VÝMĚNA TURBA

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

FRANC PAVEL
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 04 lis 2015, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bedihošť

VÝMĚNA TURBA

Příspěvek od FRANC PAVEL »

Zdravím,SUPERB 77 Kw pomuže výměna turba z 96 kW ??
protože jinak je to mrtvice.... :)
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

bez změny softwaru ne.
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

To musi bejt strasny mit v supovi 77kw.
Obcas jezdim s 103kw a i to je mrtvola
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Mám 77kW v Passatu.
S 96kW turbem a patřičným softem je to o dost živější auto ;-)

Počítej s tím, že budeš muset prevarit přírubu na výfuku (pokud tam máš sponu).
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

Pokud je ten Superb s DPF, tak turbo z 96kW ne e.
Ale z 103kW BMM jde.
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

ja mam passata 74kw a musim rict ze v originalu to nemuze stacit ani duchodcum,mel jsem turbo z 96kw a odladeno a opravdu parada,nyni mam maleho hybrida a vstriky al,ted v sobotu to brouk poladil a je to zase o moc lepsi,takze cokoliv udelas tak musis nechat poladit soft
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Dovolim si tvrdit ze to GT1749VA ma iba o malinko vacsi potencial ako to povodne GT1646V takze je otazne ci to ma vyznam menit. Pokial uz silou mocou chces menit to turbo tak tam daj aspon VB prip. nieco modernejsie napr. GTB1749VK alebo nejaky fajny hybrid.
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Hybrid ne ! Mám vlastní zkušenost že nefungují :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak které (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI tech píše:Dovolim si tvrdit ze to GT1749VA ma iba o malinko vacsi potencial ako to povodne GT1646V takze je otazne ci to ma vyznam menit. Pokial uz silou mocou chces menit to turbo tak tam daj aspon VB prip. nieco modernejsie napr. GTB1749VK alebo nejaky fajny hybrid.
No, prozatim nemam presne udaje (chapej objektivni zmereni) o potencialu VA a GT1646V, ale mam obavy, ze nehnu ani brvou, paklize se ukaze, ze GT1646V ma vetsi potencial ... protoze ne vzdy hraje roli velikost, ale i geometrie (LOL poznamka: aneb, kdyz ho ma nekdo dlouheho, neznamena to uspech paklize je morbidniho tvaru nebo nefunkcniho (LOL)

A jinak ano, ja vidim jako nejlepsi mozne reseni GTB1749VK ... bohuzel, prozatim je to jasny vitez :roll:
Hromy22 píše:Hybrid ne ! Mám vlastní zkušenost že nefungují :)
Pockej, nepausalizuj, proste napis jen: mel jsem moznost vyzkouset hybrida od toho a toho upravce a nefungoval :wink:

Nicmene, pravidelni ctenari vedi pro jaky hybrid ses rozhodl a kdo byl vyrobcem. Take vime, jak a za jak dlouho dopadl.

Ale ja souhlasim s tim, ze neni nad osobni zkusenost:
- nenechat si poradit
- mit vlastni hlavu
- koupit
- namontovat
- zjistit, ze to nefunguje
- hledat chyby jinde (protoze prece ten hybrid je novy a proste MUSI fungovat)
- konecne prijit na to, ze to je hybridem
- resit to s dodavatelem
- zjistit, ze ten to odmita resit
- byt nucen vyvinout na nej tlak
- on, navzdory tomu, ze se vyjadril, ze funguje perfektne, tak nasledne zjisti, ze udelal chybu
- neomluvi se a se slovy informujici ve smyslu "ted je to v poradku" ze sebe udela vola (protoze potvrdi, ze je lhar)
- nabidne smesnou kompenzaci za to, ze clovek bude drzet hubu a nebude se verejne zminovat ... zdrceny, bezradny clovek prikyvne
- po namontovani stale nesplnuje ani zdaleka predpoklady, pro ktere byl za nehorazne penize porizen
- clovek znechucene jezdi par km, dojde k nazoru, ze toto proste stravit nemuze a proda ho za polovicni cenu, tedy za realnou hodnotu, spolkne hrdost
- pak si to secte a nestaci se divit, na kolik ho tato zkusenost vysla
- sebere penize, ktere mu zbyly a kontaktuje cloveka, ktery byl schopen zajistit v pocatku kvalitnejsi, fungujici a levnejsi reseni jiz na pocatku

... a je zdrcen, protoze si uvedomi, ze v ramci ziskani vyse uvedene zkusenosti proinvestoval tolik, ze uz nema ani na to reseni, ktere mohl na pocatku zvolit, usetril by nejen v pocatku ale i prubehu, ale hlavne, uz by spokojene jezdil.

