octavia zle startuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia zle startuje
nazdar, mam nasledovny problem mam Octaviu I r.2001 81Kw motor AHF a mam problem z teplyi startmi. Niekedy to toci mozno ja 5 sekund inokedy chyti na prvy sup.Na diagnostike zoadna zavada. Vopred dakujem za vase nazore a rady.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: octavia zle startuje
závady jsou tři starter, akumulátor a startovací dávka, dej si třeba voltmetr na aku při teplém startu a napiš pokles napětí, při teplém startu počítá řídící jednotka s otáčky starteru v rozmezí 870-900 milošpistami píše:nazdar, mam nasledovny problem mam Octaviu I r.2001 81Kw motor AHF a mam problem z teplyi startmi. Niekedy to toci mozno ja 5 sekund inokedy chyti na prvy sup.Na diagnostike zoadna zavada. Vopred dakujem za vase nazore a rady.
Re: octavia zle startuje
Miloš súhlasím s tými troma vecami, ale nechapem číslu 870-900 otačky štartera?slovacek.milos píše:závady jsou tři starter, akumulátor a startovací dávka, dej si třeba voltmetr na aku při teplém startu a napiš pokles napětí, při teplém startu počítá řídící jednotka s otáčky starteru v rozmezí 870-900 milošpistami píše:nazdar, mam nasledovny problem mam Octaviu I r.2001 81Kw motor AHF a mam problem z teplyi startmi. Niekedy to toci mozno ja 5 sekund inokedy chyti na prvy sup.Na diagnostike zoadna zavada. Vopred dakujem za vase nazore a rady.
Kedže Pistami ma problém s teplým motorom, skôr by som typoval na štartovaciu dávku, večne opakovaná téma na fore. Skus odpojit snímač teploty. Bude dlho žhavit a zdvihne sa štrtovacia dávka, ak naštartuje na brnk treba hu cez VAG zvýšit. Ak to nepomôže, najdeš tu vela rád v histórii, alebo repasovat čerpadlo.
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW
- mindo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 92
- Registrován: 20 pro 2006, 22:44
- Bydliště: Liptovsky Hradok
- Kontaktovat uživatele:
Re: octavia zle startuje
Máš SZpistami píše:nazdar, mam nasledovny problem mam Octaviu I r.2001 81Kw motor AHF a mam problem z teplyi startmi. Niekedy to toci mozno ja 5 sekund inokedy chyti na prvy sup.Na diagnostike zoadna zavada. Vopred dakujem za vase nazore a rady.
To je všechno hezké, ale je to totéž jako "léčit" Ibuprofenemmindo píše:To isté, štartovacia dávka na max cez VAG problém nerieši. Je potrebné to opraviť v softe riadiacej jednotkyTec píše:Mám štartovaciu dávku na max a nič. Teplý zle štartuje, studený na drc. Čo teraz?
Ty neopravuješ příčinu, ale "oblbováním" eliminuješ důsledky

S klidem zvedni dávku, sniž akceptované otáčky,....
GIV Variant TDi ???kW
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: octavia zle startuje
Bobek píše:Miloš súhlasím s tými troma vecami, ale nechapem číslu 870-900 otačky štartera?slovacek.milos píše:závady jsou tři starter, akumulátor a startovací dávka, dej si třeba voltmetr na aku při teplém startu a napiš pokles napětí, při teplém startu počítá řídící jednotka s otáčky starteru v rozmezí 870-900 milošpistami píše:nazdar, mam nasledovny problem mam Octaviu I r.2001 81Kw motor AHF a mam problem z teplyi startmi. Niekedy to toci mozno ja 5 sekund inokedy chyti na prvy sup.Na diagnostike zoadna zavada. Vopred dakujem za vase nazore a rady.Ak by boli merané símačom otáčok na kluke za minutu t.j.870-900 ot/min to by boli už volnobežné otáčky motora na volnobeh. Pokial viem zatial také vysoké otáčky žiadny konvekčný štarter nevyvinul, len hybridné pohony elektromotor/generátor medzi motorom a prevodovkou, napr.Lexus.
Kedže Pistami ma problém s teplým motorom, skôr by som typoval na štartovaciu dávku, večne opakovaná téma na fore. Skus odpojit snímač teploty. Bude dlho žhavit a zdvihne sa štrtovacia dávka, ak naštartuje na brnk treba hu cez VAG zvýšit. Ak to nepomôže, najdeš tu vela rád v histórii, alebo repasovat čerpadlo.
tak asi když bude mít startér 900 otáček tak to samé nebude na motoru tuěím je na setrváku nějaké věnecové kolo
a to je nějaký převod já jsem na to nijak nepřišel je to ze školení pro škoda servis, otáčky TDi starteru jsou konstrukčně řešeny na 900 a řj počítá s minimem otáček 870, třeba jen aku když má pokles na 10 nebo 8.5V to je procentuálně velký rozdíl, nejde naprosto jednoznačně říct s těch třech možností čím to je, já jsem v několika případech zvedal dávku a pomolo to stejně tak pomůže i kvalitní akumulátor, zasraný komutátor stím motorem taky zázrak neudělá Re: octavia zle startuje
Miloš, ako zmeráš otáčky štartéra? Asi by to zaujímalo aj inychslovacek.milos píše:Bobek píše:Miloš súhlasím s tými troma vecami, ale nechapem číslu 870-900 otačky štartera?slovacek.milos píše: závady jsou tři starter, akumulátor a startovací dávka, dej si třeba voltmetr na aku při teplém startu a napiš pokles napětí, při teplém startu počítá řídící jednotka s otáčky starteru v rozmezí 870-900 milošAk by boli merané símačom otáčok na kluke za minutu t.j.870-900 ot/min to by boli už volnobežné otáčky motora na volnobeh. Pokial viem zatial také vysoké otáčky žiadny konvekčný štarter nevyvinul, len hybridné pohony elektromotor/generátor medzi motorom a prevodovkou, napr.Lexus.
Kedže Pistami ma problém s teplým motorom, skôr by som typoval na štartovaciu dávku, večne opakovaná téma na fore. Skus odpojit snímač teploty. Bude dlho žhavit a zdvihne sa štrtovacia dávka, ak naštartuje na brnk treba hu cez VAG zvýšit. Ak to nepomôže, najdeš tu vela rád v histórii, alebo repasovat čerpadlo.
tak asi když bude mít startér 900 otáček tak to samé nebude na motoru tuěím je na setrváku nějaké věnecové koloa to je nějaký převod já jsem na to nijak nepřišel je to ze školení pro škoda servis, otáčky TDi starteru jsou konstrukčně řešeny na 900 a řj počítá s minimem otáček 870, třeba jen aku když má pokles na 10 nebo 8.5V to je procentuálně velký rozdíl, nejde naprosto jednoznačně říct s těch třech možností čím to je, já jsem v několika případech zvedal dávku a pomolo to stejně tak pomůže i kvalitní akumulátor, zasraný komutátor stím motorem taky zázrak neudělá
miloš
Takže bavme sa o štartovacích otáčkach motora a tie su menšie ako si aj ty napísal prevod medzi pastorkom štartera a vencom zotrvačníka motora, apropo ty si už počítal ten prevodový pomer? Ja nie, ani ma to nezaujíma. Ani R.J. motora-len otáčky od snímača kluky, a tie sú aké?
VW Golf IV 1,9 TDI ALH 66KW