Jak zvysit výkon bmw...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak zvysit výkon bmw...
Jak zvýšit výkon na BMW 325TDS... Už jsem po čipů sle pořád to nejede tak jak si představuju tak by se mi hodila nějaká ta rada...díky moc.
Re: Jak zvysit výkon bmw...
bud rad ze ti to jede kamarad ho ma a najede tak 5tis rocne jinak je to v servisuvonderka píše:Jak zvýšit výkon na BMW 325TDS... Už jsem po čipů sle pořád to nejede tak jak si představuju tak by se mi hodila nějaká ta rada...díky moc.
Re: Jak zvysit výkon bmw...
bud rad ze ti to jede kamarad ho ma a najede tak 5tis rocne jinak je to v servisu[/quote]
Naprosto souhlasím, sám mám 525td a přestože to má kvalifikovanou údržbu stále nějaký problém.
Naprosto souhlasím, sám mám 525td a přestože to má kvalifikovanou údržbu stále nějaký problém.
Já teda předtím jezdil benzínový 6V BMW v E30,ale z tds jsem docela zklamaný z hlediska dynamiky.Když jsem ho koupil,tak jsem se nemohl ani rozjet,vždy to chcíplo,protože to je docela hladový po plynu,ten spodek tam není..Ten turboefekt je tam docela dost znát.Z doslechu vím,že jsou dost nemocný motory,tak ho točím do max. 3500ot/min. v ohřátém stavu,když už to má slušnější dynamiku.Výhoda je u nich cena a zvuk ve srovnání s Audi 2.5tdi.Osobně jsem si ho pořídil zhlediska bezpečnosti,protože v dnešním provozu je potřeba mít bitelnou kastli a to E34 je.
tak jak na to koukam tak na bmw e34 tds asi zapomenu i když jsem byl přesvědčen že do něj letos pujdu ale potřebuju autak kterej chodí(to ne že bych bmw chtěl křivdit) i přez super vzhled zlýho auta který i na svuj věk zaslouží respekt vo tom ještě popřemejšlím 

ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Mě by jenom zajímalo co se na tom motoru sere,když je tak špatnej.Každej řekne,že na TDS se zvedaj hlyavy.Chlap,kterej hlavy repasuje řek,že hlavu na TDS dělá zřídka.Podle mě to je jen jedna bába povídala,když je to auto sériový a má správnou údržbu,tak by mělo i úměrně k tomu fungovat.Když někdo skočí do auta nastartuje a sotva to namaže už má plyn na podlaze,to by nevydžel ani japonec.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Když se k tds umí chovat a zná jeho minulost a nevykašle se na závady a hned je odstraní tak vydrží hodně. ale při těchhle kilometrech už každej druhej má v háji viskospojku, zanesenej chladič zvenku, po bouračce mají všichni utrženou vrtulku na vodní pumpě a tds je citlivé na přehřátí. pokud se to nepřehřeje a ohřívá se ,mění se normálně olej, tak vydrží moc. ale problém je, že většina po českejch bazarech už má spravovanou hlavu a problémové chlazení, jsou utavený atd. a to už je pak akorát na problémy. já měl tds mělo najeto 228000 a bylo jako nové. motor šel nádherně a jel fakt moc slušně. takže ty co nejedou a mají problémy tak mají bud hodně přes půl milionu, anebo mli nějakej problém. takže asi tak..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Přesně tak!go.vojta píše:Když se k tds umí chovat a zná jeho minulost a nevykašle se na závady a hned je odstraní tak vydrží hodně. ale při těchhle kilometrech už každej druhej má v háji viskospojku, zanesenej chladič zvenku, po bouračce mají všichni utrženou vrtulku na vodní pumpě a tds je citlivé na přehřátí. pokud se to nepřehřeje a ohřívá se ,mění se normálně olej, tak vydrží moc. ale problém je, že většina po českejch bazarech už má spravovanou hlavu a problémové chlazení, jsou utavený atd. a to už je pak akorát na problémy. já měl tds mělo najeto 228000 a bylo jako nové. motor šel nádherně a jel fakt moc slušně. takže ty co nejedou a mají problémy tak mají bud hodně přes půl milionu, anebo mli nějakej problém. takže asi tak..
BMW
Já mám E34 524TD.Je to vynikající auto,jak se tady říká,zahřívat a po dojetí chvíly nechat běhat. Ale boužel mi ted upadl ventil a silně rozmlátil hlavu,píst,ohnul ojnici a do toho všeho rozbitý píst udělal rýhy do válce!