nedostatocny vykon od 5000ot, passat 2,8v6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nedostatocny vykon od 5000ot, passat 2,8v6
zdravim vas pani.
vedeli by ste mi stymto problemom poradit nejako prosim? auto ide normalne len od 5000 ot to zdochne. nejde mi o to ze to nedosiahne maximalku, ale chcem tam ten vykon, ked tam je... dakujem.
je to PASSAT 2,8 AMX,
vedeli by ste mi stymto problemom poradit nejako prosim? auto ide normalne len od 5000 ot to zdochne. nejde mi o to ze to nedosiahne maximalku, ale chcem tam ten vykon, ked tam je... dakujem.
je to PASSAT 2,8 AMX,
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
auto je na lpg, a ide to rovnako aj na plyn aj benzin... stretol som sa z nazorom ye tie motory uz v serii nemali tsky vykon ako pisal vyrobca... no ja to odhadujem ye to ma tak 150ps.. zrychlenie z pokoja na 100KMH je 10 sekund... ja myslim ze tam je nieco zle...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
A tu ztrátu výkonu pociťuješ na obě paliva, nebo jen na plyn?
Pokud na obě paliva, pak bych se zaměřil na zapalování - svíčky, kabely (cívky), ukostření motoru. A nezaškodilo by změření komprese.
Tohle je nepochopitelný důsledek duševně omezených chudáků, co ve snaze oslnit okolí si koupí nadupanou káru a zprzní ji plynem. Jen samé problémy. Inu kdo chce kam,............. Pak ji někdo koupí a neví si rady, protože stojí před nekonečným problémem zvaným LPG.
Pokud na obě paliva, pak bych se zaměřil na zapalování - svíčky, kabely (cívky), ukostření motoru. A nezaškodilo by změření komprese.
Tohle je nepochopitelný důsledek duševně omezených chudáků, co ve snaze oslnit okolí si koupí nadupanou káru a zprzní ji plynem. Jen samé problémy. Inu kdo chce kam,............. Pak ji někdo koupí a neví si rady, protože stojí před nekonečným problémem zvaným LPG.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je nepochopitelný důsledek duševně omezených chudáků, co ve snaze oslnit okolí si koupí nadupanou káru a zprzní ji plynem. Jen samé problémy. Inu kdo chce kam,............. Pak ji někdo koupí a neví si rady, protože stojí před nekonečným problémem zvaným LPG.[/quote]
plnej souhlas, kdyz jsem pred xx lety dal do 120tky smesovas z desty a za sedackama mel bombu, tak to byla uspora , jezdilo to fakt skoro zadarmo, jen jsem se v aute bal kourit, smradu v aute, ale ekonomvariant
plnej souhlas, kdyz jsem pred xx lety dal do 120tky smesovas z desty a za sedackama mel bombu, tak to byla uspora , jezdilo to fakt skoro zadarmo, jen jsem se v aute bal kourit, smradu v aute, ale ekonomvariant
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Já jsem ve dvou žigulících a pick-upu taky jezdil mnoho let na LPG a nalítal s tím možná 150 tisíc, možná víc - ani nevím. Ale strkat plyn DNESKA a navíc DO TAKOVÝCH VOZŮ mi přijde prznění. Moc se mi líbí, když mi majitel takového auta klidně řekne, že to je výhoda, protože to zvedne hodnotu auta. Omyl - hodnotu to naopak srazí, a to podstatně. Protože každý normálně myslící jedinec to nikdy nekoupí a pokud ano, tak za velmi opatrné peníze, protože již předem počítá s problémy a investicemi za nemalé peníze.
Bráchův švagr teď před měsícem koupil Astru H s motorem 1,6 Twinport a hned měl problém v podobě podpálených ventilů. LPG, které tam má, totiž má mít přimazávání, které ovšem bývalý majitel neřešil a jezdil. No a když mu v důsledku toho odešla palice, tak to prodal. Takže brácha shodil hlavu, přebrousil ventily a ejhle - motor nemá hydráky, ale kalibrované hrnky, kterých je podle katalogu asi dvacet tlouštěk, neboť ač je to Opel, má to motor z Fiatu. A jeden takový hrnek stojí čtyři kilča. No a z šestnácti jich nesedí třináct.....
A pak si kupte pětileté auto na plyn.....
Bráchův švagr teď před měsícem koupil Astru H s motorem 1,6 Twinport a hned měl problém v podobě podpálených ventilů. LPG, které tam má, totiž má mít přimazávání, které ovšem bývalý majitel neřešil a jezdil. No a když mu v důsledku toho odešla palice, tak to prodal. Takže brácha shodil hlavu, přebrousil ventily a ejhle - motor nemá hydráky, ale kalibrované hrnky, kterých je podle katalogu asi dvacet tlouštěk, neboť ač je to Opel, má to motor z Fiatu. A jeden takový hrnek stojí čtyři kilča. No a z šestnácti jich nesedí třináct.....
A pak si kupte pětileté auto na plyn.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
klasika brousí se ventily aby byly vůle a pak je to práce na den udělat hlavu 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak at si ty stopky ubrousí a nedělá z toho věduMarek77 píše:Já jsem ve dvou žigulících a pick-upu taky jezdil mnoho let na LPG a nalítal s tím možná 150 tisíc, možná víc - ani nevím. Ale strkat plyn DNESKA a navíc DO TAKOVÝCH VOZŮ mi přijde prznění. Moc se mi líbí, když mi majitel takového auta klidně řekne, že to je výhoda, protože to zvedne hodnotu auta. Omyl - hodnotu to naopak srazí, a to podstatně. Protože každý normálně myslící jedinec to nikdy nekoupí a pokud ano, tak za velmi opatrné peníze, protože již předem počítá s problémy a investicemi za nemalé peníze.
Bráchův švagr teď před měsícem koupil Astru H s motorem 1,6 Twinport a hned měl problém v podobě podpálených ventilů. LPG, které tam má, totiž má mít přimazávání, které ovšem bývalý majitel neřešil a jezdil. No a když mu v důsledku toho odešla palice, tak to prodal. Takže brácha shodil hlavu, přebrousil ventily a ejhle - motor nemá hydráky, ale kalibrované hrnky, kterých je podle katalogu asi dvacet tlouštěk, neboť ač je to Opel, má to motor z Fiatu. A jeden takový hrnek stojí čtyři kilča. No a z šestnácti jich nesedí třináct.....
A pak si kupte pětileté auto na plyn.....

no toto ste mi vobec neodpovedali na nic... iba nato ze plyn do auta je blbost a jak to nic motor.... a bla bla bla... porovnavate stary najjednoduchsi system a uz yas niekde viac popredu systemy.... primayavanie mam aj ked neni treba, montaznik mi to tam dal... a co sa tyka toho ze ci to ide zle na benzin alebo plyn tak je to na obidve paliva... nic netrha, neseka, len to nejde ako do 5 tisic ot... vaha? ako sa diagnostikuje vaha na benzinaku bez turba?
dakujem
dakujem
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
GolfinoIV píše:Skontroluj zapalovaci modul. riesil som to teraz na jednej 2,8
Chtel bych vedet jak se kontroluji zapalovaci moduly. Krom koroze na konektorech a vizuelni kontrole tam zjistis co?
Audi 80 1.8i-První vůz 
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.

Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.
Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.