Kde jsou zhavici svicky?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lukas
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 15:04
Bydliště: Ceske Budejovice

Kde jsou zhavici svicky?

Příspěvek od lukas »

Dnes jsem nenastartoval svuj transporter T4 2.4D z roku92.
Mam pocit,ze mi v servisu zapomneli zapojit zhavici svicky.Nevite nekdo kde je najdu?Hledal jsem nejaky obrazek na netu,ale marne.Dekuji za pomoc. :)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Na žhaviče se nejlépe dostaneš ze spodu, ale prvni se podívej na pojistku žhavičů.
Honzis
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 11:37

Příspěvek od Honzis »

Ahoj všem, já už ty svíčky našel (také T4 2,4d, jen rok 98), ovšem nepodařilo se mi je vymontovat. Dá se to udělat bez toho, že bych musel demontovat alternátor, vývěvu a čerpadlo?!? Po včerejších zkušenostech (odpoledne v dílně) se mi to zdá nemožné...
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

ja som to robil a odporucam demontaz alternatora a trubiek od cerpadla a vstrekov a potom sa to da gynekologicky spravit ale chce to trpezlivost :D , samozrejme vymenit vsetky nie len tie vadne. drzim palce a pevne nervy (wallbash)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Je to pakárna to měnit, já jsem to dělal bez demontáže alt., jinak přesně jak píše kevino. Ale pokud ho sundáš je to lepší.
Honzis
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 11:37

Příspěvek od Honzis »

Díky za odpověď, radost z toho teda nemám, ale lepší, než kdybyste mi napsali, že to jde fpoho, stačí kouska šikovnosti, to by mě vážně rozezlilo :-) Svíčky mám koupený, akorát jsem to taky kokos moh udělat zároveň s rozvodama před půl rokem... Nu což... :-)
Honzis
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 11:37

Příspěvek od Honzis »

Tak sláva vlasti výletu, děkuji všem za rady, dolů šla vývěva a všechny trubky od vstřiků a s trochou zalomených rukou jsem to zvládnul. Dvě z pěti žhaviček byly v háji, teď to startuje jak zamlada :-) Trochu mi vadí, že to i na teplej motor žhaví snad deset vteřin, to bude asi to mnohokrát zmiňovaný teplotní čidlo na hadicích k motoru, co?
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

No já mám Toledo 1,9D 1995 a taky mi to žhaví i při teplým motoru. Teplotní čidlo mám nový. Ale mám pocit, že někdo psal, že to u těchto starých motorů je normální. Ale i když je motor teplej a nažhavím, tak to chytí rychleji než bez žhavení.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Honzis
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 11:37

Příspěvek od Honzis »

Tak nakonec stačilo vyměnit teplotní čidlo za 304 Kč a je po problému, žhaví na teplym motoru jen chvililinku... Jen toho Fridexu, co jsem se napil, když jsem to měnil... :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“