MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Lumirta - tenhle přístup nechápu (ač mi to připomíná známýho) ... "hadičky později, nejdřív naplánovat repas turba" a jak tipuju, tak před nějakým podrobnějším se zabejváním příčinou (od nalogování po vyhodnocení/kontrolu nejen logu/-ů...) ... (o gramatice nemluvě - kde je ten "úchylnej hrádek"? Tam by to mohlo bejt zajímavý ... (LOL) (noteeth) )
Hadičkama bych začal (ty jsou nejlevnější ;) ), co se zásahů týče a teď si nejsem jistej, jak je na tom AHU, ale některý turba u 66kw ani nemaj naklápění ... jinak nejdřív log, do nouzáku to může padat z x důvodů od váhy, přes ty hadičky (n75) po např. prodřenej cooler, atd. ... abys pak nereklamoval turbo, že ti to pořád nejede (wallbash) ... bohužel jsou takový nejen "zákazníci" mechošů, mechoši samotní "ochotně přivykaj" výměnnýmu systému jako např. novou komfortku, která sice (zatim) aspoň částečně komunikuje, byť taky v nouzáku a se stejnejma x chybama (LOL) ... jasně, že je to jednodušší než prověřovat kabely, konektroty, mikrospínače, atd. ... ale taky dražší ... btw. 11tis. za nový turbo (origo) je imho dobrá cena (pokud máš naklápěcí lopatky)... tož asi tolik k tomu ...
pašíkombi AFN B597
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

muze se stat ze prestane tesnit obtokova klapka u wg turba? projevuje se to tak ze turbo tlaci az dyl a hodne malo?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

moze byt prasknuty housing alebo pridrena klapka v obale housingu
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Lumirta
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 kvě 2013, 22:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lumirta »

vubec nevím (noteeth) ale myslim že to starý... a jako mno 7 K je taky moc já pravě myslel no vyčistit ale jak se k tomu dostat a hlavně na chodníku to neudělam žejo :D nebo na chatě. mam v plánu sundat parohy a vyčistit je takže to by se dalo při tom. a jako stim naložením není problmém :D ale do omezovače nevím někdy tomu dam 4K max :D (nerad ho točím)a jinak najezdim ne moc ale ne malo 500-600km za měsic :) a jinak sem si myslel že si někdo rejpne :D ale ten cooler mě nenapad. a log sem nezminoval protože na ten du dneska ;) váhu otestuju tim že tam dam tu diodu. a jinak nechapu proč řikaš hadičky pozdeji a pak ke konci no já bych začal hadičkama ale tak cajk. nechci tady nikoho naštvat, chci je naby muj Toleďák zas jezdil jak má, popřípadě trochu lip a nebo usporněji.
Seat Toledo 1l 1.9TDI AHU 66KW
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

"hadičky později" (v uvozovkách) byla citace ;)
Cooler jsem zmínil jako příklad netěsnosti za turbem, protože se rád prodírá o ten plast."usměrňovač vzduchu", jinak to může bejt klidně i nějaká hadice/příruba, ap. ...
ad. "(nerad ho točím)" (opět citace ;) ) - i to může bejt příčina (zanešenýho turba), občas to chce "vypálit pavouky v komíně", ale s citem k turbu (ohřev, dochlazování,...)
Jak můžeš otestovat váhu pomocí diody? :roll: Buď tam máš prostě váhu nebo diodu (a zaslepenej egr) ... btw. nemusí to bejt možná pravidlo, ale třeba já jsem zjistil, že mi regulace na turbu reguluje jinak s diodou a s váhou ... no nic, to už jsem asi napřed ;)
btw. s diodou úspornější jízdy docílíš leda při co nejefektivnějším využití celýho spektra otáček (i když hlavně okolo těch "nejoptimálnějších" vzhledem ke tření v celym motoru a dál, tj. i s ohledem na koncepci a obsah - u tdiček to bude tak 2200-2300ot. , popř. cca 1800- 2800(4000)ot. podle akt. zatížení (kopec/kvalt...), v nízkejch moc ne ...
pašíkombi AFN B597
Lumirta
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 kvě 2013, 22:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lumirta »

Ok mno hadičky pozdej pač je neměli, jsou objednany a co jsme se na to koukli tak par vypadá dost v haji .. jinak log bude co nejdřiv jak budu přezouvat. jinak z turba mi teče no :( ne nějak zavratně ale myslim že toho má dost. rozhodně rozebrat a vyčistit a uvidime co stim no. ted musim prozměnu vyřešit řizení :(. ale protahnu ho a uvidim. tak díky za rady. :)
Seat Toledo 1l 1.9TDI AHU 66KW
nisde1122
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 13 úno 2012, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od nisde1122 »

Hosi kde mam napojit tu diodu na mojom aute tu je konektor Obrázek
SEAT toledo 1,9TDI 81kw; EGR off
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33840
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="nisde1122"]Hosi kde mam napojit tu diodu na mojom aute tu je konektor [img]http:/ čtyři piny to je nějak málo
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

nisde1122 píše:Hosi kde mam napojit tu diodu na mojom aute tu je konektor Obrázek
4-5 ? maš to na prvni strane
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
nisde1122
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 13 úno 2012, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od nisde1122 »

Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato
SEAT toledo 1,9TDI 81kw; EGR off
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

nisde1122 píše:Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato
vem měřák a začni měřit 1 pin neni zapojen ,2 pin 12V, 3pin hneda kostra ,4 pin 5V a pokud to má tyhle hodnoty ?tak to máš na první straně :)
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
nisde1122
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 13 úno 2012, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od nisde1122 »

vlacek píše:
nisde1122 píše:Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato
vem měřák a začni měřit 1 pin neni zapojen ,2 pin 12V, 3pin hneda kostra ,4 pin 5V a pokud to má tyhle hodnoty ?tak to máš na první straně :)
Takze mam to takto z prava do lava je 12345 a stoho ja nemam napojenu jednotku dobre chapem takze to napojim na 4 a 5 z prava do lava ...
SEAT toledo 1,9TDI 81kw; EGR off
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

jo, nejak tak by to melo byt, od 4 k 5tce
vse je na prvni strance... predpokladam ze mas vahu bosch, tudiz diodu zapojit v propustnem smeru mezi 4 a 5, katoda (ta oznacena na diode - cerny prouzek vetsinou) je jakoby na pinu 5

a kdyz to das obracene, tak ti to nebude fungovat a to poznas...

ikdyz me to nefungovalo ta jak ostatnim tady na foru
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

nisde1122 píše:
vlacek píše:
nisde1122 píše:Mam tam 4 piny tak ktory je ktory lebo bud tam nemam piaty alebo prvy co vi nato
vem měřák a začni měřit 1 pin neni zapojen ,2 pin 12V, 3pin hneda kostra ,4 pin 5V a pokud to má tyhle hodnoty ?tak to máš na první straně :)
Takze mam to takto z prava do lava je 12345 a stoho ja nemam napojenu jednotku dobre chapem takze to napojim na 4 a 5 z prava do lava ...
pin 1 / Výstup teplotního čidla / ano zapojit mezi 4 -5 Obrázek
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33840
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak jsem to připojil nic, připojil na váhu odstříhl pětku a taky nic, pak jsem si podal vag no zrovna baterky KO tak majitel jel sehnat druhou váhu a už to lítá, pak jsem to ukoušel na transporteru taky nic nepomohlo

na šestipinové váze třeba u audi vše OK ta lítala jak raketa ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“