Dotaz Dci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Dotaz Dci

Příspěvek od skeletor »

Zdarec chlapáci mám dotaz.. Palivový čerpadlo na 1.9dci trafic 74kW 02 rok má valit pořád i po nastartování, nebo jen na začátek natlačí a pak si to už čepradlo na CR saje samo? Pak ještě něco, dekl na palivovým filtru má regulátor tlaku paliva, nebo je tam jen předehřev... Díky moc za rady.čus ;)
PS: problém a řešení co jsem psal prve s touto věcí nesouvisí.Je to moje zvědavost. :)
Naposledy upravil(a) skeletor dne 07 říj 2008, 21:31, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

no pokial viem tak na jtdcku ide aj po nastartovani stale
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

po nastartovani jede a tlaci
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

Peete píše:po nastartovani jede a tlaci
Jak to, že to auto jede, když by mělo vysát pal.fitlr a zdechnout!!!! :?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

preco by ho malo vysat?
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

tak treba u Mondea to vysaje palivac a zdechne, ale u Peugeotu, jakmile prestane podavat, hned vypina
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

no viem ze ked na alfe je posahane tak ti ani nechyti pokial nenatlaci cize keby auto slo a prestalo podavat tak by sa mal motor zhasnut neviem ako je to u peugeota
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

jurki888 píše:preco by ho malo vysat?
Protože pokud nejede pomocný podávací čerpadlo na který se ptám, tak se do filtru nic nedostane a mělo by to vycucat filtr a chcíííííp, což se nějak nestalo. Proto mi to vrtá hlavou. (hm)
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

no spis se tam neudela ten spravnej tlak a proto chcip... :kun:
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

Peete píše:no spis se tam neudela ten spravnej tlak a proto chcip... :kun:
No jo, kéž by chcíp,ale ta věc jede a to mě pěkně sere... Pomocná pumpa neběží, pouze při startu a šťáva do toho taky jde jen na start a pak prd... Vrtám se vtom, protože to ráno už chytá hezky(žhavení bylo KO),ale jede tak 30 sec a pak zdechne. 3x otočím klíčem, ať se tam narve nafta a už to jede celý den. Ale i když to mám zvedlý a napíchlí za chodu pal.pumpu tak nic. (crazy)
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Odpovědi: 0
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
Laco19
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2006, 00:07
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 »

bepa píše:u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
Ak je v tom 1.9dci vstrekovacie cerpadlo CP3 tak podavacie cerpadlo bezi len pred startom. Ak je CP1, cerpadlo bezi stale.
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

;)
Naposledy upravil(a) skeletor dne 08 říj 2008, 23:26, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

Laco19 píše:
bepa píše:u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
Ak je v tom 1.9dci vstrekovacie cerpadlo CP3 tak podavacie cerpadlo bezi len pred startom. Ak je CP1, cerpadlo bezi stale.
Mrknu na to ráno a dám opět vědět, ať to má taky nějakej konec. Díky
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

skeletor píše:
Laco19 píše:
bepa píše:u DCi je několik čerpadel vysokotlakejch některy potřebujou tlak pořad některy při startu a některy si sajou sami.Třeba renault 1,5DCi ma klasickej balonek čerpadlo si saje samo .Nevim jak přesně to je u 1,9DCi
Ak je v tom 1.9dci vstrekovacie cerpadlo CP3 tak podavacie cerpadlo bezi len pred startom. Ak je CP1, cerpadlo bezi stale.
Mrknu na to ráno a dám opět vědět, ať to má taky nějakej konec. Díky
Tak mi bylo řečeno, že pal pumpa tam je jen na dopravu nafty do pal.filtru při startu. (hm)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“