Octa TDI ALH, náhla ztráta výkonu a kouř z vyfuku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas.cz píše:Změřit tlak motorového oleje, patrně bude vysoký a hydraulická zdihátka se roztáhnou, tím pádem dojde k vyvěšení ventilů a ztrátě komprese.
Já tohle zažil u starého motoru TDI ve starém Passatu, kde nikdo dlouho neměnil olej a já tam nalil nový olej 15w-40 na propláchnutí a vyčištění motoru, aby ty šlemy a bordel zmizely..Stalo se přesně tohle.....tak jsem poté byl nucen naíit řidší olej a motor po pár vysazeních se srovnal a jezdí dodnes... :)
nepropadat panice...
P.e.ť.a.n
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 02 bře 2009, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od P.e.ť.a.n »

Díky, zkusím to změřit. Když bude vysoký tlak, tak jak to řešit?
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

já mám v podstatě stejný problém, měnil jsem předtím turbo, těsněn pod hlavou a olejové čerpadlo. Tlak jsem poté měřil a maximum při studeném motoru bylo cca 5bar, na volnoběh cca 3,5, když se to ohřálo tak na volnoběh 2,6Bar. Jaká je tedy ta horní hranice?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Horní hranice je cca max 6,5. Pak přepouští redukční ventil.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

já si jsem jistej, že tlakem to není, protože mi to dělá do 2tis otáček a hlavně to začne při požadavku na výkon ihned než se motor roztočí, vyčistil jsem sací koš, dal novej filtr s termoventilem, zkontrolovat průchodnost hadic. Vidím to na čerpadlo
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

misa.89 píše:já mám v podstatě stejný problém, měnil jsem předtím turbo, těsněn pod hlavou a olejové čerpadlo. Tlak jsem poté měřil a maximum při studeném motoru bylo cca 5bar, na volnoběh cca 3,5, když se to ohřálo tak na volnoběh 2,6Bar. Jaká je tedy ta horní hranice?
A měřil jsi ho v otáčkách, ale asi to nebude tvůj případ jak vidím.
P.e.ť.a.n
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 02 bře 2009, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od P.e.ť.a.n »

to asi nebudeme mít stejný problém, mně se to stane až když dám plný třeba ve 2 tis. ot., tak to ztratí výkon až za 3 tis.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

misa.89 píše:já si jsem jistej, že tlakem to není, protože mi to dělá do 2tis otáček a hlavně to začne při požadavku na výkon ihned než se motor roztočí, vyčistil jsem sací koš, dal novej filtr s termoventilem, zkontrolovat průchodnost hadic. Vidím to na čerpadlo
Pokud Ti to dělá okamžitě při požadavku na výkon /stlačení plynového pedálu/, tak bych překontroloval i "potenciometr" plynového pedálu. V bloku měřených hodnot č.2 se ukazuje jeho stlačení od 0-100% / i když neběží motor/. Hodnota by se měla měnit plynule dle tempa ovládání pedálu. Hlavně by při stláčení pedálu neměla hodnota nějak prudce klesnout. Pokud by tomu tak bylo, tak ŘJ motoru dá okamžitě menší požadavek na množství vstřikovaného paliva a motor začnne "vynechávat". Čerpadlem to nebude.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
IndySF
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25 led 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Re:

Příspěvek od IndySF »

P.e.ť.a.n píše: 26 led 2019, 21:00 to asi nebudeme mít stejný problém, mně se to stane až když dám plný třeba ve 2 tis. ot., tak to ztratí výkon až za 3 tis.
Prosím tě, přišel jsi na to čím to bylo? Mám stejný problém. Diky
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Nissan Patrol y61 swap BMW m57
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“