Fabia RS 96 kW nesnastartuju - Vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

toto som riesil na BKCcku pred tyzdnom dvoma...a neviem co zatial. asi pojde na vymenu gumiciek a zafrezovani...stalo sa to raz..ze nexvelo chytit..ale teraz chyta. akurat obcas tak trhne..akobby nesla nafta
GIV var asz 4mot upraveny
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Zdar, tak jsem dnes dal novy zpětný ventl, a jel jsem a normalně mi to za jízdy chcíplo. A když tartuju tak třeba po 10 vteřinach se začne chytat, na 3, a pak na 4.

Vidím to na ty gumičky u vstřiků.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ten vstrik na 4 valci je tragickej, pregumickuj a poradne vyzkousej zda tlaci cerpadlo v nadrzi
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

honzik1104 píše:Zdar, tak jsem dnes dal novy zpětný ventl, a jel jsem a normalně mi to za jízdy chcíplo. A když tartuju tak třeba po 10 vteřinach se začne chytat, na 3, a pak na 4.

Vidím to na ty gumičky u vstřiků.
no napis ci pomohlo ..som zvedavy ...

ja som podavacku meral ..mala by minimalne 0.35bar tlacit a 660ml do 30 sekund. ta u mna bola OK. aj ked som uz cital aj ze meranie OK..a nakoniec ked sa zohriala nafta a tym aj podavacie cerpadlo..zacalo strajkovat (LOL) pomohla jej vymena.

ale tie gumicky treba nimi asi zacat.
GIV var asz 4mot upraveny
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Ahoj. Mě se ty gumičky pořád nezdály. TAk jsem ještě laboroval s fltrem a tka, A když to dám přes filtr tak nastartuju ujedu tak 0,5 km -1 km a chcípne , znova to nenatočím. Oddělám z filtru přívod a přepad dám přímo na motor, ( tím vyruším filtr. Motor chvilku točí,ale jede . A jezdím s tím uplně v pohodě, dokonce se mi zdá že to i lépe jede. Dám to zpět přes filtr a zase.
Určtě řeknete že bude špatný zpětný ventiil, ale ten jsem dal nový.

Zkoušel jsem jeslii ten ventil funguje, Foukám z jedné strany,profouknu, z druhé strany také profouknu. Moje otázka zní, má to jít profouknout z obou stran ???? nemluvím o tom spodním čůru kde jsou gumičky a přijde to do filtru tam nic nefouká ani to profouknout nejde.

Měl jsem zde ještě jednu pojízdnou RS v dobré kondici a tam to také profouknout lze, ale nebere mi to hlava.
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

Obrázek
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

A zase, dal jsem to zpět přes palivový filtr, ujel jsem možná 1,5 km,a opět to chcíplo za jízdy. odpojil jsem hadičky od přívodu, uplně tam zasyčel podtlak,,dal jsem to napřímo z nádrže, fabie párkrát otočila a jela jak urvaná . Nevim, už jsem z toho na prášky, nemáte někdo tucha ??
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Podle toho tvýho obrázku to máš blbě zapojený. Na kovové trubky na filtru musí jít přívod z nádrže, z druhý kovový jde čerstvá nafta do motoru. Na jeden konec termoventilu jde hadička od přepadů a druhej konec termoventilu je připojenej k vratnýmu potrubí do nádrže. Všude by měli být šipky.
Elektronika auta a technika........
776 829390
honzik1104
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 bře 2009, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od honzik1104 »

VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!VYŘEŠENO !!!

Doufám tedy :D

Moc děkuju Martinovy že mi pomohl odhalit špatné zapojení nízkotlaké pal.soustavy. Filtr špatně zapojený nebyl. Hadice byly nahlé přesně podle tvaru fltru ( nepočítal jsem s tím že by se daly prohodit, to by nesedělo) Prohozeny nebyly, ale hoši někdo to prohodil na nádrži. Prohodil jsem to na nádrži a jede to normálně. Přišlo mě divný kdo by to prohazoval a proč ?? Tak jsem jel za známým co má tu samou fabii, kód motoru atd. A měl to přesně tak jak jsem měl já už přepojené. Tudíž to bylo zapojené špatně !!


Nedokážu si vysvětlit kdo mu to udělal,asi jeho mechanik. Nevím. Nicméně fabie šlape. Ještě jednou děkuji Martinovy , po telefonu se na to přišlo. Díky moc :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“