chtel by jsem se optat ,jak resite mlzeni celniho okna? nasel jsem od loctite nejake sacky co pohlcuji vlhkost.... uz jsem zkousel ruzne vyfikundace ve spreji a nic nepomohlo....
Pokud se mlží okno, není to normální. Někde je vlhkost. Viděl bych to na výparník klimy nebo pylový filtr. Takže vyhodit filtr a klimu vydesinfikovat speciálním přípravkem - a bude pokoj.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jakmile si pustíš klimu na odmlžení, tak se té vlhkosti pak těžko zbavuje. Při hezkým počasí klimu vypnout, ideálně delší jízda, aby ten výparník pořádně vyschnul. Pak je pokoj. Jinak je to furt dokola - mlžení - klima - mlžení-----
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
filtr je novej s uhlikem davam ho kazdy rok s olejem... je pravda ze to zacalo po vymene celniho okna.... ale je mozne ze to je nahoda... celni okno se menilo v lete a zacinalo se to projevovat teprve pred mesicem co zacalo prset...
Venku je větší vlhkost vzduchu především. Pořádně odmastit okno si taky zkoušel? Pokud nepomůže ani větrák do první polohy je vážně někde problém (radiátor atd)
no on vetrak pomuze ale az po jake dobe... obcas vidim od zpetneho zrcatka potecene kapky ted je otazkou zda to neni nadmerna vlhkost a nebo tama zatika...
Strženej motorek klapky která ovládá vnitřní okruh ventilace. Klapka ti zůstala přeplá na vnitřní okruh. Vyndej pylovej filtr a zapínej vnitřní okruh a musí být slyšet rozdíl odkud saje ,jestli z venku nebo z kabiny. Nebo kastlík dolu a tam už uvidíš jestli přepíná. Vrčet bude ale přesouvat klapku ne. Motorek je z boku na topení a výměna je v pohodě. Provizorně si pomůžeš tak že klapce pomůžeš a pak už nepřepínáš a nebo odpojíš motorek a klapku necháš na sání z venku. Ještě si potom kup obyčejnej papírovej filtr protože přes ten s uhlíkem to málo fouká.
no diky za typ, ale nedavno jsem jel za avii a zapl jsem si vnitrni okruh a nebylo nci citit, potre jsem to vypl jel sem za busem a citil jsem naftu spalenou, tak ymslim ze to asi funguje.... na diagnostice to nic nehlasi...
Na diagnostice nic nezjistíš většinou se ten motorek normálně přepíná ale klapka je utržená a nechodí. Mechanická chyba !! Podle smradu z Avie a autobusu rozhodně nepoznáš jestli se ti přepíná klapka.