

Moderátoři: šulda, Moderátoři
No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představaoldaf píše:Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.Míšánek píše:Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří
Právě že při průjezdu zatáčkou dáš jen plnej a ono se to na tu trojku urve.Míšánek píše:No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představaoldaf píše:Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.Míšánek píše:Počkej, to mi zas neřikej, že se to třeba na trojku v klidu rozhoří![]()
Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...
Fakt? Tak to je jedině dobře, tak se správné Bávo má chovatoldaf píše:Právě že při průjezdu zatáčkou dáš jen plnej a ono se to na tu trojku urve.Míšánek píše:No dobře, ale to tomu nejspíš musíš dát kopanec přes spojku, ne? Tolik krouťáku tam najednou nemůže naběhnout, aby se to rozhořelo jenom po přidání plného a natlakování turbíny, i když by to byla moc pěkná představaoldaf píše:Na trojku a na galuskách to ještě na trojku zahoří. Na E34 to bylo normál. Teď už s tou spojkou co tam mám to pokoušet moc nemůžu. Na E39 to na trojku zahoří jen v zatáčce ale to je na kolech 235/45/17 a ještě k tomu to mám s rychlým diferákem takže to už pak takovou sílu nemá.![]()
Jinak co se spojky týče, tak jedině to vyřešit organickou anebo už rovnou kovokeramikou. Lamely jsou záměnné mezi motorem m50 a m51 mám ten dojem...
Ta novější měla samostavící přítlačák. Vypadá to takhle :bjukemen píše:oldaf píše:Ano jsou zaměnitelné jako celek.bjukemen píše:a 228 a 240 mm su zamenitelne ako celok.?
..pocuj dnes som tak patral ale na e39 po 9/1997 sa davala ina spojka ako do roka pred tym nevies ake si tam rozdiely.?
Ano je jedno jakou dáš verzi, na setrvák je šestihran a na přítlačák imbus.bjukemen píše:..aha takze to mam jedno aku tam dam verziu.?.keby nahodou teda..
a dufam ze na zotrvaku niesu sroby na torx