Zkušenosti s CR motory

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
ludas
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2008, 21:39

Zkušenosti s CR motory

Příspěvek od ludas »

Zdar. Zdravím všechny rostlináře. Má někdo zkušenosti,
nejlépe vlastní, s provozem Comon Railu na RO?
Mám Citroen Xantia 2.0HDI 80Kw a chtěl by ji naučit
jezdit na rostlinu. Děkuji všem za rady.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

No nevím, to se s*re samo o sobě, naše "vyhlášená" kvalitní nafta tomu asi lehce pomáhá a ty tomu chceš dát RO? (LOL)

Viděl bych to na drahý koníček, ale možná.... někdo... uvidíme :)
GIV Variant TDi ???kW
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

ja bych s tym az taky problem nevidel...
staci tam narvat 2 poriadne vymeniky, prekopat palivovu sustavu od nadrze..respektivne vyhadzat pomocne cerpadla a dat tam zubove, tak aby stihali plnit identicky tlak ako povodne a je to..
neviem ale ci je idealne volba pustit spiatocku nakratko..zaklad je a by teplota v rampe bola o nieco nizsia nez vo vymenniku..preto pouzit treba objemovo velky vymennik a pohrat sa z cidlami tepltnymi, teda nejak ich oklamat alebo zasiahnut da riadiacej jednotky..inac sa moze stat ze cidlo zisti vysoku teplotu a hodi motor do nudzoveho rezimu
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

čerpadlo zubové s přetlakovym dimenzovanym ventilem(prostě zpětnej ventil) výměnník stačí jeden ale za to pořádnej, vůbec nejlíp vyhřívaný hadice. všechno termostaticky řízený. Elektricky řízenej předehřev. Zpátečku nakrátko radši ne, vzduch CR čerpadla vraždí. Samodvzdušňovací ventil tam ale stejně bude zapotřebí. A za filtr dát další zpětnej ventil, aby nafta nepadala. Pochopitelě Druhou nádrž a do tý olej, hlavní nechat na naftu pro případ nouze. Určitě dát teploměr pro kontrolu předehřevů a manometr pro kontrolu zacpanosti filtru funkčnost čerpadla a prostě tak aby to šlo volně.
A dva trojcestný ventily.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
safaro
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2006, 12:29

Příspěvek od safaro »

Zdar jezdi tady nekdo nebo snad zna nekoho komu CR na olej jezdi? Nejlepsi volba je asi prodat CR a koupit naky TDi co :? bohuzel pozde (wallbash)
Fiat Punto JTD,bufík EBERSPACHER, KAT off, EGR off
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“