VW T4 2.5TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jk.plys
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 01 čer 2007, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

VW T4 2.5TDi

Příspěvek od jk.plys »

Reesho, troufnul by jsi si chipnout T4 2.5TDi? Mam 102ps a na tuhle krabici je to asi celkem málo... :(
Všichni tě chválej a tak nemám důvod tomu nevěřit. Jsem z Ústí nad Labem a dojedu kamkoliv. Jirka
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejdřív si nech vyměnit trysky ze 150k T4, už to samo osobě bude mít vliv :D
jk.plys
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 01 čer 2007, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od jk.plys »

Huml píše:nejdřív si nech vyměnit trysky ze 150k T4, už to samo osobě bude mít vliv :D
No dobrý a na kolik ta sranda přijde?
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

No vliv to určitě má,ale na T4 to chce ještě ten čip.Koupil jsem origo T4 151k a nejelo to nic moc.Po čipu OK.Je tam problém,že turbo tlačí až tak kolem 2000.Takže jsem to musel točit jak blázen.Ted to má zátah od spodu a ještě šla spotřeba dolu. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jk.plys píše:
Huml píše:nejdřív si nech vyměnit trysky ze 150k T4, už to samo osobě bude mít vliv :D
No dobrý a na kolik ta sranda přijde?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843všechno to bude taky o tom jakou máš konečnou představu kolik by to tak mělo mít koní, ty trysky jsou zároveň i jako údržba, potom samo čip na míru
jk.plys
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 01 čer 2007, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od jk.plys »

Huml píše:
jk.plys píše:
Huml píše:nejdřív si nech vyměnit trysky ze 150k T4, už to samo osobě bude mít vliv :D
No dobrý a na kolik ta sranda přijde?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843všechno to bude taky o tom jakou máš konečnou představu kolik by to tak mělo mít koní, ty trysky jsou zároveň i jako údržba, potom samo čip na míru
No, myslim tak 30ps navíc by mělo bejt celkem uspokojivejch.
Je to 102ps a nechci to nějak šponovat.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Zdar. Slyšel jsem že do T4 je možno implantovat 6st. převodovku. Má někdo zkušenost nebo tip kdo to dělá? Mám 2,5TDI syncro a štve mě, že jedu 120 na 3tis otáček a 140 na 3500 ot. Podle mě má motor dostatečnou sílu na to, aby utáhl i tu šetku. Nebo aspoň jinak zpřevodovat tu pětku, aby to jelo na menší otáčky. Dá se to?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

No to slyším poprvé,že by T4 mohlo být 6rych.Ale třeba to někdo už zkoušel.Verze 151k mají delší převodovku, ale není to o moc.Při 2000 ot.jede slabá verze cca.85km/h,silná cca.92km/h.Bohužel verze 4x4 je pouze s motorem 102k. :) :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

A jak ti šlape ten čip? Doporučuješ?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
iceman
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 črc 2007, 10:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od iceman »

A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda :( (Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za info
Iceman
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

iceman píše:A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda :( (Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za info
Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.
Obrázek
Uživatelský avatar
iceman
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 črc 2007, 10:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od iceman »

Dukes píše:
iceman píše:A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda :( (Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za info
Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.
No to je trochu problém :-) Podle tacho je to 184659 km, ale podle mě to má víc... bohužel ani SuperVAG neprozradil kolik :(

Co doporučíš? Trysky zainvestuju tak jako tak, ale když neznám skutečný počet km - má ještě chip smysl?
Iceman
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

iceman píše:
Dukes píše:
iceman píše:A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda :( (Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za info
Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.
No to je trochu problém :-) Podle tacho je to 184659 km, ale podle mě to má víc... bohužel ani SuperVAG neprozradil kolik :(

Co doporučíš? Trysky zainvestuju tak jako tak, ale když neznám skutečný počet km - má ještě chip smysl?
Máš SZ
Obrázek
Uživatelský avatar
iceman
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 črc 2007, 10:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od iceman »

Dukes píše:
iceman píše:
Dukes píše: Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.
No to je trochu problém :-) Podle tacho je to 184659 km, ale podle mě to má víc... bohužel ani SuperVAG neprozradil kolik :(

Co doporučíš? Trysky zainvestuju tak jako tak, ale když neznám skutečný počet km - má ještě chip smysl?
Máš SZ
Jo jo - už jsem odpověděl :-)
Iceman
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Já to chci taky vědět. Nebo je to tajnos agentos? :)
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“