motokary radotin casy

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Pája 19 píše:Týpek od motokár mi vysvětloval, že ve váze pilota to až tak není. Jde prej o to, že s víc kilama musíš jet jinou stopu a styl a pak seš třeba i rychlejší.
... jasně, pokud se v technických pasážích dotáhneš a ještě za apexem výjezdové zatáčky se mu přibližuješ a pak ti "papírák" začne ujíždět tak si takové pohádky nechám vyprávět (noteeth) (rofl) (noteeth)
... prostě na těch slabejch motokárách je 30kg opravdu hodně (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Včera sem tam byl poprvý, první jízda 1:35 další 1:34..
Ale podle mého je to dost o motokáře..

U tý první šlo řízení tak ztuha že sem musel v půlce chvilku polevit jak mě bolely ruce, ale jinak jsem se v ní cítil pohodlně v zatáčkách,

V další jízdě šlo řízení o půlku lehčeji, ale kára byla šíleně přetáčivá a nedalo se zatáčkou proletět na maximum, takže si myslim, že kdybych jel s tou samou károu jako v I. jízdě, tak tam 1:30 bude.

Zajímalo by mě jak často dělaj údržbu, nastavení a tak.. Nadruhou stranu je mi jasný, že se s tim asi moc neserou, protože příde první kretén kterej trefí řízení a můžou jít seřizovat podvozek znova.. všimli jste si jak jsou ty tyčky řízení zohybaný? (noteeth)

Jinak zábava suprová brzy pojedu zase, je to návykovka
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3660
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Slavkov píše:
Pája 19 píše:Týpek od motokár mi vysvětloval, že ve váze pilota to až tak není. Jde prej o to, že s víc kilama musíš jet jinou stopu a styl a pak seš třeba i rychlejší.
... jasně, pokud se v technických pasážích dotáhneš a ještě za apexem výjezdové zatáčky se mu přibližuješ a pak ti "papírák" začne ujíždět tak si takové pohádky nechám vyprávět (noteeth) (rofl) (noteeth)
... prostě na těch slabejch motokárách je 30kg opravdu hodně (LOL)
Hele nevim, já nejsem přesvědčenej ani o jedný pravdě. Zkus dát papírákovi 30kg závaží a třeba ho v technickejch pasážích nedotáhneš. Další věc je, že některý motokáry jedou trochu líp motorycky a některý zas líp podvozkově.
Oct asv 2000, DieselPower
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Thomy píše: Zajímalo by mě jak často dělaj údržbu, nastavení a tak.. Nadruhou stranu je mi jasný, že se s tim asi moc neserou, protože příde první kretén kterej trefí řízení a můžou jít seřizovat podvozek znova..
Na tohle tema bych mohl napsat knihu :bang:
E91 N52B30 :)
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

1:30 celkem "stabilně" (i když to už za ten volant musíš trochu "tahat") ... a když to dobře jelo (a asi jsem byl dobře vys*anej :D ...a/nebo měl štěstí na motokáru), tak i 1:28
Jinak je to samozřejmě všechno dohromady, imho stopa/řízení je základ, pak kára (tam jsou rozdíly jak v motoru/odezvě na plyn, tak v tom řízení...) a pak ta váha, kde jde taky skoro víc o to, jestli je to "vlající pytel brambor" nebo "pracující váha", která jde tomu lepšímu času trošku naproti ;)
Na tu licenci by bylo asi nejlepší jet sám a nechat si poradit s výběrem nejmíň zhuntovaný káry
pašíkombi AFN B597
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Radim205D píše:
Thomy píše: Zajímalo by mě jak často dělaj údržbu, nastavení a tak.. Nadruhou stranu je mi jasný, že se s tim asi moc neserou, protože příde první kretén kterej trefí řízení a můžou jít seřizovat podvozek znova..
Na tohle tema bych mohl napsat knihu :bang:
Klidně to můžeš více rozvést :-D
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Na půjčovně motokár teprve člověk vidí, jak si lidé dokáží vážit techniky a o chování a toleranci nevzájem nemluvě.

Dělal jsem donedávna tuto práci 10 let a to na hale, t.j. s celoročním provozem.

Těch situací, kdy od rána ladím podvozky, aby každa kára zatáčela tak jak má a motory šlapaly bezchybně a hodinu po otevíračce přijede banda idiotů a udělá ze všech kár malé šrotiště jsem zažil nespočet.

Nejhorší to bývalo ke konci roku, kdy k nám večer přijížděli VIP firmy dělat vánoční akce a my museli tu techniku chranit před nájezdem crashfans.. (debilů)
E91 N52B30 :)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

To si dovedu živě představit.. Jenže jak tomu předejít? To snad ani nejde.. Každopádně tě obdivuju, že si to vydržel 10 let, já bych to po tejdnu vzdal.
Neměl bych na to nervy.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“