Octavka II 1.9 TDI 77kw klepe motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Octavka II 1.9 TDI 77kw klepe motor

Příspěvek od Jake »

po nejake dobe to prestane ale pri startu a nejakych 5 min po nem mlatí jak kovadlina ve vyfuk potrubi je dost oleje..turbo je ok,kdyz vytahnu zhavicky vsechny jsou cerne,rozvody ok,nechce se mi sundavat hlava..nemohlo tam treba neco uletet kdyz nekdo prelil olej nebo tak?ale prijelo to po ose az z Francie.. :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Octavka II 1.9 TDI 77kw klepe motor

Příspěvek od slovacek.milos »

Jake píše:po nejake dobe to prestane ale pri startu a nejakych 5 min po nem mlatí jak kovadlina ve vyfuk potrubi je dost oleje..turbo je ok,kdyz vytahnu zhavicky vsechny jsou cerne,rozvody ok,nechce se mi sundavat hlava..nemohlo tam treba neco uletet kdyz nekdo prelil olej nebo tak?ale prijelo to po ose az z Francie.. :?

na vag a TDi graf miloš
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

ok.zkusim a dam sem pripadne :roll:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

VAG ano, ale TDi graf asi ee
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: Octavka II 1.9 TDI 77kw klepe motor

Příspěvek od toby66kw »

Jake píše:po nejake dobe to prestane ale pri startu a nejakych 5 min po nem mlatí jak kovadlina ve vyfuk potrubi je dost oleje..turbo je ok,kdyz vytahnu zhavicky vsechny jsou cerne,rozvody ok,nechce se mi sundavat hlava..nemohlo tam treba neco uletet kdyz nekdo prelil olej nebo tak?ale prijelo to po ose az z Francie.. :?
Potom to jede a při dalším startu zase mlátí,jesli jo to má dobrou náturu ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:VAG ano, ale TDi graf asi ee
a proč zkusíš jestli ti třeba nelíce nahoru dolu, v paměti závad by měla být počátek mimo toleranci miloš
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:VAG ano, ale TDi graf asi ee
a proč zkusíš jestli ti třeba nelíce nahoru dolu, v paměti závad by měla být počátek mimo toleranci miloš
to by musel být hooooodně volný řemen.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

zavady zadne to nepise.. a mlati a mlati kdyz otevru vicko taky topekne fouka..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:
slovacek.milos píše:
Tomas.cz píše:VAG ano, ale TDi graf asi ee
a proč zkusíš jestli ti třeba nelíce nahoru dolu, v paměti závad by měla být počátek mimo toleranci miloš
to by musel být hooooodně volný řemen.....
no já měl třeba ten zobáček na kladce co je jako v bloku ten vyletěl ohl se a bylo donapínáno a čerpadlo pak cestovalo a vesele bloudilo, jsem o tom hodil řeč v autorizovaném servisu a že čerpadla přeskakují často miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tohle je ale PD.
Uživatelský avatar
mindo
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 20 pro 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovsky Hradok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mindo »

Aký tam dávaš olej?
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Ja bych se spíš podíval jestli žhavící svíčky moc dlouho nežhaví nebo moc silně a pak na kapající vstřiky.
T4+B5,5
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

Jake píše:zavady zadne to nepise.. a mlati a mlati kdyz otevru vicko taky topekne fouka..

...ked sa Ti už kadí z vička na olej tak to nieje najlepšie...a motor má aký tah...?
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

olej ten co tam patri..tam davali ..auto tahne normalne ale proste chvily to docela mlati..zitra vyzkousim ten graf.. jestli to nedela treba nejakej valec jen..
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

a sundal jsi aspoň dekl z hlavy? půjde stejně dolů , vačka je OK?, a hydroštely? dost riskuješ , zítra sem dám pěkný fotečky co to umí udělat :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“