Rozdíl mezi turby VNT15 a GT1749V

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

ja som otvoril 1749V, a mala 9 lopatiek..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to adrian_B: Tak v tom sa uz nevyzna nik. Napr. niektore VBcko tu podlozku ma a niektore nie. To je tak ked to vyrabaju Rumuni za 2eur/hod. Co prve chyhti do ruk to tam strci (crazy)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

áno u VB som o tej podložke čítal... A prekvapilo ma že niečo takéto som našiel na klasickom Véčku. Aj tie väčšie velkosti turbíny a kompresora. Bol som v tom že 1749V je vlastne VNT15 (GT1549V) len s iným počtom regulačných lopatiek (crazy)

Vyzerá to pomaly tak, že čo kus to originál (noteeth)
alesmkivtdi
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 led 2016, 12:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od alesmkivtdi »

friikulin píše:No i když nikdo nic dál nepíše tak budu pokračovat. Turbo jsem ve čtvrtek 22.3.2012 nastrojil. Vypláchl jsem a vyfoukal celý tlakový systém včetně koleru....5 litrů technického benzínu pryč :D Nakoupil jsem těsnění a šlo se skládat. První jsem tam samozřejmě strčil zpátky turbínu abych mohl napasovat spodní držák turba který jsem původní z VNT15 převařil aby pasoval na GT1749V...myslel jsem si že to udělám aby to bylo univerzální nakonec jsem ho musel trochu povolit atd :D Turbo drží, ale moc pěknej ten držák není.
Výsledek je ten, že motor KONEČNĚ jede jak má. Možná byl kluk co mi dělal čip až trochu moc opatrnej...mám požadovanej tlak turba na 2150 mBar...kolik tak se nastavuje těmto turbům? Slyšel sem že 2200-2250 mBar úplně v pohodě vydrží.
Další otázka je na intercooler...podotýkám předem, že na FMIC nemám a ani ho tam dávat nebudu. Ale kamarád mi říkal, že je více než vhodné po načipování udělat okno do plastového podběhu? Je pravda, že sem to nikdy neřešil, ale má pravdu....tam ten vzduch musí nutně narazit a účinnost sériového intercooleru rapidně klesá. Kdo s tím má prosím zkušenosti? Děkuji za rady.

Závěrem snad už jen LOG součastného stavu motoru, kde se konečně děje to co se dít má.

Obrázek



Jaky držák máš namysli máš foto? Chystam se davat turbo s 11 lopatkama do g4 1.9 tdi 66kw alh
Fity
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 28 led 2015, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fity »

Mám na stole dvě turba... 1749V po smrti s 11 lopatkama a téměř nové VNT15 s lopatkama 9. Pomůžu si nějak, když dám 11 lopatek do toho VNT15? Měním turbo na jednom AFN a dotyčný ho přivezl i s náhradním turbem. Pro jistotu jsem ho kuchnul a vyčistil, tak mě to napadlo. Dík za odpovědi
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ako viem tak to nie je mozne dat 11 lopatkovu regulaciu miesto 9.....
Tdi
Fity
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 28 led 2015, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fity »

Jj, to jo, v tom jsem žil taky, že to není záměnné a že u VNT se musí dávat pozor jak se ten věneček dává, ale tady tento se tváří úplně stejně jako z toho Včka. Zkrátka celý systém toho naklápění je úplně stejný, jen je rozdíl v počtu lopatek. Ale pokud to na funkci nemá vliv, ráno ho skládám a jde do auta.
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Když už se to tu řeší, tak přidám též dotaz. Moje turbo z leona (ASV) je po smrti a má otázka zní: Je záměnné za dělitelné turbo z audi, nebo je tam něco jinak?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

všechno jinak (noteeth) sání i výfuk, i mazání a držák bude jiný, protože to turbo je v jiný poloze.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“