Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

TDiKubo píše:nemáte iekto rozmery tých o kružkou ? popripade aj rozmer tých večšich ?
13x2
27x2
27x2,5
9x2

bez záruky :roll:
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Jak je to s BLS ,kolik je tam ta hodnota ?

Ma cenu na to koukat ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

rami píše:
TDiKubo píše:nemáte iekto rozmery tých o kružkou ? popripade aj rozmer tých večšich ?
13x2
27x2
27x2,5
9x2

bez záruky :roll:

to su tie veščie alebo originál ?
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Udajne original.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

pro ostatní 2.0 BLB 103KW vstřik - 3Nm + 90' + 180'
vahadla - 20Nm + 90'
vahadlo nastavení vstřiku od dorazu povolit o 180'
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Sir-Tiesto
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 03 kvě 2010, 16:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sir-Tiesto »

Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.

Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?

2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto

3. jsou vadné samotné vstřiky???


Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.

Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km

Předem děkuji za Vaše názory.
Octavia II FL combi r.v.2009 77KW EGR OFF, Elegance

Octavia combi r.v.2003 96KW@121KW Elegance
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

nastavenie vacky voci kluke (rozvody) je ok?
Sir-Tiesto
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 03 kvě 2010, 16:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sir-Tiesto »

Až dnešním dočtením jsem zjistil kde ta hodnota ve VAGu je, tak to odpoledne načtu a uvidím. Jak se to případně "synchronizuje"???
Octavia II FL combi r.v.2009 77KW EGR OFF, Elegance

Octavia combi r.v.2003 96KW@121KW Elegance
pajice
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01 dub 2009, 15:53
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Hosi, tady to je sileny bylo tu par dobrejch dotazu, ktery resim ja a nikdo na to neodpovedel, protoze dalsich par blbounu zavalilo dulezity dotaz asi tisickrat jak nastavit vstrik na jejich motor, kdyz na predchozi strance to uz je jasne nekolikrat popsano, takze prosim piste dotazy az po tom co mi zoodpovi nekdo muj dotaz:

delal jsem na audi a4 awf 2001 tesneni pod hlavou:

1) hlava po go (gufera, ventily, zarovnana hlava)
2) vstriky byly spatne AR vymena za AL daval jsem nove gumicky 2x serizeno na 180 stupnu
3) rozvody na 0

Dotaz:

auto po nastartovani bezi asi pul minuty dobre a pak se motor zacne trast huli to jak avie do bila, vstriky jsou kontrolovane dobre, gumicky nove. V hlave jsou vymackane mesicky od vstriku, ale predtim to jev spatnych gumicek nemelo, koupil jsem sadu bosch a proti originalum se mi ten spodni vetsi krouzek zda slabsi a neni oranzovy, ale cerny s bilymi obdelnicky. Doufam, ze se zas nekdo po mem dotazu zepta na kolik ma seridit sve vstriky. Diky za odpoved - rozumnou.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

pajice píše:Hosi, tady to je sileny bylo tu par dobrejch dotazu, ktery resim ja a nikdo na to neodpovedel, protoze dalsich par blbounu zavalilo dulezity dotaz asi tisickrat jak nastavit vstrik na jejich motor, kdyz na predchozi strance to uz je jasne nekolikrat popsano, takze prosim piste dotazy az po tom co mi zoodpovi nekdo muj dotaz:

delal jsem na audi a4 awf 2001 tesneni pod hlavou:

1) hlava po go (gufera, ventily, zarovnana hlava)
2) vstriky byly spatne AR vymena za AL daval jsem nove gumicky 2x serizeno na 180 stupnu
3) rozvody na 0

Dotaz:

auto po nastartovani bezi asi pul minuty dobre a pak se motor zacne trast huli to jak avie do bila, vstriky jsou kontrolovane dobre, gumicky nove. V hlave jsou vymackane mesicky od vstriku, ale predtim to jev spatnych gumicek nemelo, koupil jsem sadu bosch a proti originalum se mi ten spodni vetsi krouzek zda slabsi a neni oranzovy, ale cerny s bilymi obdelnicky. Doufam, ze se zas nekdo po mem dotazu zepta na kolik ma seridit sve vstriky. Diky za odpoved - rozumnou.
Nejsem si jistej ale AR a AL neni zamenne, myslim ze BA je za AR.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Chlapi, nechce se mi tu číst celých 22 stran, prosím napiště mi někdo utahovací moment pro šroub držáku PD vstrikovačů, chystám se měnit těsnění. Je to myslím mezi 10-20 Nm???
Předem děkuji. :)
Golf IV TDI
Uživatelský avatar
lifty
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 bře 2013, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od lifty »

Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.

Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?

2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto

3. jsou vadné samotné vstřiky???


Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.

Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km

Předem děkuji za Vaše názory.

Zdravím,

mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.

Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.

Kanál 13 ukazuje toto:

Obrázek

Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.

Dík předem.
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek :)
forester13
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 19 kvě 2011, 07:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od forester13 »

potřebuji nějakou radu, nechal jsem si zrepasovat trysky po namontování trysek do auta nejde nastartovat motor poradite mi někdo čím by to mohlo být ???
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

zaja.cz píše:Chlapi, nechce se mi tu číst celých 22 stran, prosím napiště mi někdo utahovací moment pro šroub držáku PD vstrikovačů, chystám se měnit těsnění. Je to myslím mezi 10-20 Nm???
Předem děkuji. :)
12 Nm + dále pootočit o 3/4 otáčky (270°)
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

lifty píše:
Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.

Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?

2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto

3. jsou vadné samotné vstřiky???


Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.

Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km

Předem děkuji za Vaše názory.

Zdravím,

mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.

Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.

Kanál 13 ukazuje toto:

Obrázek

Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.

Dík předem.
daj riadne skontrolovat vacku!!
GIV var asz 4mot upraveny
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“