Ostrá vačka pro 1.9 TDi (AHU)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Rybízek píše:
Toledak píše:
Holz-tdi píše:Myslel jsem, že někdo řekne něco pořádnýho, ale zatím je to samej "Fučík".
Za 1: točím tak asi 5300 a ne 5500,
za 2: nedoporučuji použití "ostré vačky" jen tak do standartního motoru, mohlo by se vám to vymstít- hrozí destrukce hlavy,
za 3: kolo je na vačce na samosvorném kuželu bez klínku.

Další prosím! Čao.
Proč hrozí destrukce hlavy???
budeš mít jiný časováni tím pádem by se ti mohli změnit tlaky a nebo proto že vačka otevíra v jiném uhlu než je puvodně pro hlavu navženo a mohla by ti prasknout vzpěra
Myslíš, že pro vačku musý být uzpůsobená i hlava??? :?
Nafta patří do TDi!
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Já začnu z druhé strany: za těch 16 let, co se hrabu v ropákách, mám dost zkušeností a znám spoustu fíglů a věcí, který těžko někde vyčteš.
Když něco nakousnu, tak není žádná fundovaná odezva, takže buďto jsou tu samí "neznalci a začátečníci"(abych nikoho neurazil), nebo samí vychcánkové, kteří nechtějí nic říci a chtěli by jenom sosat, neboť informace jsou dnes to nejdražší.
Proto se mi nechce zde vylejvat svůj mozek. Může se vám zdát, že jsem sobec a skrblík, ale já vás všechny považuji za potenciální soupeře, jak na silnici, tak hlavně na sprintech- to se uvidí hned zítra v Mimoni, co mvolesko?(kéž by pršelo!!!).
Přijeďte do Mimoně, můžem dát řeč. Čao.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

holz: aha takze nasazujes zas GIV do akce , hmm jestli bude mokro tak ses jasnej winner, ale na tvem miste by me to netesilo :)

PS: jestli bude prset povine odevzdavas pojistku od haldexu :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

No mohlo by sprchnout... :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

at je jak chce, stejne nevyhraju, takže mi to je fuk (LOL)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tak už začíná pršet jsem zvědavej jak to bude vypadat dopoledne. :D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrá vačka pro 1.9 TDi (AHU)

Příspěvek od Stingray »

Toledak píše:Zdravím pánové, má někdo zkušenosti s ostrou vačkou na TDi, vyrábí se vůbec.Co se děje s výkonem a kroutícím momentem po instalaci a jaká je cena té vačky???

Vo všeobecnosti na vw group sú k dispozícii 4 druhy profilov vačky, môžem Ti doporučiť 1 klasiku ktorá je dobrá dole a veľmi dobrá na strede. Ak ale chceš race tak sa priprav na to že ak to chceš tlačiť do otáčok budeš potrebovať vymeniť hlavný piest v čerpadle aspon na 12mm a upraviť piest kedže v hornej úvrati sú ventili na cca 1,2 otvorené.....zároven s tým že potrebuješ znížiť komp. pomer.

VW group piesty na 1.9Tdi motori sa vyrábajú s tromi typmi kompresnej výšky ty potrebuješ tu najmenšiu.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Re: Ostrá vačka pro 1.9 TDi (AHU)

Příspěvek od Toledak »

Stingray píše:
Toledak píše:Zdravím pánové, má někdo zkušenosti s ostrou vačkou na TDi, vyrábí se vůbec.Co se děje s výkonem a kroutícím momentem po instalaci a jaká je cena té vačky???

Vo všeobecnosti na vw group sú k dispozícii 4 druhy profilov vačky, môžem Ti doporučiť 1 klasiku ktorá je dobrá dole a veľmi dobrá na strede. Ak ale chceš race tak sa priprav na to že ak to chceš tlačiť do otáčok budeš potrebovať vymeniť hlavný piest v čerpadle aspon na 12mm a upraviť piest kedže v hornej úvrati sú ventili na cca 1,2 otvorené.....zároven s tým že potrebuješ znížiť komp. pomer.

VW group piesty na 1.9Tdi motori sa vyrábajú s tromi typmi kompresnej výšky ty potrebuješ tu najmenšiu.
Takže použít originál jen z jiného typu TDi?
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

Holz-tdi píše:Já začnu z druhé strany: za těch 16 let, co se hrabu v ropákách, mám dost zkušeností a znám spoustu fíglů a věcí, který těžko někde vyčteš.
Když něco nakousnu, tak není žádná fundovaná odezva, takže buďto jsou tu samí "neznalci a začátečníci"(abych nikoho neurazil), nebo samí vychcánkové, kteří nechtějí nic říci a chtěli by jenom sosat, neboť informace jsou dnes to nejdražší.
Proto se mi nechce zde vylejvat svůj mozek. Může se vám zdát, že jsem sobec a skrblík, ale já vás všechny považuji za potenciální soupeře, jak na silnici, tak hlavně na sprintech- to se uvidí hned zítra v Mimoni, co mvolesko?(kéž by pršelo!!!).
Přijeďte do Mimoně, můžem dát řeč. Čao.
to je slovo do pranice! je vidět obměna lidí oproti starýmu fóru, dotazy a postupy zůstaly a staří "fóráci" už se zapojujou tak z 10%, nedivím se, starý časy sou pryč

sorry za (offtopic)
V6 TDI 4M
ludvik2

-------------

Příspěvek od ludvik2 »

-------------
Naposledy upravil(a) ludvik2 dne 31 říj 2006, 18:45, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
TurboZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:11
Bydliště: Skoro Brno

SDi / TDi

Příspěvek od TurboZ »

Obrázek
Arnošt Boháč
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2016, 00:09
Bydliště: Dvůr králové nad Labem

Příspěvek od Arnošt Boháč »

Chtěl bych se zeptat jaký úhel váčky zvolit na golf 3 variant 1.9 tdi + sprint 764 + garret T3
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Nevím zda se dočkách, z těch lidí co tu psali před deseti roky už je zde snad jen jeden.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Definuj "garrett T3", nicmene, myslim si, ze neni treba u Tebe vacku resit. Nejdrive bys musel mit duvod. Zacni poradnejma tryskama, turbem, cerpadlem, spojkou, sacim a vyfukovym traktem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tipuju T3 z 1.6TD 51kw... na TDI trochu nešťastné turbo, do 3000ot. to bude mrtvé a ty 764 to stejně nenakrmí. 200 koní by možná dalo, ale na větších tryskách a s mizerným průběhem. I takové 2052V by oproti tomu byla mnohem lepší volba, ale ideální pro tebe bude předělat ovládání turba na podtlak, 1749VA a AFN jednotka :) vačku není třeba vůbec řešit...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“