Všichni tě chválej a tak nemám důvod tomu nevěřit. Jsem z Ústí nad Labem a dojedu kamkoliv. Jirka
VW T4 2.5TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW T4 2.5TDi
Reesho, troufnul by jsi si chipnout T4 2.5TDi? Mam 102ps a na tuhle krabici je to asi celkem málo...
Všichni tě chválej a tak nemám důvod tomu nevěřit. Jsem z Ústí nad Labem a dojedu kamkoliv. Jirka
Všichni tě chválej a tak nemám důvod tomu nevěřit. Jsem z Ústí nad Labem a dojedu kamkoliv. Jirka
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No vliv to určitě má,ale na T4 to chce ještě ten čip.Koupil jsem origo T4 151k a nejelo to nic moc.Po čipu OK.Je tam problém,že turbo tlačí až tak kolem 2000.Takže jsem to musel točit jak blázen.Ted to má zátah od spodu a ještě šla spotřeba dolu. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843všechno to bude taky o tom jakou máš konečnou představu kolik by to tak mělo mít koní, ty trysky jsou zároveň i jako údržba, potom samo čip na mírujk.plys píše:No dobrý a na kolik ta sranda přijde?Huml píše:nejdřív si nech vyměnit trysky ze 150k T4, už to samo osobě bude mít vliv
No, myslim tak 30ps navíc by mělo bejt celkem uspokojivejch.Huml píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843všechno to bude taky o tom jakou máš konečnou představu kolik by to tak mělo mít koní, ty trysky jsou zároveň i jako údržba, potom samo čip na mírujk.plys píše:No dobrý a na kolik ta sranda přijde?Huml píše:nejdřív si nech vyměnit trysky ze 150k T4, už to samo osobě bude mít vliv
Je to 102ps a nechci to nějak šponovat.
Zdar. Slyšel jsem že do T4 je možno implantovat 6st. převodovku. Má někdo zkušenost nebo tip kdo to dělá? Mám 2,5TDI syncro a štve mě, že jedu 120 na 3tis otáček a 140 na 3500 ot. Podle mě má motor dostatečnou sílu na to, aby utáhl i tu šetku. Nebo aspoň jinak zpřevodovat tu pětku, aby to jelo na menší otáčky. Dá se to?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No to slyším poprvé,že by T4 mohlo být 6rych.Ale třeba to někdo už zkoušel.Verze 151k mají delší převodovku, ale není to o moc.Při 2000 ot.jede slabá verze cca.85km/h,silná cca.92km/h.Bohužel verze 4x4 je pouze s motorem 102k.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda
(Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za info
Díky za info
Iceman
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.iceman píše:A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda(Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za info

No to je trochu problémDukes píše:Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.iceman píše:A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda(Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za info
Co doporučíš? Trysky zainvestuju tak jako tak, ale když neznám skutečný počet km - má ještě chip smysl?
Iceman
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
Máš SZiceman píše:No to je trochu problémDukes píše:Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.iceman píše:A dá se ještě zvýšit výkon 2,5TDI 150Hp? Zdá se mi to nějak líné odspoda(Samozřejmě nejvíc při zapnuté klimě) Mám Multivana rv.2000 a zdá se, že se probouzí tak při 2.200 - 2.500 ot/min. Dá se s tím něco dělat?
Díky za infoPodle tacho je to 184659 km, ale podle mě to má víc... bohužel ani SuperVAG neprozradil kolik
![]()
Co doporučíš? Trysky zainvestuju tak jako tak, ale když neznám skutečný počet km - má ještě chip smysl?

Jo jo - už jsem odpovědělDukes píše:Máš SZiceman píše:No to je trochu problémDukes píše: Chip Dieselpower nebo jestli máš víc nalítáno,tak vyměnit trysky za Powerplus764(10355,-) +cca 5-10k.Podle tacho je to 184659 km, ale podle mě to má víc... bohužel ani SuperVAG neprozradil kolik
![]()
Co doporučíš? Trysky zainvestuju tak jako tak, ale když neznám skutečný počet km - má ještě chip smysl?
Iceman
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000
_____________________________________
VW T4 MULTIVAN 2,5TDI AHY 111kW/150HP rv.2000