ja som nenapisal ze dymi huli ale len pri zoslapnuti vyleti dym(ale nic hrozne)a potom prestane...Smoke píše:cupra píše:ani ja neverim tomu kto ma na seriovych komponentoch (ASZ,ARL)200 hp ze je bez dymu...total blbost...ja ani nemam 200 hp a zadymi,sice len na chvilu po zoslapnuti,potom uz nic...a PD 96 kw sa davalo aj na 5 kvalt (228 mm spojka )a 6 kvalt 240 mm spojka...PD 150 (ARL) sa s 5 kvaltom nerobilo(aspon som nikdy nevidel...a 400 Nm drzi v pohode...Schöny#7 píše:Tak to si nevidel Bruhycovo Polo SDI asi![]()
Jinak myslite ze ta spojka s PD 110kW udrzi tech 400 NM???
A davali se do PD 96kW stejne spojky jako do tech 110tek?
když hulí, asi máš málo vzduchu
1.9TDi-PD 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Race 783 vyjdou na 17464,-. Úprava softu po výměně původních trysek za Race je určitě potřeba. Pokud budeš mít základní chip od Dieselpower, tak za úpravu softu na nové trysky neplatíš jako za nový chip, ale platíš pouze 4tis. tj. rozdíl mezi cenou za základní chip a individuál chip.Bar píše:Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???


TA cena to je za všechny předpokladam nebo jen jednuDukes píše:Race 783 vyjdou na 17464,-. Úprava softu po výměně původních trysek za Race je určitě potřeba. Pokud budeš mít základní chip od Dieselpower, tak za úpravu softu na nové trysky neplatíš jako za nový chip, ale platíš pouze 4tis. tj. rozdíl mezi cenou za základní chip a individuál chip.Bar píše:Kdybych potom časem teda chtěl dát trysky musel bych změnit znovu soft,že ??? A ty trysky jak jste psali ty Race jaké bych tam měl použit a kolik vyjde jedna ???

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Lepe cti ! ....psal jsem pohodovym SW na 180 a 200 s upravenym turbem a Race tryskama bez koure !!!!subz3ro_tdi píše:200ps bez dymu je podla mna utopiaJasteR píše:Cipem se da pohodovych 180PS pak uz jede slusne.... nebo dat RAce trysky nebo lepe predelat turbo treba na hybrida .... balik je sirokej pojem... s predelanym turbem a race tryskama by se dalo pohodovych 200PS bez koure mozna i vic..
Jel sem v GIV GT s upravou z DE od ABT na prani odbrzdenych 198PS ale hulitlo to teda dost hodne ...
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Jinak znamej ma 96koktu chiplou na 170PS a pry odbrzdenych 415Nm a spojka to pobirala 14dni a to nejezdi sprinty, ale taky tomu docela da nekdy.... pokud vim tak je tam 240tka jako u 110Kw ...takze nad 400Nm bych si u docela tezkyho auta GIV, Octa, A3 nedelal moc iluze...
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
Odejít turbo po EGR-OffBar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?


Nejlíp EGR úplně pryč nahradit pouze přírubou a pak se do toho opřít s chipem (teda i s tím hybridem..)

Jo a 182 PS je hezký - gratulace

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Když máš egr off aspon tka mi to vysvětlil a mu celkem veřimpač tomu opravdu rozumí je, že kdyby si to auto pujčil nějaký dejme tomu kamarad a prohnal ho a hned to zhasl jak by dojel tka by to asi dostalo pořádně přes držu ten motor.Jako jezdil jsme se 150 pak s 175 a ted s těma 182 a nevím pořád mi to přijde slabé a to jsme si ze začátku říkal že si to jen tka s lehka načipuju jenže ted momentalně nemam penize na vetší upravy jako hybrdid IC atd. Turbo je nové teda relativně ma to najete jen něco malo pod 60 000 tisic takže to vydrží toho byhc se nebal, ale je tam original spojka časem tam chci dat sachs. jenže ted nemužu splacim ještě auto a mama by mě vydědilamiš píše:Odejít turbo po EGR-OffBar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?to asi neee
![]()
Nejlíp EGR úplně pryč nahradit pouze přírubou a pak se do toho opřít s chipem (teda i s tím hybridem..)
Jo a 182 PS je hezký - gratulace
