
turbo ohrievanie
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
No prave ze ta stojaca voda v okruhu vyfuku by nebola. Voda by musela cirkulovat stale, len cely vymennik voda/vyfuk by sa oddialil od zdroja teplaEndy Aron píše:pokud ano...tak jak by se uzvařel??nějaký ventil či co????a co potom ta stojící voda v okruhu výfuku...ta by se dostavála na velmi vysoký teploty????nebo se pletu a válím blbosti

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Jaky mot. olej? Tu sa predsa diskutuje o ohreve oleja ako palivaEndy Aron píše:aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
No pravě že by se to třeba na deset minut před odjezdem zaplo do zasuvky a olej by se krasně zahřal na požadovanou teplotu.SLÁDEK píše:Potřebuješ 230V, jinak z tý spirály ten výkon nevymačkách
To nalim: Jak to že se nesmí ohřívat přímo neví proto se ptam?
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
aha...já celou dobu myslel ,že bychom ohřívali mot. olej, tím pádem by byl motor daleko dříve v provozní teplotě......tak chyba no...Csala píše:Jaky mot. olej? Tu sa predsa diskutuje o ohreve oleja ako palivaEndy Aron píše:aha už tomu rozumím...ale v tom případě se stále ohřívá mot. olej...nebude to mít nějaký negativní vliv na celkovou teplotu motoru....???či na nějaké věci s tím související???

Je to tu nekde popsane...nevim jak se to rekne odborne,ale laicky receno,se zacne na spirale palit olej a vznikat spaleniny,ktere se odloupnou a muzou poskodit cerpadloM-i-š-a-k píše:No pravě že by se to třeba na deset minut před odjezdem zaplo do zasuvky a olej by se krasně zahřal na požadovanou teplotu.SLÁDEK píše:Potřebuješ 230V, jinak z tý spirály ten výkon nevymačkách
To nalim: Jak to že se nesmí ohřívat přímo neví proto se ptam?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: 01 říj 2006, 19:34
- Bydliště: Dvůr králové
Odpovědi: 0
muj nazor je ten proc neudelat primo na trubku od vyfuku druhe oplasteni a v tom hnat olej? zadny velky vymenik jen aby to tim proteklo prutok cerpadla se da lehce vypozorovat a zprumerovat prutok a pak by nemel byt problem spocitat rychlost ohrevu na urcitou plochu pri urcite prumerne (spis maximalni) namerene teploty vyfuk potrubi. vidim to tak ne zadny velky vymenik ale smennou plochu par cm2 aby to vylozene proteklo jenom pac ohrev od nejakych 400stupnu pri obsahu vymeniku rekneme 1dcl bude velmi rychly a dle meho nazoru na vystupu bude mit dobrych 150stupnu coz kvalitni hadice zvlada s prehledem. a nez to dojde do cerpadla tak to taky bude uz mit treba jen 130 stupnu chce to vyzkouset a taky se do toho pristi tyden pustim pro dokonalost by byllo dobre dat tam olejovy chladic co je na motorkach ale rikam jde o to to zkusit
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