Slovy Brana - budiz vytesana do kamene:
BH motor píše:UPRAVA- Clovek place ako je 10000 vela
OPRAVA- Clovek je rad ze to bolo iba 30000
Osobna skusenos. Cim viac ludi bude robit garaztuning tym viac bude roboty o pol roka o rok. Nie ze by som bol zastancom ale ked sa inac neda aj toto je kseft, Nasledna oprava je 4x taka zaujimava ako samotna uprava a clovek je stastny ze auto beha. A reklama toho cloveka je dostatocna na to aby si k dotycnemu uz nedal nik dofukat ani bicykel. To nepisem na margo tohoto pripadu ale vseobecne.
Info: s Hromym jsem si tuto celou kauzu "prozil" pres telefon - byly to sahodlouhe telefonaty (ikdyz jsem byl v Nemecku) plne emoci jakymi jsou rozcarovani, beznadej, zoufalost, zlost, agrese apod.

Nicmene, vsichni muzete byt Hromymu a jemu podobnym, kteri najdou odvahu to sdelit vdecni, protoze oni vam tyto zkusenosti zainvestovali a jen doplnuji mozaiku.

... otazkou je, kdy uz se ti lide pouci, premyslim, co se bude jeste muse stat, aby to lidi opravdu nejen zacali vnimat, ale i pochopili!

Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Výpis komunikace na FB mezi Turbosport a Hromy22:

Hromy:
Čau, tak jsem dal Race 520 trysky k tomu turbu. Ve špičce tlačím 2,3 až 2,5b. Ale jede to jako kráva... a nástup parání
4. SRPEN 20:03



Následně nás Hromy22 v neděli 9.srpna kontaktoval, že má s tubem problém, přestože byla na 14dní obsazená dílna domluvili jsme se na 11. srpna (tj o 2dny později). Při demontáži turba bylo zjištěno, že se Hromymu nepovedlo turbo úplně dobře namontovat a po dohodě s ladičem se ještě nepatrně přivřela regulace.

Po té Hromy požadoval proplacení 1500,- za nové ladění následujícím způsobem:

Hromy22:
…pokud mě pošlete do prdele okamžitě v ten moment to rozetřu po celém foru DP a všude... na tohle mi neodpovídej.... …doufám že se rozhodnete správně, a nebudu muset kontaktovat Foresta že jste mě odkopli

Turbosport:
Zdar, prosím tě, přestan už pořád dokola vyhrožovat, je to trapné a směšné. Silně mi to připomíná Forestův způsob jednání....


Zde už jsem správně tušil, že to celé koordinuje Forest (jak se k tomu výše přiznal)

Hromy dostal nabídku aby turbo vrátil:

Turbosport:
Tak turbo demontuj, pošli ho zpět k nám na provozovnu, odečteme z toho ten poškozený kompresor, komoru a úterní převyvážení. (2200+2000+500,- + DPH), k tomu si přičti těch 1500,- za Milana, pošlu ti dobropis, po podepsání a doručení zpět ti pošlu obratem peníze na účet. nebo pokud chceš peníze hned, tak to přivez osobně, ale radši předem zavolej.

Hromy: (e-mail)
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo. To znamená že turbo vracet nebudu…



Hromy dostal ode mě 1500,- na účet jak požadoval.

Proběhla ještě další komunikace:

Turbosport:
Ahoj, koukam, ze uz zase prodavas turbo .. kolik si na nem naladil?

Hromy:
Zdarec, s 11mm hlavou na čerpadle 240PS. Takže jsem spokojený. Neprodávám ho z důvodu že nefunguje. Ale budu dávat trysky 0,341mm 12mm hlavu a nechci už to turbo přepínat tak dám větší. Přes zimu se na to chystám. Ale s klidnou hlavou můžu říct že jsem sním spokojený. Funguje od toho seřízení dobře a jak jsem psal, nechci už to přepínat zbytečně.
13.říjen



Zde ještě graf TSA260, TSA270 a 300+ hybrid Forest design s elektronikou označováno místním zoufalcem jako turbo s "luxusním spodkem"


TSA260

Obrázek

TSA270

Obrázek

300+ Forest design

Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sory ale neporovnávej BKD mezi ATD/AJM ale ty 8V mezi sebou to se prostě nedá poměřovat navíc je tam určitě kulturnější IC než na obouch těch 1,9 dohromady...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A uz je to tu zase :roll:
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Uz sa to neda citat,vsetko co otvoris,tak vsade same a dookola tie iste s.racky..
Nic ine tu uz pomaly nieje len to ako kto koho ofukol s turbom a kto za koho kope..a o nezmyselnych dlzkach prispevkov..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

čili o Forestovi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“