Bily dym 1.9TDi AHU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Bily dym 1.9TDi AHU

Příspěvek od Michal_0077 »

Koupil jsem VW Golf III 1.9TDi. motor tahne super ani pri peudke akceleraci nezakouri na dalnici neni problem drezet 160 i ve stoupani. Pri brzdeni motorem auto zacne strasne kourit a pote nejde akcelerovat. taky starty jsou spatny a za autem neni videt. Nevite cim by to mohlo byt? Olej ani voda neubyva. EGR Vaha predvstrik....? dekuju za radu
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Bydliště: Znojmookolo

Re: Bily dym 1.9TDi AHU

Příspěvek od Kuko »

Michal_0077 píše:Koupil jsem VW Golf III 1.9TDi. motor tahne super ani pri peudke akceleraci nezakouri na dalnici neni problem drezet 160 i ve stoupani. Pri brzdeni motorem auto zacne strasne kourit a pote nejde akcelerovat. taky starty jsou spatny a za autem neni videt. Nevite cim by to mohlo byt? Olej ani voda neubyva. EGR Vaha predvstrik....? dekuju za radu
me tohle delalo vymackane rozvodove kolecko na klice,jak rikas,po brzdeni motorem a nasledne akceleraci to zaclo hulit jak prase.no a pri tech startech to muzou delat i zhavice....,pokud jsi auto ted koupil,zkontroluj to,zhavice jsou prvni vec na kontrolu... ;)
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

Octavia startuje i bez zhavicu,tim nechci rict ze nemuzou byt spatne, uz jsem se setkal i se spatnyma vstrikama, slo vic do prepadu jak do motoru, pak samo startery na tdi netoci jak maji, oprava se skoro nevyplati, lepsi dat novy a co se tyka toho koureni tak to kolo na klice jsem uz taky videl hodne vymacakany, co turbo?
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

No remenice na klice od pomocnejch agregatu hazi. takze to bude asi tim rozvodovym koleckem. Auto jsem koupil z nemecka, vcera jsem s nim najel 800km. jede jako cert dalnice 150-170 porad a to jsem nedrzel plyn na podlaze. turbo to urcite nebude. No spis jak to opravit? dik za radu
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Na toto téma tu je mnoho příspěvků s řešením. Odkud jsi?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

Ozubene kolecko je venku. Bylo uplne volny a je o milimetr vymackane v aretacni plosce. Klika se zda v poradku je na ni jen otisk od kolecka. Staci dat nove kolecko??? Kolik stoji na motor AHU. diky za radu
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

klečko febi 500. Dej jenom nové kolčko a na 90% to děláš za 5 tis znova :D
Odkud jsi?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

no kolecko urco novy, co dal, tot otazka!Ja bych to dorval na krev a musi to byt dobry! mam na octavce kliku vydrbanou pod tim kolem jak hrom, to co tu popisujes je nic, dal jsem novy kolo a kliku po odmasteni namazal tekutym kovem a kolo nalepil a radne dotahl pri nastvenych rozvodech.Mam 20000km a zatim dobry! Tim nechci rict,ze je to ve 100pro stavu ale lepsi jak vyndavat kliku!! Udelej jak uznas za vhodne
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

zkusim tam dat to kolecko. klika se zda byt dobra na ni nic vymackaneho neni.
Uživatelský avatar
Kuko
Přispěvovatel
Příspěvky: 630
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 16:08
Bydliště: Znojmookolo

Příspěvek od Kuko »

Michal_0077 píše:zkusim tam dat to kolecko. klika se zda byt dobra na ni nic vymackaneho neni.
Me pak menili taky jen to kolecko,mam od te doby najeto 15000 a jede to v pohode.... ;)
BMW X5 3.0D. Dovoz vozidel EU ...... 777973224.
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

no chci to udelat poradne. zmerim hodinkama celni hazivost na klice. kolik je pripustna hodnota?
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

tak jsem to promeril. celni plocha je docela vymackana. problem je ze na to nemam frezu. frezy co mam doma maji vsechny velkej vnitrni prumer, takze bych to neudelal az do stredu. Nemate nekdo tu frezu? jsem z okresu Usti nad Orlici. nebo da se nekde koupit. jestli se neda sehnat tak bych si ji nechal vyrobit. dik
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Já ji mám, psal jsem ti SZ.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 23:15

Příspěvek od mensik4 »

Takhle nejak by měla vypadat :D ..Nechali jsme si ji udělat (Fréza stále v pernamenci).

Obrázek
V70 II 2.5Tdi 103kw
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

tak klika uz je zarovnana. je tam nove kolo, novy sroub 12.9. Obrázek
Auto nastartovalo na prvni otoceni a zadny dym... dik za rady Michal
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“