Bmw E46 2.0 Diesel 110 kW něco klepe v motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bmw E46 2.0 Diesel 110 kW něco klepe v motoru
Ahoj chlapy
Potřeboval bych radu už skoro vůbec nevím,pořád mi něco kovově klepe v motoru.
Mám motor BMW M47N 2.0 Diesel 110 kW 4válec comon rail,když jsem auto koupil vše ok.Pak začalo brát vodu a bylo špatné těsnění pod hlavou,výměna provedena voda se neztrácí,ale bohužel to začalo klepat.Myslel jsem na špatné těsnění(tloušku) a vznikalo by tak detonační hoření,bohužel jsem na nic nepřišel.Znova demontáž a vše rozebráno a přeměřeno a nic. Pak se zjistilo,že to má vliv na drážkový řemen, když ho sundám auto je tiché. Měněno servo řízení, vodní pumpa, řemenice na klice a vodící kladka. Jediné co nebylo měněno je napínací kladka s napínacím mechanismem a alternátor.
Zvuk se projevuje tak, že v nízkých otáčkách cca 1600 – 2500 to lehce cvrliká,stačí povolit plyn přestane,když lehce přišlápnu hned to začne.A v otáčkách okolo 3000 – 3700 to kovově zvoní. Od vyšších ( 3700 – 5000 ) už bez jakéhokoli zvuku.To kovové klepání je slyšet nejvíce,když dám okamžitě plný plyn tak to dělá nejvíce kolem těch 3000-3700.Myslíte,že by to mohla dělat ta napínací kladka,popřípadě alternátor?Nebo nemáte jiný typ čím by to mohlo být, abych se na to ještě jednou podíval Díky moc
Potřeboval bych radu už skoro vůbec nevím,pořád mi něco kovově klepe v motoru.
Mám motor BMW M47N 2.0 Diesel 110 kW 4válec comon rail,když jsem auto koupil vše ok.Pak začalo brát vodu a bylo špatné těsnění pod hlavou,výměna provedena voda se neztrácí,ale bohužel to začalo klepat.Myslel jsem na špatné těsnění(tloušku) a vznikalo by tak detonační hoření,bohužel jsem na nic nepřišel.Znova demontáž a vše rozebráno a přeměřeno a nic. Pak se zjistilo,že to má vliv na drážkový řemen, když ho sundám auto je tiché. Měněno servo řízení, vodní pumpa, řemenice na klice a vodící kladka. Jediné co nebylo měněno je napínací kladka s napínacím mechanismem a alternátor.
Zvuk se projevuje tak, že v nízkých otáčkách cca 1600 – 2500 to lehce cvrliká,stačí povolit plyn přestane,když lehce přišlápnu hned to začne.A v otáčkách okolo 3000 – 3700 to kovově zvoní. Od vyšších ( 3700 – 5000 ) už bez jakéhokoli zvuku.To kovové klepání je slyšet nejvíce,když dám okamžitě plný plyn tak to dělá nejvíce kolem těch 3000-3700.Myslíte,že by to mohla dělat ta napínací kladka,popřípadě alternátor?Nebo nemáte jiný typ čím by to mohlo být, abych se na to ještě jednou podíval Díky moc
jj,když sundám řemen tak je ticho.Dneska jsem koupil komplet nový napínák a dělá to pořád.Tak už jediná věc alternátor,ale moc tomu nevěřím.Dokonce jsem zkoušel i další vodní pumpu.go.vojta píše:hm to chápu ,že máš z toho nervy.. ale takhle po netu když to neslyším je to dost těžké radit.. ten zvuk když sundáš řemen přestane?? jestli ano tak bych rozhodně vyloučil mechanický věci v motoru a šel po tom co pohání řemen..
