TDI tech píše:Dovolim si tvrdit ze to GT1749VA ma iba o malinko vacsi potencial ako to povodne GT1646V takze je otazne ci to ma vyznam menit. Pokial uz silou mocou chces menit to turbo tak tam daj aspon VB prip. nieco modernejsie napr. GTB1749VK alebo nejaky fajny hybrid.
No, prozatim nemam presne udaje (chapej objektivni zmereni) o potencialu VA a GT1646V, ale mam obavy, ze nehnu ani brvou, paklize se ukaze, ze GT1646V ma vetsi potencial ... protoze ne vzdy hraje roli velikost, ale i geometrie (LOL poznamka: aneb, kdyz ho ma nekdo dlouheho, neznamena to uspech paklize je morbidniho tvaru nebo nefunkcniho
A jinak ano, ja vidim jako nejlepsi mozne reseni GTB1749VK ... bohuzel, prozatim je to jasny vitez
Hromy22 píše:Hybrid ne ! Mám vlastní zkušenost že nefungují

Pockej, nepausalizuj, proste napis jen: mel jsem moznost vyzkouset hybrida od toho a toho upravce a nefungoval
Nicmene, pravidelni ctenari vedi pro
jaky hybrid ses rozhodl a kdo byl vyrobcem. Take vime, jak
a za jak dlouho dopadl.
Ale ja souhlasim s tim, ze neni nad osobni zkusenost:
- nenechat si poradit
- mit vlastni hlavu
- koupit
- namontovat
- zjistit, ze to nefunguje
- hledat chyby jinde (protoze prece ten hybrid je novy a proste MUSI fungovat)
- konecne prijit na to, ze to je hybridem
- resit to s dodavatelem
- zjistit, ze ten to odmita resit
- byt nucen vyvinout na nej tlak
- on, navzdory tomu, ze se vyjadril, ze funguje perfektne, tak nasledne zjisti, ze udelal chybu
- neomluvi se a se slovy informujici ve smyslu "ted je to v poradku" ze sebe udela vola (protoze potvrdi,
ze je lhar)
- nabidne smesnou kompenzaci za to, ze clovek bude drzet hubu a nebude se verejne zminovat ... zdrceny, bezradny clovek prikyvne
- po namontovani stale nesplnuje ani zdaleka predpoklady, pro ktere byl za
nehorazne penize porizen
- clovek znechucene jezdi par km, dojde k nazoru, ze toto proste stravit nemuze a proda ho za polovicni cenu, tedy za realnou hodnotu, spolkne hrdost
- pak si to secte a nestaci se divit, na kolik ho tato zkusenost vysla
- sebere penize, ktere mu zbyly a kontaktuje cloveka, ktery byl schopen zajistit v pocatku kvalitnejsi, fungujici a levnejsi reseni jiz na pocatku
... a je zdrcen, protoze si uvedomi, ze v ramci ziskani vyse uvedene zkusenosti proinvestoval tolik, ze uz nema ani na to reseni, ktere mohl na pocatku zvolit, usetril by nejen v pocatku ale i prubehu, ale hlavne, uz by spokojene jezdil.
Slovy Brana - budiz vytesana do kamene:
BH motor píše:UPRAVA- Clovek place ako je 10000 vela
OPRAVA- Clovek je rad ze to bolo iba 30000
Osobna skusenos. Cim viac ludi bude robit garaztuning tym viac bude roboty o pol roka o rok. Nie ze by som bol zastancom ale ked sa inac neda aj toto je kseft, Nasledna oprava je 4x taka zaujimava ako samotna uprava a clovek je stastny ze auto beha. A reklama toho cloveka je dostatocna na to aby si k dotycnemu uz nedal nik dofukat ani bicykel. To nepisem na margo tohoto pripadu ale vseobecne.
Info: s Hromym jsem si tuto celou kauzu "prozil" pres telefon - byly to sahodlouhe telefonaty (ikdyz jsem byl v Nemecku) plne emoci jakymi jsou rozcarovani, beznadej, zoufalost, zlost, agrese apod.
Nicmene, vsichni muzete byt Hromymu a jemu podobnym, kteri najdou odvahu to sdelit vdecni, protoze oni vam tyto zkusenosti zainvestovali a jen doplnuji mozaiku.
... otazkou je, kdy uz se ti lide pouci, premyslim, co se bude jeste muse stat, aby to lidi opravdu nejen zacali vnimat, ale i pochopili!
