ventilek na paliváku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

ventilek na paliváku

Příspěvek od rubensis »

při volnoběhu, bublinky v trubičce, zatlačení na ventilek zmizí, filtr neměněn 7let.Má toto souvislost, se špatným startováním? :?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Má a už tolik nepij (LOL)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

ventilek na paliváku

Příspěvek od rubensis »

Pepíčku dík.(jedině jogurt s Posázaví). (crazy)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

7 let palivak jo? Taky dobrý..... (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Jo tak 7 let palivák to musí byť pôžitok (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

ventilek na paliváku

Příspěvek od rubensis »

Jo to se každý divý, je to VW,filtr tankování kvalitního paliva a samozřejmě Vif. Výkon pefektní, spotřeba5,5-5,7. co začli bublinky , tak to chytá nepravidelně, když auto stojí do kopce, na rovině ok. samozřejmě dám nový. :)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Myslím ze výměna palivaku a sním oKrouzku na termoventilu postačí.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

ventilek na paliváku

Příspěvek od rubensis »

ventilek dám taky nový, samozřejmě dík za rady. :P
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ventilek dle mne nemusíš jen nový Okroužky který u kvalitních filtrů jsou součastí balení
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
alex.333
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 23 dub 2009, 08:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od alex.333 »

Ventilek (pokud je funkční) tak každopádně nechat a vyměnit jen o-kroužky. Jsou buď součástí filtru nebo se dají za pár Kč koupit.
Nový ventilek, pokud to není originál, tak většinou nefunguje jak by měl. Koupil jsem 2 - jeden čistokrevná Čína, druhý Febi (takže nejspíš taky). Nefunguje ani jeden.
Mají správně pouštět vratnou naftu nejprve do filtru a teprve po zahřátí ji pouštět do nádrže. Když jsem ventilky zkoušel, tak ani při vytažení z mrazáku nepouštěly do filtru. Jakoby v nich bimetal ani nebyl. Starý originál "přepíná" bez problémů.
Octavia 1,9 TDI 66kW ALH r.v. 2001...skoro veterán, ale jedna z posledních poctivek...
Octavia 1,9 TDI 81kW ASV r.v. 2003...voňavka 326Nm-142PS by TDIFun...
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

ventilek na paliváku

Příspěvek od rubensis »

filtr jsem koupil topran o kroužky u něho nebyly,tak jsem koupil ventilek. nějaké rady?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

to bych tam nechal ten puvodni filtr než topran
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Topran? Takový s.h.i.t.? To nemyslis vazne, co jsi za kolenovrta? I ten 7 let starsi na tom bude lip nez ten Topran.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9171
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Dle mne všechny marný.

Kup kvalitní filtr. U takového budou i ty okroužky. Pokud jsi koupil ten termoventil jinej než originál tak si ho vystav v obýváku bude to pokud ne hned tak za chvíli horší než teď.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

naftový topran jsem teď vyndal z jednoho auta, ve výkonu cukalo, můžu ho rozpárat aby bylo vidět kolik tam je papíru, ale já bych si ho do auta nedal.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“