nove vstriky na 2.5TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

vcera 180 3200
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Buď máš jinou převodovku nebo nevím. Měřil jsi to na climatronicu? (kanál 17rychlost, kanál 28 otáčkyx10)

BTW> Mám pocit, že to po výměně trysek jinak smrdí. Takový nasládlý smrad. S origo tryskama jsem stejný pach pozoroval za chladného počasí krátce po nastartování.
Že by zvýšené procento N2O? Ale to by na výstupu být nemělo ne? Při 600°C se rozpadá na kyslík a dusík.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Andre> Ty jsi povyšoval AAT (85kW) ne? U tý 103kW nic extra, ale opravdu nekouří. Záběr turba pod 1800 necítím.
Na spotřebu jsem zvědav. 7,5 s origo tryskama normál po Praze. No spíš večery, takže bez extra kolon.
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Andre píše:Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
a co spojak byla treba taky adekvatni k ty prevodovce a starter?nebo zustalo vse puvodni jen ta prevodovka?a kulisa na razeni?
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jj, je to AAT, 93 rok...

Tu převodovku jsem přivezl domu s tím, že budu možná muset vyrábět držáky a převařovat táhla řazení, ale nic z toho se nekonalo, vyndal jsem původní převodovku a nandal 6ku (spojka, startér, řazení, držáky, poloosy - vše původní a pasovalo)

A jak jste s tím spokojení?
To moje už dost pamatuje, ale slouží vcelku oddaně, libí se mi hlavně odhlučnění, po přetryskování už celkem solidní výkon motoru, mohlo by to líp brzdit a na auto svojí třídy mi přijde docela málo místa, nejvíc mě štve ten široký střední panel, když jedu trasu víc jak 100km, tak mám už pomalu křeče v pravé noze. Spotřební materiál je na to za celkem rozumný peníze, ale sehnat třeba dveřní lišty, nebo přední blatníky je nadliskej úkon.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Jo lišty jsou u A100 tragedie. A6 má lepší, ale jen ty horní. Ty spodní vyreznou taky.
Vadí mi skloněný okno 5. dveří u kombi. Nějvíc mě serou sedačky, prostě v nich vrže.
Přední náprava by mohla být stabilnější, ale zase vydží tisíce spokojených km, narozdíl od C5. Celkově moje druhá C4 a C5 asi přeskočím neboť "Co umí C5 umí C4 a někdy i líp." :)
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

(offtopic) známej si chce taky pořídit A6 rv 97 103kw, mohli by jste prosím napsat jak jste spokojeni, spotřebu, poruchy atd. Dík
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

no do chorvacka (zadar) jsem s tim ujel na 3/4 nadrze, takze solidni spotreba. ted z nemecka spotreba asi 6.5l
jinak desne to kouri, ale asi je v haji vaha a dava vic nez je potreba. jinak ted delam rozvody (8.000,- material), uz to melo na kahanku a to jsem na to koukl nahodouObrázek
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

jinak na sedacky nedam dopustit, ale nekdy jsou az moc pohodlne. sirokej stredovej panel se mi libi. jinak zatah to ma peknej. ted jsem jel ve fabii 1.4 a to je hruza!!!To zrychleni u audi je skutecne pekne
Obrázek
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

Andre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
diky
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Andre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-D

jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

KaCzaba píše:
Andre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-D

jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky
taky by me to zajimalo, dnes na to kouknu
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Váha vzduchu je tady ještě na klapková s potenciometrem? :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“