nove vstriky na 2.5TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Buď máš jinou převodovku nebo nevím. Měřil jsi to na climatronicu? (kanál 17rychlost, kanál 28 otáčkyx10)
BTW> Mám pocit, že to po výměně trysek jinak smrdí. Takový nasládlý smrad. S origo tryskama jsem stejný pach pozoroval za chladného počasí krátce po nastartování.
Že by zvýšené procento N2O? Ale to by na výstupu být nemělo ne? Při 600°C se rozpadá na kyslík a dusík.
BTW> Mám pocit, že to po výměně trysek jinak smrdí. Takový nasládlý smrad. S origo tryskama jsem stejný pach pozoroval za chladného počasí krátce po nastartování.
Že by zvýšené procento N2O? Ale to by na výstupu být nemělo ne? Při 600°C se rozpadá na kyslík a dusík.
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
a co spojak byla treba taky adekvatni k ty prevodovce a starter?nebo zustalo vse puvodni jen ta prevodovka?a kulisa na razeni?Andre píše:Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jj, je to AAT, 93 rok...
Tu převodovku jsem přivezl domu s tím, že budu možná muset vyrábět držáky a převařovat táhla řazení, ale nic z toho se nekonalo, vyndal jsem původní převodovku a nandal 6ku (spojka, startér, řazení, držáky, poloosy - vše původní a pasovalo)
A jak jste s tím spokojení?
To moje už dost pamatuje, ale slouží vcelku oddaně, libí se mi hlavně odhlučnění, po přetryskování už celkem solidní výkon motoru, mohlo by to líp brzdit a na auto svojí třídy mi přijde docela málo místa, nejvíc mě štve ten široký střední panel, když jedu trasu víc jak 100km, tak mám už pomalu křeče v pravé noze. Spotřební materiál je na to za celkem rozumný peníze, ale sehnat třeba dveřní lišty, nebo přední blatníky je nadliskej úkon.
Tu převodovku jsem přivezl domu s tím, že budu možná muset vyrábět držáky a převařovat táhla řazení, ale nic z toho se nekonalo, vyndal jsem původní převodovku a nandal 6ku (spojka, startér, řazení, držáky, poloosy - vše původní a pasovalo)
A jak jste s tím spokojení?
To moje už dost pamatuje, ale slouží vcelku oddaně, libí se mi hlavně odhlučnění, po přetryskování už celkem solidní výkon motoru, mohlo by to líp brzdit a na auto svojí třídy mi přijde docela málo místa, nejvíc mě štve ten široký střední panel, když jedu trasu víc jak 100km, tak mám už pomalu křeče v pravé noze. Spotřební materiál je na to za celkem rozumný peníze, ale sehnat třeba dveřní lišty, nebo přední blatníky je nadliskej úkon.
Jo lišty jsou u A100 tragedie. A6 má lepší, ale jen ty horní. Ty spodní vyreznou taky.
Vadí mi skloněný okno 5. dveří u kombi. Nějvíc mě serou sedačky, prostě v nich vrže.
Přední náprava by mohla být stabilnější, ale zase vydží tisíce spokojených km, narozdíl od C5. Celkově moje druhá C4 a C5 asi přeskočím neboť "Co umí C5 umí C4 a někdy i líp."
Vadí mi skloněný okno 5. dveří u kombi. Nějvíc mě serou sedačky, prostě v nich vrže.
Přední náprava by mohla být stabilnější, ale zase vydží tisíce spokojených km, narozdíl od C5. Celkově moje druhá C4 a C5 asi přeskočím neboť "Co umí C5 umí C4 a někdy i líp."

- roti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 305
- Registrován: 27 úno 2008, 08:15
- Bydliště: Praha, München
Odpovědi: 0
no do chorvacka (zadar) jsem s tim ujel na 3/4 nadrze, takze solidni spotreba. ted z nemecka spotreba asi 6.5l
jinak desne to kouri, ale asi je v haji vaha a dava vic nez je potreba. jinak ted delam rozvody (8.000,- material), uz to melo na kahanku a to jsem na to koukl nahodou
jinak desne to kouri, ale asi je v haji vaha a dava vic nez je potreba. jinak ted delam rozvody (8.000,- material), uz to melo na kahanku a to jsem na to koukl nahodou

SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

- roti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 305
- Registrován: 27 úno 2008, 08:15
- Bydliště: Praha, München
Odpovědi: 0
jinak na sedacky nedam dopustit, ale nekdy jsou az moc pohodlne. sirokej stredovej panel se mi libi. jinak zatah to ma peknej. ted jsem jel ve fabii 1.4 a to je hruza!!!To zrychleni u audi je skutecne pekne


SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-DAndre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
- roti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 305
- Registrován: 27 úno 2008, 08:15
- Bydliště: Praha, München
Odpovědi: 0
taky by me to zajimalo, dnes na to kouknuKaCzaba píše:odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-DAndre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
