zvýšený volnoběh OII 1,9 BXE VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

zvýšený volnoběh OII 1,9 BXE VYŘEŠENO

Příspěvek od Tomas6 »

Chlapi nemile mne překvapila moje Okta.Je to 1,9 bxe 77kw.
O co jde.Stojím si tak na červenou a najednou se začaly zvyšovat otáčky na cca 1100.A takový volnoběh to drželo pořád. Po rozjetí a následném zastavení OK.Po půl minutě zas vylezly nahoru.Pomohlo prošlápnout plyn ale jen na chvilku.Dojel jsem k dílně vzal diag,ale bez chyb.Koukal jsem v měřených hodnotách na pedál,ale byl v nule,teplota vody OK,vzduchu taky.Pamatují si že už to udělala jednou,ale pak byl do dneška klid.Nesetkal jste se s tím někdo?
Naposledy upravil(a) Tomas6 dne 07 bře 2016, 18:03, celkem upraveno 1 x.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

musíš počkat až se ti tam něco vys a pak budeš vědět,
Pepa995
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2014, 18:39

Příspěvek od Pepa995 »

Ahoj, přesně tohle jsem řešil v listopadu. Měl jsem KO baterku, ale diag to zahlásil. Ještě se mi k tomu spustila sahara.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hmm.Ale zimní ranní starty v pohodě.Před vanocema skusmo na zatěžáku a OK.Spíš v kterém kanálu je zatížení z alternátoru?Protože se mi zdá že lehce problikavá podsvícení displeje a někdy asi netopí ptc.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak mrkni vagem za provozu:-)
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Skontroluj konektory pred filterboxom na nosniku, budu odhnite kable... Aj rj motora nema info o zatazeni alternatora, tak dviha otacky....
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ještě jeden poznatek.Když se volnoběh zvedne tak se při tom rozejdou ventilátory.Po chvilce vypnou a po tom jak vypnou proslapnutím plynu volnoběh spadne na 900.Když jedou tak na prošlápnutí nereaguje.Vždy to spadne na těch 1100.A asi to má něco společného s odběrem,protože se zvednou když se altík zatíží ptc nebo světlama a vyhříváním skla a zrcátek.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Pepa995
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2014, 18:39

Příspěvek od Pepa995 »

Taky jsem byl na zátěžáku ve Škodovce a na nic nepřišli, pokud máš tu možnost, zkus si baterku od někoho půjčit.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No asi to nebudu prožívat.V pondělí vykopu altec a nechám ho rovnou udělat.Má za sebou půl míle,má nárok.A baterku vyměním rovnou taky.Ta byla než jsem to koupil tak měsíc ve stavu hlubokého vybití.Takže těžko říct v čem je chyba.Jsem ještě trochu měřil a jak to dopoledne dobíjelo 14,3V tak teď před večerem už jen 13,8V.Díky za rady...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Sice po dlouhé době ale hlásím vyřešeno.Pomohlo pouze vyměnit regler na alternátoru.Na stolici se choval OK ale výměna pomohla.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“