VW Golf V 2.0 TDi - někdy nejde nafta - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Davouch
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2009, 20:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

VW Golf V 2.0 TDi - někdy nejde nafta - vyřešeno

Příspěvek od Davouch »

Zdravím ,prosím o radu,už nevím čím by to mohlo bejt.
Golf V 2.0tdi 103kw 8v PD,r.v 08, problém je v tom,že mě přestal jet-nebyla nafta v palivovým filtru-zkoušel jsem čerpadlo v nádrži a nedávalo skoro žádnou naftu,tak jsem je vyměnil,načepal naftu a jezdil cca 3tydny a najel skoro 800km a vpoho. Problém se opakoval azase nebyla nafta ve filtru. Sítko na plováku čisté v nádrži-načerpal jsem naftu a zase jezdil cca 14 dní. Na diagnostice žádná závada,vyměněno palivové relé a problém se opakuje.
když je auto studené ujedu cca 40-50km a zase nejede,načerpám naftu,nastartuju a ujedu cca 15km a zase nejede. Když nechám auto do druhého dne,tak načerpam nafu do filtru a ujedu zase cca 40km a pak se to opakuje.Už su zoufalej a nevím,čím by to mohlo být.
Naposledy upravil(a) Davouch dne 22 dub 2019, 17:40, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV TDI-182ps
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já měl jednu dodávku ta jezdila v hodoníně a kolem a vždy OK,
jakmile vyjela dodávka do brna tak klekla před brnem nebo před hodonínem,
v servise vždy něco opravili, ale problém přetrvával několik let,
a byl vcelku jednoduchý ucpané odvětrání palivové nádrže, až se ti to pojebe zkus otevřít nádrž jestli tam nebude náhodou podtlak,

;) ;)
Davouch
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2009, 20:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od Davouch »

Díky za radu,vyzkouším. ;)
VW GOLF IV TDI-182ps
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nejsou někde přehozené hadice, ať už u čerpadla nebo u palivového filtru?
Davouch
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2009, 20:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od Davouch »

Co vím tak ne,ale můžu ještě jednou prověřit..
VW GOLF IV TDI-182ps
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nevím co máš za typ motoru ale ve filtru můžeš mít těsnění zvané olympidáda a to dovede pěkně zamotat hlavu
Davouch
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2009, 20:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od Davouch »

Mám BMM 103kw
VW GOLF IV TDI-182ps
Davouch
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2009, 20:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od Davouch »

Tak to vypadá,že problém vyřešen. Byly přehozené hadice na podávacím čerpadle (wallbash) (ještě že mám chytrou knihu,jak na to )
Hadice jsem přehodil a zatím vše funguje. Ale díky za rady.
VW GOLF IV TDI-182ps
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zvítězili... ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ty hadice mě taky napadly jako první, kdyzž už se s tím jednou člověk setká (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když byla éra Fabií 1. generace, tak měly z výroby palivový filtr s regulátorem tlaku výměnným, co se pamatuju, což obvykle po pár letech byl problém vyndat od zbytku filtru, výroba zareagovala a dělají se filtry s integrovaným regulátorem tlaku, ten má ovšem prohozen vstup do filtru a výstup z regulátoru zpět do nádrže, tak pamatuju pár případů kdy v dílně vyměnili filtr a auto přestalo startovat.
Davouch
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2009, 20:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Příspěvek od Davouch »

Ale je divný, že když jsem auto nechal přes noc stát a druhej den nastartoval,tak jsem mohl jet v kuse í klidné 50km,ale jak jsem vypnul a třeba za 15 min zase jel,tak jsem víc jak 10km neujel. A filtr byl vycuclej. Nechápu to.
VW GOLF IV TDI-182ps
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Řekl bych, že nechápat můžeš jen to, jak si mohl ty hadice při výměně čerpadla na začátku problému prohodit ... ;) To původní čerpadlo pravděpodobně kleklo, když to nedávalo téměř žádnou naftu, takže to se identifikovalo správně, no a pak došlo k tomu prohození hadic na novém čerpadle, kdy se pral tlak toho dopravního čerpadla v nádrži nově ve zpátečce s tlakem ve zpátečce od tandemu a filtr nevěděl, co s tím ...

Obrázek

A jak píše Tomáš o změně konstrukce a přiřazení hadic k hrdlům na filtru, to byla pomsta VAGu všem mechanikům ...

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“