Jak spravne udelat vyfuk Tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Byrto: Co se ti nelibi na tom, co je napsano vyse? Tak to rozved a napis, proc mas takovy nazor a cim je podlozeny.
Byrto
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 18:21
Bydliště: TAM KDE SLUNÍČKO SVÍTI

Příspěvek od Byrto »

odkedy potrebuje tdicko neaky spatny tlak?
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Ale toto jsem nikdy nenapsal. Zadny primovstrikovy motor nepotrebuje zpetny tlak, resp. zadne TD, TDI a ani benzinovy FSI.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Měl jsem 60mm rouru a je to tak akorát pro ostudu. Když jsem se vracel v noci domů, musel jsem řadit už v 1500 otáčkách. Jinak vstávala celá ulice. :D
Při normálním přeřazení se všichni chodci otáčeli kde jede ta sanitka... :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

To jsou zajímávé názory.. Ale bylo by fajn jsem napsat kdo má co vyzkoušené a jak to funguje. podle mě je ideální co nejmenší odpor výfuku. Ta komora za turbem a absorbční tlumič při slušným průměru bude asi nejlepší. Ale těch 12 koní se mi zdá docela dost. Rád bych viděl graf. Spíš by tam byla rychlejší odezva na sešlápnutý plynu než nějaký nárůst výkonu, mohlo by to taky zlepšit průběh výkonu.. Stačí vyndat kat a to už udělá svý.. ta zátka hned za turbem není dobrá :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

me slo o to ne aby to nejak radikalne narostlo od toho si nic neslibuju spis aby to lip zrychlovalo z chipu mam docela vitr pac sem tu nekde videl propaleny pisty na stejnym typu je to 1Z
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16

Příspěvek od Fazeey »

Bóďa píše:Měl jsem 60mm rouru a je to tak akorát pro ostudu. Když jsem se vracel v noci domů, musel jsem řadit už v 1500 otáčkách. Jinak vstávala celá ulice. :D
Při normálním přeřazení se všichni chodci otáčeli kde jede ta sanitka... :roll:
(noteeth) (noteeth)
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Marcos píše:Ale toto jsem nikdy nenapsal. Zadny primovstrikovy motor nepotrebuje zpetny tlak, resp. zadne TD, TDI a ani benzinovy FSI.
Akonáhle máš prekrytie ventilov v HU je pre Teba dôležitý spätný tlak vo výfuku.....koncepcia Tdi motorov je stavaná práve na turbolencii (vírení nasávaného vzduchu) akonáhle sa menia podmienky či už na strane výfuk či sania je to zmena.......či už k lepšiemu alebo horšiemu??

Skuste si prestaviť vačku na tdi na skoršie otváranie výf. ventilov.........pôjde to odspodu daleko lepšie i ked sa zmení aj sacia strana.....to je práve ten trik pre race vačky na turbomotory.....
...to be or not to be... - faster
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

No to mi prosim povez, jaky vliv ma prekryti vyfukovych a sacich ventilu v horni uvrati na vireni vzduchu ve valci...kdyz se v te dobe ten vzduch do valce teprve zacina nasavat... :o
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Prinejmnesim proto, aby se ti tam nenasaval z vyfukoveho. K cemu se asi dela u bezninaku promenlive casovani ventilu? A proc to uz vyvijeji na diesely? Co?
Proc asi po X te predelavaji vahu vzduchu, aby na ni nemelo vliv zpetne proudeni vzduchu vlivem prace ventilu?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Pokud budes mit nulovy protitlak, resp. zadny, tak jedine co se stane je to, ze cast cerstveho vzduchu nasavana do valcu unikne do vyfuku, coz je urcite lepsi, nez kdyz se zachova urcity protitlak a cast spalin zustane ve valci a nedojde k uplnemu vyplachnuti. Ja se Stinga ptam jen na vzajemnou zavislost prekryti ventilu v HU a poruseni vireni nasavaneho vzduchu, ktere podle toho, jak to psal, muze mit negativni efekt na vykon..
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

A promenlive casovani ventilu se dela proto, ze se da ovlivnit timto charakteristika motoru. Da se vzhledem k otackam docilit drivejsiho nebo pozdejsiho otevreni sacich a vyfukovych ventilu a tim docilit urcitou vyrovnanost prubehu kroutaku. Neco podobneho je sani s promenlivou delkou atd. Ale pocitat s tim, ze nejak pozmenenym vyfukem dosahne clovek narustu vykonu v celem rozsahu otacek je nesmysl. Da se docilit narust vykonu jen v urcitem spektru otacek, ale ne v celem. Tecka.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Stingray píše:
Marcos píše:Ale toto jsem nikdy nenapsal. Zadny primovstrikovy motor nepotrebuje zpetny tlak, resp. zadne TD, TDI a ani benzinovy FSI.
Akonáhle máš prekrytie ventilov v HU je pre Teba dôležitý spätný tlak vo výfuku.....koncepcia Tdi motorov je stavaná práve na turbolencii (vírení nasávaného vzduchu) akonáhle sa menia podmienky či už na strane výfuk či sania je to zmena.......či už k lepšiemu alebo horšiemu??

Skuste si prestaviť vačku na tdi na skoršie otváranie výf. ventilov.........pôjde to odspodu daleko lepšie i ked sa zmení aj sacia strana.....to je práve ten trik pre race vačky na turbomotory.....
Prosim tě, můžeš mi říct, kde jsi viděl u tdi překrytí ventilů?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Stingraji ty tady fakt perlíš hele :D nejseš náhodou nějakej inženýr že tomu tak rozumíš:-)hochu a co bohom zapomenutý motor V10 TDI japak by jsi ho poladil?Ten by mohl jít i přes 1000koni když ho dobře poladíš...
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

reesha píše:
Stingray píše:
Marcos píše:Ale toto jsem nikdy nenapsal. Zadny primovstrikovy motor nepotrebuje zpetny tlak, resp. zadne TD, TDI a ani benzinovy FSI.
Akonáhle máš prekrytie ventilov v HU je pre Teba dôležitý spätný tlak vo výfuku.....koncepcia Tdi motorov je stavaná práve na turbolencii (vírení nasávaného vzduchu) akonáhle sa menia podmienky či už na strane výfuk či sania je to zmena.......či už k lepšiemu alebo horšiemu??

Skuste si prestaviť vačku na tdi na skoršie otváranie výf. ventilov.........pôjde to odspodu daleko lepšie i ked sa zmení aj sacia strana.....to je práve ten trik pre race vačky na turbomotory.....
Prosim tě, můžeš mi říct, kde jsi viděl u tdi překrytí ventilů?

Reesha to si fakt ****** nerob si srandu ty fakt nevieš nič o tdi len čip a trysky??

U race tdi vačky napr. 272/256 je zdvih v HU 1,0 & 0,9mm.......takže podľa Teba nemajú prekrytie že??

Inak je to len na urovni 0,2mm HU.
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“