam by musel být nějaký zpětný ventil, aby tlak nešel do HBV, nebo bývají třmeny se 4 pístkama? 2 na klasické brzdy a 2 na ručku? Neznáte někdo nějaké řešení?![]()
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
jj buď dva strmene alebo 4 piesty dozadu, ale myslím že by to malo fungovať aj z nejakým spätným ventilom len to už je troška komplikovanejšie ako prve dve riešenia
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Tady máš schéma zapojení na jeden okruh http://speedpro.cz/speedpro-rucni-hydra ... p-247.html , nebo tam mají i dvouokruhové.
Přeruší se vedení k zadním kolům, do něj se vloží ručka. To je celé. A do HBV to netlačí.
Přeruší se vedení k zadním kolům, do něj se vloží ručka. To je celé. A do HBV to netlačí.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
-
Libor Hanzal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
No dalsi trmen davat nemam v planu protoze se mi tam nevejde. A brzdovy valec? Jaky za10t? Nejake schema by nebylo?Libor Hanzal píše:Taky to budu řešit.Jsou dvě možnosti.Ještě jeden třmen nebo váleček do kterého se zapojí hydraulika od ručky a hlavní okruh.ABS pak funguje normálně.Blbý je to,že ten váleček stojí 10 litrů.
Fabia ATD - under construction - 

-
Libor Hanzal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
Libor Hanzal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
Libor Hanzal
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Ja to chapem, fungovat to bude jak ma, ale fakt, ze nahodis na Touran brzdice zo 130, tak to ma poser..jirkastrachota píše:dalo by se to vyřešit i brzdičem ze škodovky 130. Je to čtyřpíst, s oddělenýma pístama. dva zapojíš na pedál, dva na ručku. Dělávalo se to tak.
Idem radsej spat, lebo tu narazim zachvilu na opravovnu vzducholodi, + montaz fmic a pripadny chip s meranim na veternej brzde Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp

