jaký olejový chladič
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaký olejový chladič
chci se poradit jak velký olejový chladič?
je lepší větší chladič než menší i když celkové množství vzduchu bude stále stejné? jsem limitován otvorem v nárazníku, všechen vzduch bude veden k chladiči a jde mi o to jestli stačí menší, nebo je lepší větší. dík za názory a postřehy
je lepší větší chladič než menší i když celkové množství vzduchu bude stále stejné? jsem limitován otvorem v nárazníku, všechen vzduch bude veden k chladiči a jde mi o to jestli stačí menší, nebo je lepší větší. dík za názory a postřehy
Re: jaký olejový chladič
Bohate postací, seriovej s ASZ, je to vymenik voda olej, pri studeným oleji se zahriva od vody, po zahratí zas obracene. Naporovej když stojis ti je prd platnej, navic tahas hadice, vic spoju v okruhu, pravdepodobnost netesnosti atd.......redleon píše:chci se poradit jak velký olejový chladič?
je lepší větší chladič než menší i když celkové množství vzduchu bude stále stejné? jsem limitován otvorem v nárazníku, všechen vzduch bude veden k chladiči a jde mi o to jestli stačí menší, nebo je lepší větší. dík za názory a postřehy
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
dá se koupit i chladič oleje, co se napojí na stávající výměník
jinak v kombinaci se sériovým, nebo nejlíp s ASZ/ARL výměníkem musí stačit i ten nejmenší náporový chladič. Pokud s tím jezdíš vrchy nebo rally, tak si myslím že v pohodě postačí. Jestli to máš na vytrvalostní závody na okruhu, tak tam by byl možná lepšínějakej větší, ale nevím, možná bude stačit i malej, chce to vyzkoušet...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Co jezdime vrchy s Felinou 1,6 16V 240psturbo kamna power píše:dá se koupit i chladič oleje, co se napojí na stávající výměníkjinak v kombinaci se sériovým, nebo nejlíp s ASZ/ARL výměníkem musí stačit i ten nejmenší náporový chladič. Pokud s tím jezdíš vrchy nebo rally, tak si myslím že v pohodě postačí. Jestli to máš na vytrvalostní závody na okruhu, tak tam by byl možná lepšínějakej větší, ale nevím, možná bude stačit i malej, chce to vyzkoušet...
ja mam ARL jazdim s tym okruh
výmenník som odstavil
dal som 16 riadkový chladič
medzikus z termostatom 80stupnovým od mocalu
Ked sa presuvam olej ma cca 80stupnov
Ked jazdím okruh tak ani za 30min nakladačky sa olej neprehupne cez 110stupnov
výmenník som odstavil
dal som 16 riadkový chladič
medzikus z termostatom 80stupnovým od mocalu
Ked sa presuvam olej ma cca 80stupnov
Ked jazdím okruh tak ani za 30min nakladačky sa olej neprehupne cez 110stupnov
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
A kolik ti to ukazovalo když jsi tam mel seriovej vymenik.Tunerko píše:ja mam ARL jazdim s tym okruh
výmenník som odstavil
dal som 16 riadkový chladič
medzikus z termostatom 80stupnovým od mocalu
Ked sa presuvam olej ma cca 80stupnov
Ked jazdím okruh tak ani za 30min nakladačky sa olej neprehupne cez 110stupnov
ja mam svoj motor rad a hodnota 120 stupnov sa mi už nelubila
natož to ako by to bolo ked by som mu daval 30min na okruhu bez oil coolera a z výmenníkom, a ked k tomu prirátame háklive PD na olej (ked sa seriove PD prehrieva ja na dialnici olejovo) radej veciam predchádzam ako riešim ich následky
čidlo teploty je vo vani, na filtri môže mať o trocha viac
natož to ako by to bolo ked by som mu daval 30min na okruhu bez oil coolera a z výmenníkom, a ked k tomu prirátame háklive PD na olej (ked sa seriove PD prehrieva ja na dialnici olejovo) radej veciam predchádzam ako riešim ich následky
čidlo teploty je vo vani, na filtri môže mať o trocha viac
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
pokud to mas naslapaný a davas tomu, tak je tam ten naporový chladic dat.Tunerko píše:ja mam svoj motor rad a hodnota 120 stupnov sa mi už nelubila
natož to ako by to bolo ked by som mu daval 30min na okruhu bez oil coolera a z výmenníkom, a ked k tomu prirátame háklive PD na olej (ked sa seriove PD prehrieva ja na dialnici olejovo) radej veciam predchádzam ako riešim ich následky
čidlo teploty je vo vani, na filtri môže mať o trocha viac
je to na leona TDi 200koní, teplota běžně přes 120stupnu, nechce se mi dávat "jen" větší výměník, protože tomu nevěřím že to bude až takový rozdíl.
možnost netěsností je větší jako při stavbě FMIC a taky ho každej dává:)
chci k tomu dodělat náporový.
šlo mi o to jestli větší chladič bude lepší než menší jestli přes něj projde stejné množství vzduchu
možnost netěsností je větší jako při stavbě FMIC a taky ho každej dává:)
chci k tomu dodělat náporový.
šlo mi o to jestli větší chladič bude lepší než menší jestli přes něj projde stejné množství vzduchu