VW Golf V 2.0 TDi - někdy nejde nafta - vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 15 led 2009, 20:05
- Bydliště: Jihomoravský kraj
Odpovědi: 0
VW Golf V 2.0 TDi - někdy nejde nafta - vyřešeno
Zdravím ,prosím o radu,už nevím čím by to mohlo bejt.
Golf V 2.0tdi 103kw 8v PD,r.v 08, problém je v tom,že mě přestal jet-nebyla nafta v palivovým filtru-zkoušel jsem čerpadlo v nádrži a nedávalo skoro žádnou naftu,tak jsem je vyměnil,načepal naftu a jezdil cca 3tydny a najel skoro 800km a vpoho. Problém se opakoval azase nebyla nafta ve filtru. Sítko na plováku čisté v nádrži-načerpal jsem naftu a zase jezdil cca 14 dní. Na diagnostice žádná závada,vyměněno palivové relé a problém se opakuje.
když je auto studené ujedu cca 40-50km a zase nejede,načerpám naftu,nastartuju a ujedu cca 15km a zase nejede. Když nechám auto do druhého dne,tak načerpam nafu do filtru a ujedu zase cca 40km a pak se to opakuje.Už su zoufalej a nevím,čím by to mohlo být.
Golf V 2.0tdi 103kw 8v PD,r.v 08, problém je v tom,že mě přestal jet-nebyla nafta v palivovým filtru-zkoušel jsem čerpadlo v nádrži a nedávalo skoro žádnou naftu,tak jsem je vyměnil,načepal naftu a jezdil cca 3tydny a najel skoro 800km a vpoho. Problém se opakoval azase nebyla nafta ve filtru. Sítko na plováku čisté v nádrži-načerpal jsem naftu a zase jezdil cca 14 dní. Na diagnostice žádná závada,vyměněno palivové relé a problém se opakuje.
když je auto studené ujedu cca 40-50km a zase nejede,načerpám naftu,nastartuju a ujedu cca 15km a zase nejede. Když nechám auto do druhého dne,tak načerpam nafu do filtru a ujedu zase cca 40km a pak se to opakuje.Už su zoufalej a nevím,čím by to mohlo být.
Naposledy upravil(a) Davouch dne 22 dub 2019, 17:40, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV TDI-182ps
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já měl jednu dodávku ta jezdila v hodoníně a kolem a vždy OK,
jakmile vyjela dodávka do brna tak klekla před brnem nebo před hodonínem,
v servise vždy něco opravili, ale problém přetrvával několik let,
a byl vcelku jednoduchý ucpané odvětrání palivové nádrže, až se ti to pojebe zkus otevřít nádrž jestli tam nebude náhodou podtlak,

jakmile vyjela dodávka do brna tak klekla před brnem nebo před hodonínem,
v servise vždy něco opravili, ale problém přetrvával několik let,
a byl vcelku jednoduchý ucpané odvětrání palivové nádrže, až se ti to pojebe zkus otevřít nádrž jestli tam nebude náhodou podtlak,


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Když byla éra Fabií 1. generace, tak měly z výroby palivový filtr s regulátorem tlaku výměnným, co se pamatuju, což obvykle po pár letech byl problém vyndat od zbytku filtru, výroba zareagovala a dělají se filtry s integrovaným regulátorem tlaku, ten má ovšem prohozen vstup do filtru a výstup z regulátoru zpět do nádrže, tak pamatuju pár případů kdy v dílně vyměnili filtr a auto přestalo startovat.
Řekl bych, že nechápat můžeš jen to, jak si mohl ty hadice při výměně čerpadla na začátku problému prohodit ...
To původní čerpadlo pravděpodobně kleklo, když to nedávalo téměř žádnou naftu, takže to se identifikovalo správně, no a pak došlo k tomu prohození hadic na novém čerpadle, kdy se pral tlak toho dopravního čerpadla v nádrži nově ve zpátečce s tlakem ve zpátečce od tandemu a filtr nevěděl, co s tím ...

A jak píše Tomáš o změně konstrukce a přiřazení hadic k hrdlům na filtru, to byla pomsta VAGu všem mechanikům ...



A jak píše Tomáš o změně konstrukce a přiřazení hadic k hrdlům na filtru, to byla pomsta VAGu všem mechanikům ...
