Peug Partner 2.0 HDI - nelze nastartovat,ecu bez komunikace

Moderátoři: šulda, Moderátoři

volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od volf46 »

ted jsem měřil diody v tom kombi relé, jsou tam 4 a dvě mi vychází že jsou nefunkční. Mám sice ještě další dvě relátka ale z vrakáče, zná te to. V úterý asi koupím nové ať jsem si na 100% jistý že je plně funkční, jinak už nevím.. :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33525
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v první řadě ych se podíval jesli máš v nádži koš nebo čerpadlo :?
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od volf46 »

Hdi bez cerpadla to by jelo? Mrknu, zespod u nádrže jsou konektory. U partnera myslim musi nadrz dolu kdyz jde cerpadlo ven. (rofl)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33525
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud se ohneš pod auto tak tam nic nenajdeš ;)
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2011, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od volf46 »

tak čerpadlo to nejspíš nemá, sice nevím na co to má pojistku, ale pod autem je štekr se 4 ma drátama a z něj jdou jenom dva, nejspíš na plovák. Co ventil na čerpadle, ten asi nejde vyzkoušet že? Ještě bych si rád prošel napájení některých snímačů v motoru, ale nevím všechny asi na 12 nebudou ?

Díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33525
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ztracený případ měř hledej, možná se ti něco povede něco o tom víš ale prachmálo ;)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Já bych řek že to měříš z odpojenou jednotkou a to nejde když ho ona ovládá.Štekr musí být připojený a měřit pomocí hrotu od osciloskopu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33525
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Já bych řek že to měříš z odpojenou jednotkou a to nejde když ho ona ovládá.Štekr musí být připojený a měřit pomocí hrotu od osciloskopu.
když měří + 12 tak to určitě neleze z jednotky O1, řj motoru to přeci jen kostří
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Neleze ale jednotka kostří to dvojité relé které ji pak i napájí proto když ji odpojí tak nic nenaměří.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33525
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jako jo ale pokud nemám napájené důležité funkce tak se budu zabývat na
ečím v nádrži co tam není to je podle mě mimo mísu
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To jsme si nerozuměli reagoval jsem na to že našel uhnilej drát ale i po opravě nenaměřil napájení.Když to čerpadlo nemá tak nebudu hledat jeho napájení svatá pravda ;)
GolfV77
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 zář 2012, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od GolfV77 »

Dobrý večer chci se zeptat vyřešil jste váš problém?Mám totiž to samé,a už jsem bez radný někdy auto startuje a někdy ne,přišel jsem na to že když nestartuje tak se mi při zapnutí kličku nerozsvítí kontrolka motoru,ale když se rozsvítí tak normalně chytne,ještě jsem zkoušel měnit taky to relé a nic,ale když rozpojím prostřední konektor od řídící jednotky při zaplém klíčku a znova zapojím tak relé cvakne kontrolka se rozsvítí a auto chytne,ale jakmile vypnu a vytáhnu klíček tak cca po 30sec relé vypne a jsem zase na začátku :o ,děkuji za každou radu
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“