IC Seat Ibiza???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá

každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný :roll:
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

L_u_c_k_y_n píše:já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá

každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný :roll:
ja nepocitil ani narust ani pokles, projevilo se to jen na kourivosti. ale treba Valis v Jette na mechanice to na vykonu poznal, ale to je mechanika no, nevim jak moc velkej vliv to ma.
tys udelal cely novy vedeni nebo si to napojil na seriovy ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

mám to napojený na seriový vedení

jak to ted kouří není moc poznat,když je za autem v tomhle dešti od kol všade voda (wallbash)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
bidrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 20:33
Bydliště: Písek

Příspěvek od bidrs »

L_u_c_k_y_n píše:já mám to hůůůů i za tepla ale vono už mám asi načatý turbo (3x mi vystřelila hadice v zátěži,pže sem měl blbý spony),ale požadovanej tlak ještě udělá

každopádně nemám vyřešenou ztrátu výkonu,nebo doufám že je to jen vsugerovaný :roll:
jak se muže načít turbo když ti vylítne hadice?? proč to tomu vadí??
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Pokud je v záběru, tak se ti trochu přetočí než to stačí padnout do nouzáku.
Obrázek
Uživatelský avatar
bidrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 20:33
Bydliště: Písek

Příspěvek od bidrs »

co se na tom muže zničit kdyz se roztočí víc??
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

bidrs píše:co se na tom muže zničit kdyz se roztočí víc??
můžou škrtnout lopatky o vnitřek obalu,přidřít(spálit)ty kroužky uložení,kterýma protejká olej atd

nejsem tím vyučenej tak přesně nevim,ale turbu to rozhodně nesvědčí (wallbash)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
bidrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 20:33
Bydliště: Písek

Příspěvek od bidrs »

L_u_c_k_y_n píše:
bidrs píše:co se na tom muže zničit kdyz se roztočí víc??
můžou škrtnout lopatky o vnitřek obalu,přidřít(spálit)ty kroužky uložení,kterýma protejká olej atd

nejsem tím vyučenej tak přesně nevim,ale turbu to rozhodně nesvědčí (wallbash)
mě se to stalo taky 2x ale nevim jestli ni to něco udělalo z turbem..prosimtě nevíš kolik by mi mělo tlačit turbo?? na budíku mam 1.4bar 3plnej..nemam ještě soft
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

já mám se softem 1.3bar a ve spičce cca 1.45bar
u tebe myslim tak do 1baru a spičku 1.2bar vážně nevim ale 1.4je moc

možná ti ukazuje budík nesmysli :? naloguj VAGEM turbo a uvidš hned ;)
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
bidrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 20:33
Bydliště: Písek

Příspěvek od bidrs »

L_u_c_k_y_n píše:já mám se softem 1.3bar a ve spičce cca 1.45bar
u tebe myslim tak do 1baru a spičku 1.2bar vážně nevim ale 1.4je moc

možná ti ukazuje budík nesmysli :? naloguj VAGEM turbo a uvidš hned ;)
ten budík je od festa a měří přesně...zkošel jsem 2 x novej a je jen do 1.6 baru
seat cordoba 1.9TDi-ALH 66kw
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2008, 21:43

Příspěvek od Kulisek »

Ahoj mám Ibizu r.v.2000 TDi ALH a mám tam nový cooler z Avie vstup a výstup 50/60 + vedení turba a chladí to moc dobře.Mám tam climatronic a chladiče jsem nechal jak byly.Jen jsem upravil přední podspojler a to vyřezáním otvorů pro chlazení a malá úprava výztuhy nic velkého.Jinak je to super vše sedlo pěkně.Ahoj
ObrázekObrázekObrázek
majklr6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2009, 19:27
Bydliště: milevsko

Příspěvek od majklr6 »

kulisek:konecne sem dal nekdo poradne foto!!!nemel bys tam fotku motoroveho prostoru???z jakeho tipu avie je ten cooler??dikes michal
Seat Ibiza TDi Sport 81 kW ASV+chiptuning,egr off
TG
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2007, 11:25
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od TG »

[quote="Kulisek"]Ahoj mám Ibizu r.v.2000 TDi ALH a mám tam nový cooler z Avie vstup a výstup 50/60 + vedení turba a chladí to moc dobře.Mám tam climatronic a chladiče jsem nechal jak byly.Jen jsem upravil přední podspojler a to vyřezáním otvorů pro chlazení a malá úprava výztuhy nic velkého.Jinak je to super vše sedlo pěkně.Ahoj


Asi se nechám inspirovat :D
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2008, 21:43

mot.prostor

Příspěvek od Kulisek »

jsou to už starší a horší fota novější musim udělat.No a IC jsem kupoval nový a stál kolem 2800kč což je super chtěl jsem měnit celé potrubí a IC později,ale chytil jsme srnku a zdemolovala mi všechny chladiče tak jsem tam rovnou fouknul tenhle nový.Originál stojí cca 3800 kč o proti tomu avijackému je to pálka a nedalo to ani moc práce ho tam nacpat má vývody 50/60 nic mi nerezonuje je to OK a hlavně je to poznat když to držíš na 4ku a 5ku pod plynem tak je to znát jak to chladí nevím hodnoty teploty stlačeného vzduchu tak dalece jsem nešel,ale když to chytnu do ruky na straně vstupu do IC tak ruka pálí a na druhé straně studené což je super uvidíme co to bude dělat s novým větším turbem a větším tlakem určitě se to bude víc hřát tak jsem zvědav jak to uchladí,ale myslím že to bude stačit.Nic složitého pojedu na zvedák v pátek výměna oleje v motoru a převodovce tak to nafotím i zespod.Tak se mějte Ahoj a díky
p.s. bude na prodej ta náhražka místo EGR je to z jednoho kusu a je to dural nic se neupravuje jen vydáte svůj EGR a namontíte tuto náhražku je to stejně dlouhé jak EGR a má i stejný náběh na sériovou hadici.
Obrázek
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Kulisek: dobra praca ;)
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“