Tak som sa dopátral - zmeny sú : Vstřikovací trysky Powerplus 1043, Allard EGR Power Pipe Kit, hybridní turbo DT2, snímač plnícího tlaku s vyšším rozsahem + úprava SW
Kúsok veľa na 185 koni ale budiš...
Nekdo chce mit nove komponetny s dostatecnou rezervou pro max. zatez pri dlohodobym jezdeni, ale stejny nabeh a spodek jako u serie.. a to stoji penize.. pokud ma HW vydrzet desetitisice km..
napr. trysky maji na cesky nafte dost i po 150tkm..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
Motor BJB byl ještě před úpravou vyměněn za BXE
Setrvačník serie 2hmota vyměněn pře úpravou
Spojka byly měněná před úpravou ale je sériová
Převodovka původně to byl 5q ale je upravená
- final gear změna z 3,38 na 3,69
- 5st. zkrácen na 0,71
- přidán 6 st ... 0,59 (na 4000ot to jede 232km/h ...podle GPS)
Původní př .brzdy 280 mm nahrazeny 312
V rámci úpravy Dieselpover v r2013
Původní turbo nahrazeno hybridním TSB-180
snímač plnícího tlaku s vyšším rozsahem
Vstřikovací trysky Powerplus 1043
EGR Power Pipe Kit
úprava SW (Dieselpover)
V r. 2014
Brzdy př. 312 nahrazeny vrtanými kotouči Zimmermann 340mm
a zadní upraveny na 280
Tlumiče Bilstein B8
Upraveno sání ( vyleštěno + přímý filtr)
Od úpravy v r 2013 nejeto něco přes 100T km
P.S.
Spotřeba na trase Kolín- Olomouc - Poprad a zpět
při průměrné rychlosti 87kmh byla 5,6 l/100km
(4-5.3. 2015)
Až se Dieselpover přestěhuje do Modletic,
tak se tam zastavím a nechám to znovu změřit.
To sání motor "oživilo", bude zajímavé zjistit změny v grafu
Milan
Naposledy upravil(a) rmilan dne 09 bře 2015, 07:51, celkem upraveno 1 x.
OCT II, 1,9TDI, 185PS/423Nm, 6q-ETuning, 340/280, Bilstein B8, Powerplus 1043, EGR Power Pipe Kit, hybridní turbo TSB-180, snímač plnícího tlaku s vyšším rozsahem + sw od DP