VW Caddy problém EGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Caddy problém EGR
VW Caddy 1.9TDI 55KW BSU závada 001027 - ventil zpětného vedení výfuk. plynu (N18) - chyba funkce
Auto nemá výkon a chyba se po smazání hned objeví. Zkoušel jsem jiný EGR ventil, zkontroloval jsem el. instalaci až k ŘJ jednotce a jiný snímač sání ale bohužel nic. nevíte kde by mohl být problém? diky za rady
Auto nemá výkon a chyba se po smazání hned objeví. Zkoušel jsem jiný EGR ventil, zkontroloval jsem el. instalaci až k ŘJ jednotce a jiný snímač sání ale bohužel nic. nevíte kde by mohl být problém? diky za rady
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
egr kontroluje váha, najdi si váhu O11 a turbo O12 trojka plný a zjisti kolik ti jede váha a kolik tlačí turbo
ve dvou se to dělá lépe at se někde nevysypeš
ve dvou se to dělá lépe at se někde nevysypeš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 28 led 2016, 12:06, celkem upraveno 1 x.
tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý
kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar
kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar
dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar
kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar
dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825. to je muj oblibeny odkaz 

GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak pokud si u turba vyrazil na trojku plný max co píšeš a váha už nemá plnou kondici tak bych tlakoval potrubí od váhy k motoru, zacpi to štuplama na demžon ventillek z traktoru a foukej potrubí na 1,5 ATM JESTLI TEN TLAK UDRŽÍ PODLE MĚ TI TO BUDE FUČET, díraejauto píše:tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý
kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar
kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar
dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak pokud si u turba vyrazil na trojku plný max co píšeš a váha už nemá plnou kondici tak bych tlakoval potrubí od váhy k motoru, zacpi to štuplama na demžon ventillek z traktoru a foukej potrubí na 1,5 ATM JESTLI TEN TLAK UDRŽÍ PODLE MĚ TI TO BUDE FUČET, díraejauto píše:tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý
kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar
kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar
dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém