Hydraulická ruční brzda - jak na to?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

ten brzdič je sice stary, ale neni zrovna malý. A bylo by to účinné, jednoduché a levné řešení. Je to jen možnost, samozřejmě by určitě bylo lepší nacpat tam moderní drahou pumpu se zpětákem. (rofl)
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

jirkastrachota píše:ten brzdič je sice stary, ale neni zrovna malý. A bylo by to účinné, jednoduché a levné řešení. Je to jen možnost, samozřejmě by určitě bylo lepší nacpat tam moderní drahou pumpu se zpětákem. (rofl)
Ja viem, ako parada, len proste znie to sialene... Fakt sialene
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“