Změna výkonu ze 66 na 81 kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

Andre Mám najeto 97 000 auto mi ted vůbec nekouří,ale opravdu.Takže si myslím že je na tom motor velice dobře.Měl bych chuť na ty 764 rozdíl v ceně je zanedbatelný a dá to víc nafty takže motor by určitě víc ožil.Říkáš turbo ze 130 ps jenže to už jsou zase svody zaslepit obtok turba , spojka atd.Někde to už tady bylo kolik by to koštovalo?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Eagle_! píše:
reesha píše:
Eagle_! píše: Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ... ;)
Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístů :D :D

Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju trysky
kurnik zrovna sem v tom musel dostat nejnemodyfikovatelnejsi motor :roll: Prave me laka ze chip neni az zase takovej zasah do motoru a spotreba se ridi chodidlem :) a hlavne nemam moc love a dalsi upravu g3 uz asi neplanuju takze mi asi bude stacit chip.. a chipem na 115Hp ten motor snat tolik neutrpi, pokud ovsem neprasknou pisty :)
Nepochopils to.. :(

"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Eagle_!
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2006, 23:36

Příspěvek od Eagle_! »

"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše[/quote] a chip to hodne narusi? upravi palivo elektronicky a jeste neco.a s tryskama to nebude vic papat ?a kolik tak jake trysky pridaj a jake by si mi doporucil pls ?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Eagle_! píše:
Reesha píše:"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše
a chip to hodne narusi? upravi palivo elektronicky a jeste neco.a s tryskama to nebude vic papat ?a kolik tak jake trysky pridaj a jake by si mi doporucil pls ?
S tou spotřebou je to zcela stejné jako u chipu. Pokud jezdíš v klidu, využíváš krouťák, spotřeba jde dolů. Pokud to honíš, spotřeba jde nahoru. Není rozdíl.

A co se týče chipu:
Chip dostává do válce paliva pouze tím, že prodlouží dobu vstřikování. A pokud tvoje trysky špatně rozprašují, popř. odkapávají, tak to si piš, že ti může nadělat pěknou paseku ;) (znamená to, že tím pádem prodlouží dobu špatného rozstřiku).

Pokud dáš nové trysky, zaručíš "perfektní" rozprášení, doba vstřiku se neprodlužuje, zvýšíš jen dávku paliva za stejný čas.

Neuvažuji, že bys dával trysky jeté.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).

A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.

Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky 8) .. jsem špatný obchodník, vím :roll:
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Michal dk: Do čeho by to mělo přijít?
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

Andre mám 1,9 tdi AGR 7/2000
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Reesha napsal
Pokud dáš nové trysky, zaručíš "perfektní" rozprášení, doba vstřiku se neprodlužuje, zvýšíš jen dávku paliva za stejný čas.
Tím se samozřejmě zlepšuje i spalování směsi, tzn. lepší účinost. A tudíž spotřeba.... ;)
On vlastně vývoj u naftových motorů, je hlavně o co nejlepším rozprášení nafty ve válci.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 23:24

Příspěvek od Jurec »

reesha píše:A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).

A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.

Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky 8) .. jsem špatný obchodník, vím :roll:
Mám passata B4 1,9 81kw,asi první verzi naklápěcího turba , kolik by se to zmněnilo kdybych koupil jenom trysky máš nějakej odhad
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Tady jsou informace, odhady, grafy apod..

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Eagle_!
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2006, 23:36

Příspěvek od Eagle_! »

reesha píše:A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).

A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.

Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky 8) .. jsem špatný obchodník, vím :roll:
mozna spatny obchodnik ale urcite dobrej clovek ;)
Takze zatim trysky a pak chip ... a de se setrit :)
Marw
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 23 bře 2006, 14:46
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marw »

Ahoj chtel bych si koupit Vento tdi a chtel bych tam neco okolo 140 koniku a cetl jsem tady problem s motorem 1Z. Daval se tam jeste nejaky jiny typ kdyz pominu 81kW? Dik
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dávalo, AHU 66kw, ale mám takové tušení, že ty co se dávali do GIII měly stejně ty blbý písty jako 1Z. :(
Takže jedině AFN 81kw a nebo výměna mt, či alespoň pístů.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Marw
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 23 bře 2006, 14:46
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marw »

:cry: pak uz jedine zbyva vymenit ten motor. Jeste si to musim promyslet jak to poresim. Jestli se svest nebo setrit, ale radsi bych se svezl.
Uživatelský avatar
Mefisto
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2006, 16:31

Příspěvek od Mefisto »

Kdyz vymenim trysky, tak ale musim zmenit vstrikovane mnozstvi a startovaci davku?
1.9TDI 66kW / ALH / 03
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“