Změna výkonu ze 66 na 81 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Andre Mám najeto 97 000 auto mi ted vůbec nekouří,ale opravdu.Takže si myslím že je na tom motor velice dobře.Měl bych chuť na ty 764 rozdíl v ceně je zanedbatelný a dá to víc nafty takže motor by určitě víc ožil.Říkáš turbo ze 130 ps jenže to už jsou zase svody zaslepit obtok turba , spojka atd.Někde to už tady bylo kolik by to koštovalo?
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nepochopils to..Eagle_! píše:kurnik zrovna sem v tom musel dostat nejnemodyfikovatelnejsi motorreesha píše:Projdi si forum, a zjistíš, že 1Z motory nejsou zrovna nejpovedenější. A 140tis je tak akorát na výměnu trysek. Dej trysky a budeš spokojený, pak přemýšlej, co dál. Ale MOD č. 2 bych viděl výměnu pístůEagle_! píše: Ty trysky na vymenu myslis? A 140 prece na TDi neni zase tak moc ne? a jak je to s tim ze je tedy lepsi chip az po triskach nebo nejdriv chip.Ja bych prave radsi cip nez trysky.Ale rad si necham poradit ...![]()
Takže shrnutí - jako jediný tuning na tento motor doporučuju tryskyPrave me laka ze chip neni az zase takovej zasah do motoru a spotreba se ridi chodidlem
a hlavne nemam moc love a dalsi upravu g3 uz asi neplanuju takze mi asi bude stacit chip.. a chipem na 115Hp ten motor snat tolik neutrpi, pokud ovsem neprasknou pisty

"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
S tou spotřebou je to zcela stejné jako u chipu. Pokud jezdíš v klidu, využíváš krouťák, spotřeba jde dolů. Pokud to honíš, spotřeba jde nahoru. Není rozdíl.Eagle_! píše:a chip to hodne narusi? upravi palivo elektronicky a jeste neco.a s tryskama to nebude vic papat ?a kolik tak jake trysky pridaj a jake by si mi doporucil pls ?Reesha píše:"Nejbezpečnějším zásahem" jsou trysky a dají ti stejný výkon jako chip. To je vše
A co se týče chipu:
Chip dostává do válce paliva pouze tím, že prodlouží dobu vstřikování. A pokud tvoje trysky špatně rozprašují, popř. odkapávají, tak to si piš, že ti může nadělat pěknou paseku

Pokud dáš nové trysky, zaručíš "perfektní" rozprášení, doba vstřiku se neprodlužuje, zvýšíš jen dávku paliva za stejný čas.
Neuvažuji, že bys dával trysky jeté.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Reesha napsal

On vlastně vývoj u naftových motorů, je hlavně o co nejlepším rozprášení nafty ve válci.
Tím se samozřejmě zlepšuje i spalování směsi, tzn. lepší účinost. A tudíž spotřeba....Pokud dáš nové trysky, zaručíš "perfektní" rozprášení, doba vstřiku se neprodlužuje, zvýšíš jen dávku paliva za stejný čas.

On vlastně vývoj u naftových motorů, je hlavně o co nejlepším rozprášení nafty ve válci.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Mám passata B4 1,9 81kw,asi první verzi naklápěcího turba , kolik by se to zmněnilo kdybych koupil jenom trysky máš nějakej odhadreesha píše:A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).
A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.
Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky.. jsem špatný obchodník, vím
mozna spatny obchodnik ale urcite dobrej clovekreesha píše:A na tvůj motor doporučuji Sprint520 (BSLA150P520) nebo POWERPLUS520 (lepší varianta).
A aby to nevypadalo, že se ti tady jen snažím něco nacpat.
Pokud ti udělám chip, tak na tom budu mít nesrovnatelně mnohem víc peněz, než když ti prodám trysky.. jsem špatný obchodník, vím

Takze zatim trysky a pak chip ... a de se setrit
