peugeot 306 .1.9td žere 10litru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no stal jsem na tom uplně na podlaze na rozjezd jsem měl zhruba kilomtr a pul..nevim jestli to stači .ale od 130 už to stoupa hodně pomale....jak poznám benzinovou převodovku?to by sedělo?erg ventil zalepený nemám nemužu se k němu dostat...nevim co všechno musim demonstovat..poradiš mi?a co stoji bosch čerpadlo a co všechno k tomu potřebuji?prosim pomoz mi chtěl bych aby mi to žralo tak těch 5 litřiku..nemám už moc peněz tak maximalně 1500kč. ještě na opravu vic opravdu nemám
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
A ten motor nechce víc jet, protože už nemá sílu, nebo se už tak točí, že už víc nemůže? Xantie s tímhle motorem jede kolem 200 km/h, motor už ale toho má plný zuby, ale mám asi o 25 % rychlejší diferák, oproti originálu.
Nevím, jak to má 306, ale asi budeš muset sundat hliníkové sání z motoru a pod ním by měl být EGR na výfukových svodech nahoře na dvou šroubech, snad M6. Odmontuj ho a dej mezi něj a výfukové svody plechovou záslepku, kterou vyřízni flexou aspoň z 2-3mm plechu a vyvrtej do ní dirky na 2 šrouby na EGR. Dej z obou stran záslepky plechové těsnění, jako bylo předtím mezi EGRem a svodama. Dej o sílu těsnění delší šrouby, přidělej sání a je to, máš ucpáno. Koukni ještě, jak moc máš ucpané sání sazema a vyčisti to. Asi to bude dost ucpané.
Jinak budeš potřebovat čerpadlo Bosch na turbodiesela, ne na diesela i s rozvodovým kolem. K tomu asi i vstřikovací trubky a možná i vstřiky, ale u nich snad jen stačí přeštelovat tlaky na Bosche.
To čerpadlo máš třeba tady za 500 Kč: http://www.sbazar.cz/abccar/detail/6136 ... otor-bloks
Nevím, jak to má 306, ale asi budeš muset sundat hliníkové sání z motoru a pod ním by měl být EGR na výfukových svodech nahoře na dvou šroubech, snad M6. Odmontuj ho a dej mezi něj a výfukové svody plechovou záslepku, kterou vyřízni flexou aspoň z 2-3mm plechu a vyvrtej do ní dirky na 2 šrouby na EGR. Dej z obou stran záslepky plechové těsnění, jako bylo předtím mezi EGRem a svodama. Dej o sílu těsnění delší šrouby, přidělej sání a je to, máš ucpáno. Koukni ještě, jak moc máš ucpané sání sazema a vyčisti to. Asi to bude dost ucpané.
Jinak budeš potřebovat čerpadlo Bosch na turbodiesela, ne na diesela i s rozvodovým kolem. K tomu asi i vstřikovací trubky a možná i vstřiky, ale u nich snad jen stačí přeštelovat tlaky na Bosche.
To čerpadlo máš třeba tady za 500 Kč: http://www.sbazar.cz/abccar/detail/6136 ... otor-bloks
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 07 říj 2014, 14:29, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
Jakou štelovací pumpu???
Nevím, jak má 306 převody, ale přijde mi to nějaké pomalé. Zkus si někde na netu najít převody tvé převodovky a počítej a uvidíš. Podívej se na kód převodovky v autě. Typ je asi BE3(možná BE4/BE5, ale asi ne) a podle kódu pak někde na netu najdeš i převody.
Nevím, jak má 306 převody, ale přijde mi to nějaké pomalé. Zkus si někde na netu najít převody tvé převodovky a počítej a uvidíš. Podívej se na kód převodovky v autě. Typ je asi BE3(možná BE4/BE5, ale asi ne) a podle kódu pak někde na netu najdeš i převody.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
tohle myslim http://www.skodateam.cz/Zkousecka_vstri ... g_bWJZ.jpg .nevim co to sotoji..kde je kod převodovky?
