Fabia PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
rendys
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Fabia PD

Příspěvek od rendys »

Mám fabii combi 1,9 TDi PD, v poslední době se mi nějak zvedla spotřeba o cca 0,5l, auto začalo víc kouřit a při ranním startu dost kolísají otáčky(zahřáté v poho, čím víc zima tím víc kolísají), a při pozvolném rozjíždění auto kolem cca 1500 ot. jakoby lehce cukne, pak už nic u dalších rychlostí taky ne, jen na1., jinak motor jede normál,pravidelný servis, naj 190tis. Poradí někdo?
trojka
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 20 říj 2006, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od trojka »

Co píše VAG?
rendys
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rendys »

žádný problém, jen váha a možná egr nemá ty správné hodnoty, myslíte chlapi, že to to tím může být?
zítra to ještě jednou testnu
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no mozna to prave bude tou vahou a egr :-)
tak jsem dej vypis z Vagu treba v tom nekdo neco najde

to ze to vic kouri, muze byt prave ta vadna vaha..popr, ze ti blbne egr
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Zaslepiť poprípade obmedziť EGR ;)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
rendys
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rendys »

tak jsem udělal log, vidíte tam nějakou příčinu toho co popisuji?

Friday,08,December,2006,10:12:51
038 906 019 AF,,1.9l R4 EDC G000SG 1110,

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,MAF,Atmos. pressure,Intake air press.,Throttle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP
,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,800-1100,sensor -f96-,1900-2150,100%,TIME,2850-3150,1900-2150,1900-2150,55-75%
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar,%,STAMP, /min, mbar, mbar, %
,0.00,1617,850.0,764.4,4.8,0.63,1029.0,948.6,1550.4,100.0,1.27,1890,1927.8,1978.8,57.0
,1.93,2037,850.0,1127.0,4.8,2.58,1082.9,948.6,1927.8,100.0,3.24,2373,1958.4,1917.6,61.0
,3.88,2541,845.0,1053.5,4.8,4.52,1024.1,948.6,1958.4,100.0,5.15,2856,2040.0,1978.8,61.8
rendys
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rendys »

ten log je k ničemu, že nikdo nic?
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no spis nekde vystav cely ten soubor, nebo z toho alespon udelej pekny sloupecky..takhle se v tom nikdo nevyzna
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Bedrich
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 lis 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Všechovice

Příspěvek od Bedrich »

A co přesně znamená, že to začalo víc kouřit?
Myslím jako dobíla jenom když stojíš a nebo když na to šlápneš.

Jinak já osobně si myslím, že EGR to nebude, možná se ale pletu, protože EGR by ti dělal to, že by při brždění motorem to jako pokuckávalo (jen tak jemně).
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Něco podobného někdo řešil na VW fóru a bylo to tandem.čerpadlo.Kdyby něco,mám doma jedno nové na prodej
rendys
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od rendys »

[quote="Bedrich"]A co přesně znamená, že to začalo víc kouřit?
Myslím jako dobíla jenom když stojíš a nebo když na to šlápneš.
Jinak já osobně si myslím, že EGR to nebude, možná se ale pletu, protože EGR by ti dělal to, že by při brždění motorem to jako pokuckávalo (jen tak jemně).
.........................................................................................................

Větší kouření při sešlapnutí, dobře pozorovatelné za tmy , kdy za mnou jede auto a v jeho světlech nádherně vidím , že zadýmí i při zrychlení lehkou nohou, skoro stejně jako "na podlahu", to mě právě točí, a přičítám tomu i tu větší spotřebu. Barva kouře standart, bílá určitě ne, je tmavá. Jinak auto jde za plynem skvěle, jede jak z praku, tak nevím.
Bedrich
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 16 lis 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Všechovice

Příspěvek od Bedrich »

Jen tak pro jistotu nepřibývá ti oleje?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“