Zdarec chlapáci mám dotaz.. Palivový čerpadlo na 1.9dci trafic 74kW 02 rok má valit pořád i po nastartování, nebo jen na začátek natlačí a pak si to už čepradlo na CR saje samo? Pak ještě něco, dekl na palivovým filtru má regulátor tlaku paliva, nebo je tam jen předehřev... Díky moc za rady.čus
PS: problém a řešení co jsem psal prve s touto věcí nesouvisí.Je to moje zvědavost.
Naposledy upravil(a) skeletor dne 07 říj 2008, 21:31, celkem upraveno 2 x.
no viem ze ked na alfe je posahane tak ti ani nechyti pokial nenatlaci cize keby auto slo a prestalo podavat tak by sa mal motor zhasnut neviem ako je to u peugeota
Protože pokud nejede pomocný podávací čerpadlo na který se ptám, tak se do filtru nic nedostane a mělo by to vycucat filtr a chcíííííp, což se nějak nestalo. Proto mi to vrtá hlavou.
Peete píše:no spis se tam neudela ten spravnej tlak a proto chcip...
No jo, kéž by chcíp,ale ta věc jede a to mě pěkně sere... Pomocná pumpa neběží, pouze při startu a šťáva do toho taky jde jen na start a pak prd... Vrtám se vtom, protože to ráno už chytá hezky(žhavení bylo KO),ale jede tak 30 sec a pak zdechne. 3x otočím klíčem, ať se tam narve nafta a už to jede celý den. Ale i když to mám zvedlý a napíchlí za chodu pal.pumpu tak nic.
u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
bepa píše:u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
Ak je v tom 1.9dci vstrekovacie cerpadlo CP3 tak podavacie cerpadlo bezi len pred startom. Ak je CP1, cerpadlo bezi stale.
bepa píše:u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
Ak je v tom 1.9dci vstrekovacie cerpadlo CP3 tak podavacie cerpadlo bezi len pred startom. Ak je CP1, cerpadlo bezi stale.
Mrknu na to ráno a dám opět vědět, ať to má taky nějakej konec. Díky
bepa píše:u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
Ak je v tom 1.9dci vstrekovacie cerpadlo CP3 tak podavacie cerpadlo bezi len pred startom. Ak je CP1, cerpadlo bezi stale.
Mrknu na to ráno a dám opět vědět, ať to má taky nějakej konec. Díky
Tak mi bylo řečeno, že pal pumpa tam je jen na dopravu nafty do pal.filtru při startu.