Studené starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Bydliště: Poděbrady

Studené starty

Příspěvek od Ykka »

AEL špatně chytá když je pod nulou, dlouho točí a pak se postupně rozbíhá, předvstřik je v pořádku, filtry nové, žhavení funguje. Budu měřit kompresní tlaky, kolik by měl mít aby to startovalo?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Re: Studené starty

Příspěvek od Zdeněk M »

Ykka píše:AEL špatně chytá když je pod nulou, dlouho točí a pak se postupně rozbíhá, předvstřik je v pořádku, filtry nové, žhavení funguje. Budu měřit kompresní tlaky, kolik by měl mít aby to startovalo?
25-31 Bar-pro nový motor, 19Bar mez opotrebení.
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

díky
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Ykka píše:díky
A rozdil mezi valci je max.5Bar. A skontroluj kolecko na klice,jestli ti haže řemenice na klice tak to muže být tim. Dale jestli ti nepada nafta,zkus dat saní s kanystru a rano uvidis,taky palivovej filtr,dat novej. A teplý ti to chytne na brnk,nebo 2-3krat zatocí a chytne. Kolik to ma najeto.
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

mam stejny problem. Do nuly mi to chyta na brnk. Ted jak mrzne, mam obavy zda rano vubec chyti....napoprve 1 skyt, pak 2 pak to mlati na jeden valec - mozna s bidou dva....hruza. Za 20 vterin se to uklidni a rozbehne na vsechny....Po par hodinach chyta uz na drb celej den i kdyz uplne vystydne....

predvstrik uprostred, zhavicky novy, vzduch v hadicce asi neni....ze by vstriky, cerpadlo nebo tlaky?

je to AHF 81kW rotačka
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

Zdeněk M píše: A rozdil mezi valci je max.5Bar. A skontroluj kolecko na klice,jestli ti haže řemenice na klice tak to muže být tim. Dale jestli ti nepada nafta,zkus dat saní s kanystru a rano uvidis,taky palivovej filtr,dat novej. A teplý ti to chytne na brnk,nebo 2-3krat zatocí a chytne. Kolik to ma najeto.
Teplý chytá okamžitě, druhej den ještě taky, až když stojí déle tak se nechá přemlouvat. Ještě zkusím přehodit baterku jestli netočí moc pomalu. Palivový filtr se mění pravidelně, najeto 220, kolečko na klice jsem kontroloval když se měnily rozvody. Čerpadlo jsem měl pro jistotu na stolici a nic na něm nenašli, údajně bez opotřebování.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tie tlaky si meral?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

morose píše:mam stejny problem. Do nuly mi to chyta na brnk. Ted jak mrzne, mam obavy zda rano vubec chyti....napoprve 1 skyt, pak 2 pak to mlati na jeden valec - mozna s bidou dva....hruza. Za 20 vterin se to uklidni a rozbehne na vsechny....Po par hodinach chyta uz na drb celej den i kdyz uplne vystydne....

predvstrik uprostred, zhavicky novy, vzduch v hadicce asi neni....ze by vstriky, cerpadlo nebo tlaky?

je to AHF 81kW rotačka
Změř tomu kompresy,20 sekund je dlouhá doba než se chytne,pokud bude ok tak vytahej vstriky a neh je skontrolovat,čerpadlem to nebude. Mě to taky nad nulou chytalo krasně a pod nulou jakoby na tri,vsichni to je komprese to ma už 290000km,tak sem ji nechal změrit a vsechny valce 31 bar,vyndal sem vstriky a vsechny v prdely,2 nizký otvírací tlak,jeden brindal a ctvrtý střikal na hovno. Ale 20 sekund se to nehádalo než se rozebeheh,chytnul hned,zahaproval jakoby sel na tri a do 2 sekund a sel na ctyři. Od startu to celý trva tak 5sekund než beží plynule na ctyři. Pak to muže delat že nekde spadava nafta,me to taky delalo,když sem stal predkem v kopci tak rano to nehtelo chytit. Měl sem tež AHF.
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

pěkně řečeno. Dělá mě to uplně stejně jak říkáš. Pod nulou chytne na drc a ty dvě sekundy se zahádá a pak normál. Vstřiky mám asi měsíc a půl nové ty 764 a dělá mě to pořád,tak toto bude u mě asi jinej problém. Návíc mám dvouhmotu spojku a už se mě vysipala. Nemůže to dělat ani tá spojka kdyby náhodou?????? :(
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

Mam stejný problem,nejdřív to hapruje na 3 a do cca 2 sekund na 4...minuly rok jsem daval po celou dobu ve větším množství aditivim a ani jednou mi to neudělalo...
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Traker píše:pěkně řečeno. Dělá mě to uplně stejně jak říkáš. Pod nulou chytne na drc a ty dvě sekundy se zahádá a pak normál. Vstřiky mám asi měsíc a půl nové ty 764 a dělá mě to pořád,tak toto bude u mě asi jinej problém. Návíc mám dvouhmotu spojku a už se mě vysipala. Nemůže to dělat ani tá spojka kdyby náhodou?????? :(
Jak vysypala,mlátí ti ti to pri zdechaní,kope do pedalu když ji vyslapnes.
Uživatelský avatar
Ykka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 17 črc 2006, 18:19
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Ykka »

misoVW píše:Tie tlaky si meral?
Ještě ne nějak se k tomu pořád nemůžu dostat :D Zazlobí to každou zimu ale jen když stojí pár dní venku, neřešil jsem to protože normálně parkuju v garáži. Dneska jsem přehodil baterku z druhýho auta tak se uvidí, pokud se nic nezmění tak to změřím. Mně jak chytne tak běží hned rovnoměrně, jen dlouho točí, postupně se jakoby roztáčí rychleji startér takže mám podezření na tu baterii ale zajímavý je že s tím vydrží motat půl minuty.
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

tech 20sec trva nez se motor uklidni...jinak tocim cca 4sec dlouho. Na poprve nic, při druhym startovani a přidani plynu se to s velkm mlacenim uz nekdy udrzi na ty dva valce....kdyz ani to ne, tak vetsinou napotreti uz jakztakz jo....ma to 220tis najeto....ale jak rikam cely den to pak chyta na pul otacky - proste bezvadne....

prodlouzil jsem dobu zhaveni - to vliv nema, ani nekolikere nazhaveni ne. Start davka je na max....

asi tam prileju trochu benzinu, uz nevim....merak na komprese nemam. :?
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Zdeněk M píše:
Traker píše:pěkně řečeno. Dělá mě to uplně stejně jak říkáš. Pod nulou chytne na drc a ty dvě sekundy se zahádá a pak normál. Vstřiky mám asi měsíc a půl nové ty 764 a dělá mě to pořád,tak toto bude u mě asi jinej problém. Návíc mám dvouhmotu spojku a už se mě vysipala. Nemůže to dělat ani tá spojka kdyby náhodou?????? :(
Jak vysypala,mlátí ti ti to pri zdechaní,kope do pedalu když ji vyslapnes.
Ne to ne.Když jedu a před křižovatkou vyřadim a jak zastavim,tak to mírně haže motorem a za chvíli se to uklidní a když jedu třeba na trojku a dám plný plyn,tak to začne vybrovat jak svina a to asi ta spojka klouže. Tam jsou pré pružinky na té dvouhmotě a oni se vysipali,v létě musim dát jednohmotu
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
peto.
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2009, 14:47

Příspěvek od peto. »

mne to tiež pri startovani ide akoby na 3 valce a o par sekund uz je to v pohode. teply bez problemov. ja mam octavku a tiež by ma to zaujimalo co to može byt
octavia 81 kW 2004
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“