Komorove sanie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Komorove sanie
Zdravim stretol som sa pojmom komorove sanie chcel by som sa opytat co to je, ako to funguje, a na co to sluzi diky za odpoved
Kolotoč TUNING
myslím,že to má smysl tak od 180 koní výš společně s dalšíma úpravama - výfuk, svody,turbo..... 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
ja to taky nezkousel, ale celkem bych si nechal vysvetlit jaka vyhoda v tom sani jeLusťa píše:ty jsi to zkoušel?scream píše:nárust do 5 PS a kdoví jestli.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
ja ty kone myslel obrazne, je mi jasny ze mi to neprida 20hp, ale pokud dam poradnou sachs spojku, vejfuk rourku a komorove sani, tak spojka a vejfuk k necemu sou, pomuzou tomu, ja se ptam zda to sani udela to same, nemam s tim zkusenost, psal jsem, ze se rad priucim, tak se nerozcilujLusťa píše:nechápu proč si pořád všichni myslej,že by to mělo přidat hromady koní. Keramická spojka ti taky nepřidá výkon ne?
btw : to je to same jako kdyz jsem resil s Andrem zda mu ten tlumic pomuze nebo mu to "ubere" kone protoze se snizi rychlost odvodu splodin, je mi jasny, ze to neprida 15hp, to je snad logicky ne, ale proste chtel bych tyhle veci videt na brzde jaka je doopravdu realita, toho 1konika pod nohou proste nepouznas.....tod muj nazor
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Já se přece vůbec nerozčiluju. Jen jsem tim chtěl říct,že ne každá věc musí přidávat koně. V motoru přece nejsou jen komponenty, kterýma nahoníš koně. Jsou tam i ty, který mají pro motor příznivý vliv a pomůžou při dalším zvyšování výkonu.
-ale taky mě mrzí, že jsem to nezměřil před a po výměně. Jenže to by člověk musel mít brzdu za barákem, aby to mohl takhle dělat a taky by musela bejt za jiný prachy. A to hlavní je,že já si toho moc na autě neudělám, takže bych musel projezdit celou republiku,abych to nechal udělat, pak změřit, pak zase udělat, změřit a takhle bych se ujezdil k smrti.
-ale taky mě mrzí, že jsem to nezměřil před a po výměně. Jenže to by člověk musel mít brzdu za barákem, aby to mohl takhle dělat a taky by musela bejt za jiný prachy. A to hlavní je,že já si toho moc na autě neudělám, takže bych musel projezdit celou republiku,abych to nechal udělat, pak změřit, pak zase udělat, změřit a takhle bych se ujezdil k smrti.
no spis by se ujezdila tvoje penezenkaLusťa píše:Já se přece vůbec nerozčiluju. Jen jsem tim chtěl říct,že ne každá věc musí přidávat koně. V motoru přece nejsou jen komponenty, kterýma nahoníš koně. Jsou tam i ty, který mají pro motor příznivý vliv a pomůžou při dalším zvyšování výkonu.
-ale taky mě mrzí, že jsem to nezměřil před a po výměně. Jenže to by člověk musel mít brzdu za barákem, aby to mohl takhle dělat a taky by musela bejt za jiný prachy. A to hlavní je,že já si toho moc na autě neudělám, takže bych musel projezdit celou republiku,abych to nechal udělat, pak změřit, pak zase udělat, změřit a takhle bych se ujezdil k smrti.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
