Fabia RS 96 kW nesnastartuju - Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 bře 2009, 17:37
no napis ci pomohlo ..som zvedavy ...honzik1104 píše:Zdar, tak jsem dnes dal novy zpětný ventl, a jel jsem a normalně mi to za jízdy chcíplo. A když tartuju tak třeba po 10 vteřinach se začne chytat, na 3, a pak na 4.
Vidím to na ty gumičky u vstřiků.
ja som podavacku meral ..mala by minimalne 0.35bar tlacit a 660ml do 30 sekund. ta u mna bola OK. aj ked som uz cital aj ze meranie OK..a nakoniec ked sa zohriala nafta a tym aj podavacie cerpadlo..zacalo strajkovat

ale tie gumicky treba nimi asi zacat.
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Ahoj. Mě se ty gumičky pořád nezdály. TAk jsem ještě laboroval s fltrem a tka, A když to dám přes filtr tak nastartuju ujedu tak 0,5 km -1 km a chcípne , znova to nenatočím. Oddělám z filtru přívod a přepad dám přímo na motor, ( tím vyruším filtr. Motor chvilku točí,ale jede . A jezdím s tím uplně v pohodě, dokonce se mi zdá že to i lépe jede. Dám to zpět přes filtr a zase.
Určtě řeknete že bude špatný zpětný ventiil, ale ten jsem dal nový.
Zkoušel jsem jeslii ten ventil funguje, Foukám z jedné strany,profouknu, z druhé strany také profouknu. Moje otázka zní, má to jít profouknout z obou stran ???? nemluvím o tom spodním čůru kde jsou gumičky a přijde to do filtru tam nic nefouká ani to profouknout nejde.
Měl jsem zde ještě jednu pojízdnou RS v dobré kondici a tam to také profouknout lze, ale nebere mi to hlava.
Určtě řeknete že bude špatný zpětný ventiil, ale ten jsem dal nový.
Zkoušel jsem jeslii ten ventil funguje, Foukám z jedné strany,profouknu, z druhé strany také profouknu. Moje otázka zní, má to jít profouknout z obou stran ???? nemluvím o tom spodním čůru kde jsou gumičky a přijde to do filtru tam nic nefouká ani to profouknout nejde.
Měl jsem zde ještě jednu pojízdnou RS v dobré kondici a tam to také profouknout lze, ale nebere mi to hlava.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Podle toho tvýho obrázku to máš blbě zapojený. Na kovové trubky na filtru musí jít přívod z nádrže, z druhý kovový jde čerstvá nafta do motoru. Na jeden konec termoventilu jde hadička od přepadů a druhej konec termoventilu je připojenej k vratnýmu potrubí do nádrže. Všude by měli být šipky.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 bře 2009, 17:37
VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!
Doufám tedy
Moc děkuju Martinovy že mi pomohl odhalit špatné zapojení nízkotlaké pal.soustavy. Filtr špatně zapojený nebyl. Hadice byly nahlé přesně podle tvaru fltru ( nepočítal jsem s tím že by se daly prohodit, to by nesedělo) Prohozeny nebyly, ale hoši někdo to prohodil na nádrži. Prohodil jsem to na nádrži a jede to normálně. Přišlo mě divný kdo by to prohazoval a proč ?? Tak jsem jel za známým co má tu samou fabii, kód motoru atd. A měl to přesně tak jak jsem měl já už přepojené. Tudíž to bylo zapojené špatně !!
Nedokážu si vysvětlit kdo mu to udělal,asi jeho mechanik. Nevím. Nicméně fabie šlape. Ještě jednou děkuji Martinovy , po telefonu se na to přišlo. Díky moc
Doufám tedy

Moc děkuju Martinovy že mi pomohl odhalit špatné zapojení nízkotlaké pal.soustavy. Filtr špatně zapojený nebyl. Hadice byly nahlé přesně podle tvaru fltru ( nepočítal jsem s tím že by se daly prohodit, to by nesedělo) Prohozeny nebyly, ale hoši někdo to prohodil na nádrži. Prohodil jsem to na nádrži a jede to normálně. Přišlo mě divný kdo by to prohazoval a proč ?? Tak jsem jel za známým co má tu samou fabii, kód motoru atd. A měl to přesně tak jak jsem měl já už přepojené. Tudíž to bylo zapojené špatně !!
Nedokážu si vysvětlit kdo mu to udělal,asi jeho mechanik. Nevím. Nicméně fabie šlape. Ještě jednou děkuji Martinovy , po telefonu se na to přišlo. Díky moc
