problem studenych startu tdi...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

kubito píše:Ahoj tak jsem pokrocil.

auto se mi zdalo porad "tupe" tak jsem konzultoval s odborniky a dosli jsme k zaveru.

povolil jsem elktrickou hlavu cerpadla a prenastavil jeji umisteni.

vysledek auto jede lip nez pred tim, starty super na druhe otoceni bezi.

dnes jeste doladim predvstrik na TDi grafu a je vyhrano.

takze vse co to delalo tak hlava cerpadla (nekdo se v tom asi hrabal)

a jeste jsem zjistil ze jsou praskle O krouzky na zpetnem ventilu (takova blbost na kterou jsem zapomel) (LOL)
na jakou volnoběžnou dávku jsi nastavil hlavu čerpadla ? 3,8 co jsi psal není mnoho aby to nestartovalo
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
kubito
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 led 2013, 13:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Vísky

Příspěvek od kubito »

jakmile se povoli halava cerpadla je to velmi ale opravdu velmi citlive na umisteni a silu kterou se dotahne. kdo nevi co dela at do toho radsi nesaha protoze potom uz mu auto nepojede vubec.

ano volnobeznou davku mam cca 3.6-3.7

predvstrik na TDI grafu 47.

auto startuje krasne jede lepe nez pred tim nekouri.
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

kubito píše:jakmile se povoli halava cerpadla je to velmi ale opravdu velmi citlive na umisteni a silu kterou se dotahne. kdo nevi co dela at do toho radsi nesaha protoze potom uz mu auto nepojede vubec.

ano volnobeznou davku mam cca 3.6-3.7

predvstrik na TDI grafu 47.

auto startuje krasne jede lepe nez pred tim nekouri.
A spotřeba?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

kubito píše:jakmile se povoli halava cerpadla je to velmi ale opravdu velmi citlive na umisteni a silu kterou se dotahne. kdo nevi co dela at do toho radsi nesaha protoze potom uz mu auto nepojede vubec.

ano volnobeznou davku mam cca 3.6-3.7

predvstrik na TDI grafu 47.

auto startuje krasne jede lepe nez pred tim nekouri.
pohybem hlavy nastavuješ zobrazené množství dávky , 3,8 jsi psal na začátku , zajímá mě kolik jsi nastavil
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
kubito
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 led 2013, 13:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Vísky

Příspěvek od kubito »

dneska start po 24hodinach stani. na druhe otoceni start bez problemu.

bohuzel nevim jak se vkladaji obrazky takze takto:

davka: 3-3.2mg
predvstrik: 47-51
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

zkus přiklepnout hlavu na dávku cca 2 mg
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

co to udela?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Franciktdi píše:co to udela?
o něco se zvýší reálná dávka na start
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

1pavel píše:
Franciktdi píše:co to udela?
o něco se zvýší reálná dávka na start
Co to udělá s celkovou spotřebou?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

nic
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Mám podobné problémy se studeným startem,na kterou stranu je potřeba pohnout s hlavou čerpadla abych se dostal na ty cca 2mg ?Když píšeš že na spotřebu to nemá vliv,bude ukazovat i palubní počítač dobře nebo pak bude kecat? Aktuální dávku mám 3,9mg.Motor je ASV 81KW.Nehrozí pak po manipulaci s hlavou čerpadla že bude ve styčné ploše unikat nafta?
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

jestli nemas zkusenosti, tak to sam nedelej, jinak nekdo rika, ze to smes obohati, nekdo, ze neobohati, ja myslim ze se smes obohati, to je take ucelem posunuti hlavy, aby se zvysila davka nafty...

jinak ostatni veci si vyloucil? je toho totiz celkem dost....zaclo to blbe startovat az ted jak prisli mrazy? nebo uz to blbe startovalo nad 5 st
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Vše ostatní je ok,(baterka,startér,doprava paliva,žhavičky).Je mi jasné že tím posuvem zvednu základní dávku,ale jde mi hlavně o ty zbylé okolnosti jak jsem psal,spotřeba a přesnost palubního počítače.Jinak postup už jsem si našel v else.
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Tak volnoběžná dávka změněna na 2mg a starty vypadají zatím ok,ale palubní počítač mi ukazuje tak poloviční spotřebu oproti skutečné a na volnoběh to ukazuje 0,3L/h.Nevíte někdo jestli to nejde nějak přizpůsobit?
Auto Octa 1,9 ASV r.v.2002
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Mám takový dotaz ke startům.

Občas při startován (delší stání) otočím klíčkem, startér jakoby potočí, potom zní jakoby se kousl a poté startuje normálně. Může to být nějakým horším startérem, měnil jsem ho narychlo před rokem, když mi odešla cívka (pospíchal jsem)

A taky po startech mi lítaj trošku otáčky a motor zní divně, i při prvním chytnutí má jiné zvuky než by asi měl mít. Můžu to natočit.

Co takovéto jevy může způsobovat?

Filtr nafty je tam 30tis.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“