L_u_c_k_y_n píše:já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá
každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný
ja nepocitil ani narust ani pokles, projevilo se to jen na kourivosti. ale treba Valis v Jette na mechanice to na vykonu poznal, ale to je mechanika no, nevim jak moc velkej vliv to ma.
tys udelal cely novy vedeni nebo si to napojil na seriovy ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
L_u_c_k_y_n píše:já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá
každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný
jak se muže načít turbo když ti vylítne hadice?? proč to tomu vadí??
nejsem tím vyučenej tak přesně nevim,ale turbu to rozhodně nesvědčí
mě se to stalo taky 2x ale nevim jestli ni to něco udělalo z turbem..prosimtě nevíš kolik by mi mělo tlačit turbo?? na budíku mam 1.4bar 3plnej..nemam ještě soft
Ahoj mám Ibizu r.v.2000 TDi ALH a mám tam nový cooler z Avie vstup a výstup 50/60 + vedení turba a chladí to moc dobře.Mám tam climatronic a chladiče jsem nechal jak byly.Jen jsem upravil přední podspojler a to vyřezáním otvorů pro chlazení a malá úprava výztuhy nic velkého.Jinak je to super vše sedlo pěkně.Ahoj
[quote="Kulisek"]Ahoj mám Ibizu r.v.2000 TDi ALH a mám tam nový cooler z Avie vstup a výstup 50/60 + vedení turba a chladí to moc dobře.Mám tam climatronic a chladiče jsem nechal jak byly.Jen jsem upravil přední podspojler a to vyřezáním otvorů pro chlazení a malá úprava výztuhy nic velkého.Jinak je to super vše sedlo pěkně.Ahoj
jsou to už starší a horší fota novější musim udělat.No a IC jsem kupoval nový a stál kolem 2800kč což je super chtěl jsem měnit celé potrubí a IC později,ale chytil jsme srnku a zdemolovala mi všechny chladiče tak jsem tam rovnou fouknul tenhle nový.Originál stojí cca 3800 kč o proti tomu avijackému je to pálka a nedalo to ani moc práce ho tam nacpat má vývody 50/60 nic mi nerezonuje je to OK a hlavně je to poznat když to držíš na 4ku a 5ku pod plynem tak je to znát jak to chladí nevím hodnoty teploty stlačeného vzduchu tak dalece jsem nešel,ale když to chytnu do ruky na straně vstupu do IC tak ruka pálí a na druhé straně studené což je super uvidíme co to bude dělat s novým větším turbem a větším tlakem určitě se to bude víc hřát tak jsem zvědav jak to uchladí,ale myslím že to bude stačit.Nic složitého pojedu na zvedák v pátek výměna oleje v motoru a převodovce tak to nafotím i zespod.Tak se mějte Ahoj a díky
p.s. bude na prodej ta náhražka místo EGR je to z jednoho kusu a je to dural nic se neupravuje jen vydáte svůj EGR a namontíte tuto náhražku je to stejně dlouhé jak EGR a má i stejný náběh na sériovou hadici.