Jirka Kužel píše:pochlubím se s jednou myslím dost neuvěřitelnou zahadou kterou jsem si zpusobil sám...
Motor 2.0hdi 100kw rhr
po výměně rozvodu motor nelze natocit v pameti chyb sporadicky synchronizace kliky a vačky NE
signál otacek motoru při startu ukazuje jen nekdy na chvilku ukazuje 0 jen na zlomek sekundy
zkouším dat nove čidla otaček kliky i vačky
v zoufalství vymyělím neuvěřitelne scenaře typu nastřižený klinek vačky a podobny nesmysly..
posledni variant nejak poškozeny signální kroužek pro snimač otaček,po testu magnetickým testrem na kroužky ABS např u ložiska O2 zjištiju za na dvou mistech je ten proužek jaksi zkomolenej ? tak ani nevim co me to napadlo ale zkusel jsem přejet snímač magnetem a ejhle signální proužky uplně zmizely...
postupne si dávam do souvislosti ze moje prenoska visí na magnetu a ja si asi nevědomky pri manipulaci dotkl tim magnete o ten kroužek... Takže si pamatujte nikdy okolo toho kroužku nepohybujte magnetem jinak si způsobíte slušnej problem!!!
a je to nevratny proces kolo jsem musel koupit jiný
Doufám že tato rada nekomu pomůže mě teda dost vytrápila...[/u]
nič si z toho nerob keď som robil tohoto smrada prvy raz dal som tu remenicu opačne a tiež mi nešlo po rozvodoch naštartovať
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
ještě jeden poznatek dnes jsem zkusil magnetickou lampou dotknout se starýho ložiska na O2 (ktery sem vymenil) a ty proužky na ABS to vymaže taky!!!
taqk pánové bacha na to!
Myslím, že výrobce ložisek SNR, když je v krabičce ložisko s magnetickým kroužkem, tak na přiloženém papírku je cosi o tom, že bacha na magntické pole, poblíž kroužku.