to je zas kus diskuse, tak abych to nějak sepsal,
motor je na 99% 1,9ka, 1,8 je dost málo a i kdyby tak tomu je uplně jedno jaký tam dáš čerpadlo, pojede to s obouma. u 1,9 sou tlaky 170baru a u 1,8 bylo 150, jak to měli u lucasu netušim
turbo ti na neutrál nebude tlačit nikdy nic, ani kdybys točil 5tis
čerpadlo z odkazu z sbazaru vypadá jako ze 406ky to nechtěj, v tom už je nějaká elektronika, sice lepší starty v zimně atd, ale potřebuješ jednotku a tahat svazky, scháněj z 306,405, nebo z těch citroenu co maj stejnej motor prostě jeden kabel na chcípventi a hotovo
potřebuješ čerpadlo, řemenici, trubky a vstřiky
co se tyče rychlosti tak tenhle motor by měl jet tak 160-170 s original převodovkou
motor je na 99% 1,9ka, 1,8 je dost málo a i kdyby tak tomu je uplně jedno jaký tam dáš čerpadlo, pojede to s obouma. u 1,9 sou tlaky 170baru a u 1,8 bylo 150, jak to měli u lucasu netušim
turbo ti na neutrál nebude tlačit nikdy nic, ani kdybys točil 5tis
čerpadlo z odkazu z sbazaru vypadá jako ze 406ky to nechtěj, v tom už je nějaká elektronika, sice lepší starty v zimně atd, ale potřebuješ jednotku a tahat svazky, scháněj z 306,405, nebo z těch citroenu co maj stejnej motor prostě jeden kabel na chcípventi a hotovo
potřebuješ čerpadlo, řemenici, trubky a vstřiky
co se tyče rychlosti tak tenhle motor by měl jet tak 160-170 s original převodovkou
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
To čerpadlo by mělo být z motoru D8C, nebo DHX z Jumpera, Xantie, nebo Boxera a mělo by mít max. tak imo a to se dá odmontovat a vyhodit a necháš jen 1 kabel na chcípák, jako to mají stará čerpadla. Když nezapojíš tu zbývající elektroniku, tak se nic neděje a mělo by normálně běhat. 1 kabel bude asi k potenciometru, nebo mikrospínači nahoru, nad páku plynu, to klidně vyhoď, další je k imu, to odmontuj a vyhoď (nech jen 1 kabel na chcípák)a poslední vede dolu k nějakému ventilu, nevím, jak se jmenuje a nějak to má elektronicky ovládat předvstřik. To tam nech a mělo by to normálně běhat i bez zapojení.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 07 říj 2014, 15:40, celkem upraveno 2 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
když zaradim 5rychlost tak mám 2200 otaček cca .při těch 80. byl jsem to tedka projet turbo už zase davá potřebný tlak. 3000otaček /1bar zaleži co tam mám zařazený. třeba u prvniho stupně rychlosti toho tolik neda..u lucase by měli byt vstřiky 130bar ale mám doma i tušim na 150 bar je jedno jaký tam mám auto žere pořad stejně..trožku jsem ten dakovaci šroubek doathnul tak aby to při 3tisich trochu začmudilo...já mam na čerpadle i automatický přesuvnik předvstřiku..
když zaradim 5rychlost tak mám 2200 otaček cca .při těch 80. byl jsem to tedka projet turbo už zase davá potřebný tlak. 3000otaček /1bar zaleži co tam mám zařazený. třeba u prvniho stupně rychlosti toho tolik neda..u lucase by měli byt vstřiky 130bar ale mám doma i tušim na 150 bar je jedno jaký tam mám auto žere pořad stejně..trožku jsem ten dakovaci šroubek doathnul tak aby to při 3tisich trochu začmudilo...já mam na čerpadle i automatický přesuvnik předvstřiku..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
To ti nabízí to čerpadlo za 5 tisíc
Jestli jo, tak ho pošli do pr*ele a sháněj jinde, nedávno jsem ho taky sehnal za 500 Kč. Sbazar, Aukro, apod. hledej na netu. Je skoro jedno, jaké čerpadlo Bosch seženeš, z jakého motoru, hlavně ale aby bylo na turbodiesela a ne jen na obyčejného diesela. Všechno se dá upravit, i když to něco stojí. Nejradši ale sháněj z nějakého Peugeota, nebo Citroena.

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000