VW Caddy problém EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ejauto
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2011, 20:10
Bydliště: cz

VW Caddy problém EGR

Příspěvek od ejauto »

VW Caddy 1.9TDI 55KW BSU závada 001027 - ventil zpětného vedení výfuk. plynu (N18) - chyba funkce
Auto nemá výkon a chyba se po smazání hned objeví. Zkoušel jsem jiný EGR ventil, zkontroloval jsem el. instalaci až k ŘJ jednotce a jiný snímač sání ale bohužel nic. nevíte kde by mohl být problém? diky za rady
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

egr kontroluje váha, najdi si váhu O11 a turbo O12 trojka plný a zjisti kolik ti jede váha a kolik tlačí turbo

ve dvou se to dělá lépe at se někde nevysypeš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 28 led 2016, 12:06, celkem upraveno 1 x.
ejauto
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2011, 20:10
Bydliště: cz

Příspěvek od ejauto »

tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý

kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar

kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar

dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

pan Slovaček ti tymto chcel povedat aby si spravil cely log (tj od cca 1000ot/min , slapnes na podlahu a drzis az do 4000, a najlepsie do kopca, po rovine je to malo hodnot lebo to rychlo vysleti na max) potom z hodnot sparavis graf a vidis kde je co zle. a nie ze ty vytiehnes jednu hodnotu...
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

Váhu vzduchu jsem zkusil jinou ale furt ta samá chyba a auto nejede :( preventivně jsem zkusil i čidlo tlaku sání a taky nic
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ucpanej katalyzátor
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ejauto
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2011, 20:10
Bydliště: cz

Příspěvek od ejauto »

katalyzátor je v pořádku
ejauto
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2011, 20:10
Bydliště: cz

Příspěvek od ejauto »

ještě jsem našel jednu chybu co nejde smazat v CAN Gateway 01044 - ridici jednotka chybně kodovana má to s tím taky něco společného?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ejauto píše:tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý

kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar

kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar

dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
tak pokud si u turba vyrazil na trojku plný max co píšeš a váha už nemá plnou kondici tak bych tlakoval potrubí od váhy k motoru, zacpi to štuplama na demžon ventillek z traktoru a foukej potrubí na 1,5 ATM JESTLI TEN TLAK UDRŽÍ PODLE MĚ TI TO BUDE FUČET, díra
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ejauto píše:tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý

kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar

kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar

dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
tak pokud si u turba vyrazil na trojku plný max co píšeš a váha už nemá plnou kondici tak bych tlakoval potrubí od váhy k motoru, zacpi to štuplama na demžon ventillek z traktoru a foukej potrubí na 1,5 ATM JESTLI TEN TLAK UDRŽÍ PODLE MĚ TI TO BUDE FUČET, díra
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1267
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

ta chyba v gw s tym nema nic, zmazat nejde, lebo mas gw zle nakodovanu, oprav kodovanie a chyba zmazat pojdel
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

když ten EGR ventil nejde vyzkoušet v akčních členech (píše chybná funkce) nemohl by být problém ještě někde v elektrice?
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ako nerozumiem preco rovno nevymenis spominany ventil N18,ak ti nejde spustit cez akcne cleny alebo ide a necvaka tak by som to ani dalej neriesil a rovno ho vymenil
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

už jsem zkoušel jinou a nic :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“