Rozdíl mezi turby VNT15 a GT1749V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 19 led 2016, 12:29
friikulin píše:No i když nikdo nic dál nepíše tak budu pokračovat. Turbo jsem ve čtvrtek 22.3.2012 nastrojil. Vypláchl jsem a vyfoukal celý tlakový systém včetně koleru....5 litrů technického benzínu pryčNakoupil jsem těsnění a šlo se skládat. První jsem tam samozřejmě strčil zpátky turbínu abych mohl napasovat spodní držák turba který jsem původní z VNT15 převařil aby pasoval na GT1749V...myslel jsem si že to udělám aby to bylo univerzální nakonec jsem ho musel trochu povolit atd
Turbo drží, ale moc pěknej ten držák není.
Výsledek je ten, že motor KONEČNĚ jede jak má. Možná byl kluk co mi dělal čip až trochu moc opatrnej...mám požadovanej tlak turba na 2150 mBar...kolik tak se nastavuje těmto turbům? Slyšel sem že 2200-2250 mBar úplně v pohodě vydrží.
Další otázka je na intercooler...podotýkám předem, že na FMIC nemám a ani ho tam dávat nebudu. Ale kamarád mi říkal, že je více než vhodné po načipování udělat okno do plastového podběhu? Je pravda, že sem to nikdy neřešil, ale má pravdu....tam ten vzduch musí nutně narazit a účinnost sériového intercooleru rapidně klesá. Kdo s tím má prosím zkušenosti? Děkuji za rady.
Závěrem snad už jen LOG součastného stavu motoru, kde se konečně děje to co se dít má.
Jaky držák máš namysli máš foto? Chystam se davat turbo s 11 lopatkama do g4 1.9 tdi 66kw alh
Mám na stole dvě turba... 1749V po smrti s 11 lopatkama a téměř nové VNT15 s lopatkama 9. Pomůžu si nějak, když dám 11 lopatek do toho VNT15? Měním turbo na jednom AFN a dotyčný ho přivezl i s náhradním turbem. Pro jistotu jsem ho kuchnul a vyčistil, tak mě to napadlo. Dík za odpovědi
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Jj, to jo, v tom jsem žil taky, že to není záměnné a že u VNT se musí dávat pozor jak se ten věneček dává, ale tady tento se tváří úplně stejně jako z toho Včka. Zkrátka celý systém toho naklápění je úplně stejný, jen je rozdíl v počtu lopatek. Ale pokud to na funkci nemá vliv, ráno ho skládám a jde do auta.
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Když už se to tu řeší, tak přidám též dotaz. Moje turbo z leona (ASV) je po smrti a má otázka zní: Je záměnné za dělitelné turbo z audi, nebo je tam něco jinak?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha